Nahoru

swordcoast tn

map sod world

Rybářské jezero
x 4200 rybarske jezero
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR4200
Další zastávka Chrám
Nepřátelé
Neobnovitelní gnollové, půlzlobři, skuruti
Obnovitelní černí,hnědí/jeskynní medvědi, flindi, ghasti, ghoulové, gnollové/elity/slasheři, kostlivci, zlobři/berserkeři, ogrilloni, váleční, divocí psi, vlci
Při táboření gnollové/berserkeři
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever

Rudé kaňony (AR5700 - 20%)

Východ Severní nashkelská cesta (AR5700 - 20%)
Jih Xvartí vesnice (AR5700 - 50%)
Západ Archeologické stanoviště(AR5700 - 20%)
Xvartí vesnice (AR5700 - 50%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 4200 rybarske jezero

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

  • Q-1.: Skuruti
  • Q-2.: Teyngan, Jemby a Zekar
  • Q-3.: Bjornin
  • Q-4.: Drizzt Do'Urden

Postup:

Q-1.: Skuruti

Narazíte na skuruta, který bude chtít aby jste ho vyléčili. Můžete mu dát nějaké peníze, vyhrožovat nebo jej odmítnout i přes jeho pokusy, vás zastrašit. Pokud jej odmítnete, tak zaútočí.

Platba: -25zl
Zabití: 35 xp, meč bastard helma, pobitá kožená zbroj, náhodný poklad, 100zl.

Q-2.: Teyngan, Jemby a Zekar

Narazíte na Teyngana, který po vás bude požadovat všechny peníze. Můžete mu je dát nebo jej zabít.

Zabití: 915xp, palcát, čtvrteční hůl, skládaný luk, meč bastard, šípy, šípy kousání, helma(2), kožená zbroj, deštičková zbroj, mágova róba ohnivé odolnosti, bandití skalp(3), lektvar léčení, [odolej strachu], [barevná koule], [Larlochovo menší vysátí], náhodný poklad, 121zl.

Q-3.: Bjornin

část1 | část 2* | část 3

Zabte všechny půlzlobry a vraťte se zpět za Bjorninem do Beregostu do hostince U Veselého kejklíře.

Q-4.: Drizzt Do'Urden

Drizzt vás požádá o pomoc při zabíjení gnollů. Pomozte mu. Musíte být rychlí jako Drizzt, abyste dostali hodně xp, protože on zabije gnolla jednou ranou. Pokud chcete získat Drizztovi okouzlující zbraně, nemluvte s ním poté, co budou gnollové mrtví. Pokud vás nezajímá tato zlá možnost, potom si s ním promluvte a požádejte jej o nějakou tu radu.

Zabití Drizzta

Rozdělte své síly. Zloděje s dobrou schopností Skrytí (nebo s lektvarem neviditelnosti) a klerika 5. úrovně, který umí vykouzlit Oživ mrtvé, pošlete ať čekají poblíž Drizzta. Ostatní pošlete na ostrov na jezeře. Klerikovi zadejte ať přivolá kostlivce poblíž Drizzta. Pošlete jej pak na ostrov. Se zlodějem, ujistěte se, že je schopen utíkat a skrýt se. Potom nařiďte kostlivcům zaútočit na Drizzta. Přesuňte rychle zloděje pryč, abyste nemohl vidět Drizzta. Jakmile Drizzt nevidí žádné (PC's nebo NPC), tak zaútočí na vás a ne na kostlivce (zvláštní). Běžte si obědnat pizzu nebo zavolejte kámošovi. Za 15 min nebo tak nějak bude Drizzt mrtvý. Vraťte se a vemte si jeho výbavu. Potom stojí za to splnit jakékoliv úkoly, které máte, abyste si spravily repku. Další možnost je použít hůlku Vyvolání zvířat, obeskládat jej zvířaty - zazdít a pak jej usmrtit střelnými zbraněmi. Zůstane zablokován a tudíž vás nezabije. Neposlední možnost je zlodějina. Prostě zkuste štěstí na krádež (takto jdou získat pouze oba scimitary). Čestný souboj je poslední možnost - ale budete rádi, když to přežije aspoň jeden z party (je to ovšem zážitek).

Vražda Drizzta: 12000 xp, závažná ztráta reputace, Scimitar +3, Scimitar +5, Mithrilové kroužkové brnění +4