Nahoru

Akt 7: Curst

Jakmile opustíte Ravelino bludiště, ocitnete se u vchodu hraničního města Curstu, které se nalézá v planinách, ale moc mu nechybí, aby se dostalo do sféry Carceri. Carceri je jedno z pekel, sfér, které hraničí se samotným Abyssem. Jak ti řekne Fall-from-Grace, Curst je město zrádců a každý tu kope sám za sebe.

Ravel ti pověděla, abys vyhledal v Curstu Devu a tvým úkolem bude jej najít. Nenajdeš ho na povrchu, ale v podzemním Curstském vězení, ovšem problém bude se tam dostat.

Naproti tomu jak tomu bylo v Sigilu, Curst nemá velké množství vedlejších úkolů. Ve skutečnosti je zde jeden na povrchu a jeden v podzemí.

Pokud se zeptáte Curstského stráže, poví vám, že je Curst v karanténě, což znamená, že se nikdo nedostane dovnitř ani ven - očividně kromě tebe - a taky to, že brána do Carceri je právě zavřená. Zdá se, že najít zde Devu bude zrádné.

Co se děje v Aktu 7?

Tento akt začína, jakmile dorazíte do Curstu a skončí po opuštění Curstského vězení a dostání se do Planin po nalezení a osvobození Devy, jehož jméno je Trias. Tento akt je velmi lineární.

Abyste našli Devu, musíte najít způsob jak se dostat do Curstského podzemí (viz. detaily níže...), probojovat se podzemím skrze místní monstra a vstoupit do Vězení. Jak můžete čekat, tak je Vězení plné stráží, přes které se budete muset dostat, aby jste našli Triase.

Jakmile ho najdete, řekne vám, že vám nemůže pomoct, dokud je svázán. Budete tedy potřebovat najít jeho meč, který je samozřejmě skrytý v samotném centru vězení. Najděte meč, přineste jej zpět Triasovi a použijte jej, abyste jej osvobodili. Poté vám řekne, že musíte vyhledat fienda jménem Fhjull Rozeklaná jazyk, který se skrývá v Planinách. Portál do Planin najdete ve Vězení. Akt 7 končí odchodem z Vězení.

Předtím než opustíte Vězení, můžete se setkat s Vhailorem, poslední společníkem ve hře. Čeká na tebe ve Vězení - ve skutečnosti na tebe tady čekal velmi dlouho dobu...

Obecné bytosti

Běžní Obyvatelé a Zloději Curstu - nebudou ti mít, co říct a dají ti to při prvním pokusu jasně najevo.

Stráže Curstu - mají malé množství informací, když je potkáš ve městě. Ve Vězení na tebe zautočí hned jak tě uvidí.

Treloni - narazíš na ně v Podzemí. Utočí jakmile tě spatří.

Lim-Limové a Trichové - jsou to zdejší divoká zvířata. Nemůžeš s nimi mluvit.

Trenéři v Curstu

Všechny trenéry v Curstu najdete v taverně U Zrádcovy brány a pro to, aby vás začali trénovat, musíte pro ně splnit jeden z úkolů pěti klíčů.

 

Jak se dostat do Podzemí

Do podzemí se můžete dostat dvěma způsoby. Jednoduší cesta je skrze vchod na Městské skládce ve Vnějším Curstu. Těžší, ale mnohem uspokojivější je promluvit si s barmanem v teverně U Zrádcovy brány. Ten vám zadá úkol: Potřebujete si promluvit s 5 osobami v taverně a pro každého udělat laskavost, neboli udělat úkoli pěti klíčů.

 

Úkol prvního klíče

  • Promluv si s bývalým členem Harmonia strážným Marquezem. Chce po tobě zachránit barmanovu dceru, která byla unesena otrokáři. Vyhledej otrokáře, skupinu zkažených Harmonijských důstojníků ve Vnitřním Curstu a zab je a hlavně současně se snaž o to, aby Jasilya, dcera barmana, nepřišla k úhoně.
    • Dostaneš 65,000xp od Marqueze, ať už Jasilya přžila tvůj pokus o její záchrranu nebo ne.

