Nahoru

Akt 6: Ravelino bludiště

Pokud jste unavení bočními úkoly a nekonečnými konverzacemi, tady je část hry, která se trochu zrychlí. Hra se odsud stane také trochu víc lineární.

Akt 6 zahrnuje pouze jednu oblast, Ravelino bludiště. Toto je místo kam Paní bolesti uvrhla Ravel potom, co se pokusila otevřít všechny portály do Sigilu.

Můžete se asi ptát, proč jsem se rozhodl vytvořit akt jenom z jedné oblasti. Odpověď je tato: Ravelino bludiště logicky vůbec nezapadá jak do Aktu 5, který se odehrává v Sigilu, tak ani do Aktu 7, který se odehrává v hraničním městě Curst. Dále také si myslím, že setkání s Ravel je jedním ze stěžejních mylníků ve hře a jako takový si zaslouží vlastní Akt.

Přehled Aktu

Akt začíná tak, že projdete portálem do Ravelina bludiště a musíte najít cestu do středu bludiště, kde obchází Ravel. Bludiště není moc komplikované a celé je prozkoumáte během 5 minut. Po cestě narazíte na spoustu Trigitů, což jsou stromům se podobající Raveliny monstra a taky množství pastí, které vykouzlí Kletbu černých ostnů (Black-Barbed Curse), pokud na ně stoupnete.

Jakmile vyčistíte bludiště, promluvte si s Ravel. Samotná konverzace s Ravel potrvá déle než vám trvalo prozkoumání bludiště. Jak jsem řekl, toto je jedna z nejdůležitějších částí hry. Získáte opravdu spoustu zkušeností, množství bonusů a nějaké silné předměty.

Jakmile se konverzace začne chýlit ke konci, začne být jaksné, že vás Ravel nenechá v míru odejít, a že ji budete muset zabít. Ravel vyvolá množství Trigitů, aby jí pomohli. Toto je poprvé ve hře, kdy bojujete s "bossem" a může být pro vás těžké ji porazit, kvůli tomu, že ovládá v celku silná kouzla. Dobrý trik na ni je použít na ni Morteho Litanii kleteb, Kletbu roje (mágovo kouzlo) a nechat Nordoma, ať ji ostřeluje.

Jakmile Ravel sundáte, uvidíte krátkou scénku, jak do bludiště vstupují Stíny a Větší stíny. Bludiště se také znovu zaplní Trigity a tak si cestu k portálu, který vás dostane ven, musíte probojovat. Nezdržujte se zde moc dlouho, jelikož stínů bude přibývat.

Po tom, co opustíte bludiště skrz portal (snažte se ještě před odchodem hru uložit, protože před průchodem portálem hra neudělá autosave), spustí se vám delší scénka, na které se objeví zvláštní bytost zvaná Transcendentní, který se přiblíží k Ravel a zabije ji doopravdy.

Detaily k aktu 6...