Nahoru

Legenda:

Postup by Divoška Jája

Přímo naproti vchodu spatříte temného elfího obchodníka Nyma #2. Jeho osoba je hned dvakrát důležitá – jednak se velmi vyplatí u něj nakupovat, protože krom spousty prima kouzel a šípů má na prodej zvířátka (exotické ptáky a veverky), po nichž toužila Valestis, a za druhé – když ho začnete trochu hlouběji zpovídat – zjistíte, že to právě on je zodpovědný za konflikt mezi elfy a trpaslíky tím, že prodával magické zbraně jejich nepřátelům. Jestli ho potom necháte žít či ho potrestáte (a potažmo i sebe, poněvadž pak budete muset chodit prodávat věci mnohem dál a žádné zkušenosti navíc z toho nekoukají), to už záleží jen na vás. 

Na severu není nic, zato na západě před velkým můstkem po schodišťátkách kolem jednoho domu #3 (který je prázdný a lze v něm odpočívat) můžete vystoupat na severovýchodní plošinu, kamž přesídlil Guello z dolů (pokud jste v dolech ještě nebyli, pak vás kněz poprosí o jeho osvobození) – promluvíte-li s ním, spolu s jeho díky získáte i nemalé expíky. 

Vyplatí se též navštívit prodavače Oplzlého Lleva (Dirty Llew) na jihovýchodě, u nějž mohou výhodně nakupovat zejména ženy (moje čarodějka s charismatem 18 dokázala jeho ceny srazit skorem na polovinu než kdyby k němu zavítal bojovník) – nabízí pár prima lektvarů, zvláště léčivých (doplňujících 25 HP); z roháčího krunýře vám vyrobí výše zmíněný štít, jehož vlastnosti dokáže rapidně vylepšit Nym anebo též kuldaharský mág Orrick, pokud se vám chce ještě vážit tu dlouhou cestu.

Nyní se můžeme vydat do Chrámu.