 

Úkol druhého klíče

  • Jakmile splníš první úkol, Marquez tě odkáže na Kitlu. Ta tě požádá, abys urovnal rodinný spor zdejšího lihovarníka Kestera a kováře Crumplepunche. Jsou to bratři, kteří se nedokážou shodnout na tom, jak si mezi sebe rozdělit pozůstalost po svém otci. Vem si od obou jejich zprávy o dědictví a pak se rozhodni jak mezi ně rozdělíš pozůstalost nebo tyto zprávy můžeš odevzdat Kitle nebo je oba zabít. Tvá odměna závisí na tom, jak se rozhodneš:
    • Pokud vše přenecháš kováři, dostaneš 131,250xp, kovář ti slevní a lihovarník ti zdraží své zboží.
    • Pokud vše přenecháš lihovarníkovi, dostaneš 131,250xp, lihovarník ti slevní a kovář zdraží své zboží.
    • Pokud zabiješ oba bratry a vrátíš se zpět ke Kitle, dostaneš 131,250xp.
    • Pokud rozdělíš pozůstalost mezi oba bratry, dostaneš 150,000xp, kovář ti slevní a lihovarník zdraží.
    • Pokud necháš pozůstalost Kitle, nebo jednomu z bratrů řekneš, že pozůstalost necháš třetí osobě, dostaneš 150,000xp a oba bratři zdraží.
  • Ať už se rozhodneš jakkoli, Kitla ti dá Svitek Abysské zuřivosti.

 

Úkol třetího klíče

  • Kitla tě odkáže na Nabata, který tě pošlw ochránit majitele městské skládky před tlupou zlodějů. Vyhledej majitele skládky jménem Kyse ve Vnějším Curstu a promluv si potom s vůdcem zlodějů Wernetem ve Vnitřním Curstu. Řekne ti, aby ses staral sám o sebe a tak se vrať ke Kýsovi. Jakmile se k němu vrátíš, poblíž se objeví tři zloději, kteří zaútočí na Kýse, takže se s nimi vypořádej. Potom si s Kýsem promluv a pak s Nabatem.
    • Tvoje odměna za záchránu Kýse je 43,750xp. Z Nabata pak vypadne, že mu šlo jen o pomstu svému starému gangu za to, že jej vykopli.

 

Úkol čtvrtého klíče

  • Dále si musíš promluvit s Dallanem. Bude po tobě chtít, abys urovnal politickou situaci. Abys tak udělal, jdi si promluvit s Githyanki An'iziusem ve Vnitřním Curstu. Ten po tobě chce, abys poškodil jeho politického oponenta Siabhu, kterou najdež poblíž. Promluv si s oběma, abys zjistil, kde na tom můžeš nejvíc vydělat, potom si promluv s Kapitánem stráží ve Vnitřním Curstu a obrať se proti jednomu, druhému nebo oboum zároveň:
    • Pokud půjdeš proti An'iziusovi, můžeš se vrátit k Siabhe pro peněžitou odměnu a 100,000xp.
    • Pokud půjdeš proti Siabhe, můžeš se vrátit k An'ziusovi pro peněžitou odměnu a 100,000xp.
    • Pokud půjdeš proti oběma, dostaneš 200,000xp.
  • Nehledě na tom, jak se rozhodneš, dostaneš dalších 87,500xp, když se vrátíš k Dallanovi, ačkoliv nejšťastnější bude, když půjdeš proti oběma, což bylo to po čem dlouho toužil.

Úkol pátého klíče

  • Nakonec si promluvte s Donou Quisho, která vyvolala fienda, ale stalo se to, že byla přerušena. Vezmi si její svite a najdi pentagram uvnitř Sila ve Vnějším Curstu a použij svitek na přivolání fienda. Potom jej uvolni a nebo jej se nech usmažit v pentagramu a vrať se zpět k Doně Quisho.
    • Dostaneš 60,000xp za vyvolání fienda. Pokud se rozhodneš jej uvolnit, můžeš požadovat odměnu, přičemž v tomto případě dostaneš jeho sekeru Srdcomlat, jednu z nejlepších seker ve hře.
    • Dostaneš dalších 131,250xp od Dony Quisho.

Vrať se zpět k barmanovi v taverně U Zrádcovy brány, který ti dovolí vstoupit do Podzemí. Pokud byla Jasilya zabita při prvním úkolu, bude po tobě požadovat, abys zabil opilého strážného Harmonia Chek'ka-Pluta předtím než ti dovolí jít do Podzemí. Za vyřešení úkolů pěti klíčů dostaneš dalších 175,000xp.