Nahoru

Legenda:

Postup by Divoška Jája

Hemží se to tu ve stínu skrytými zloději, pročež se vyplatí nejprve odhalit neviditelnost.

V první místnosti vpravo si své tělo trénuje muž jménem Fleezum #2. Jakmile s ním promluvíte, nezbude vám nic jiného než se s ním poprat. Jeho brnění (AC –1) za to rozhodně stojí, stejně jako zbraně v truhle či lektvary v almaře. Chcete-li však učinit dobrý skutek (a býti o něco zkušenější), tyto dveře zatím vynechejte a postupte ob vchod dál - k Flozemovi #4, který není tak bojovně naladěn jako jeho bratr a pokud je ve vašich řadách bard, nechá se od něj přesvědčit, že by se měl raděj věnovat malování (máte-li ovšem u sebe portrét Lorda Marketha, který vám dají dva gnómové na nádvoří). V případě boje za něco stojí pouze jeho brnění.

V ponurém přítmí komnaty prostřední sídlí Markethova drowí konkubína Ginafae #3. Můžete jí slíbit, že jejímu milému neublížíte (a slib při troše dobré vůle též můžete dodržet).

Tím bychom měli za sebou pravou stranu chodby a nyní se vrhněme na tu opačnou, kde jsou pouhé dvě místnosti – jednak poradní sál #5, kde však nelze získat nic zajímavého (krom šarvátky s nějakými těmi zloději) a kuchyň #6, kde neopomeňte sebrat pytel brambor, které po vás budou chtít gnómové, až zavítáte do jejich sídla.

Tak nyní se můžeme vydat do druhého patra.