Nahoru

Akt 8: Pustiny, Baator, Ruiny Curstu a Carceri

Tento akt začíná, jakmile dorazíte do Planin po odchodu z Curského vězení a končí návratem do Sigilu. Tento akt je téměř kompletně lineární. Je to také nejvíce bojově zaměřená část hry vůbec.

Co se děje v Aktu 8?

Vaším prvním úkolem je najít fienda, o kterém vám pověděl Trias. Najdete jej snadno ve svém úkrytu v Pustiny. Fhjull Rozeklaný Jazyk ví, že vaše smrtelnost je na místě zvaném "Pevnost lítosti", ale neví, co to je nebo jak se tam dostat. Navrhne vám promluvit si s Pilířem lebek v Avernu, prvním stupni Baatoru. Portál do Baatoru najdete venku hned před jeho skrýší.

Projdi portálem do Baatoru a probojuj si cestu tímto místem až k Pilíři lebek. Zeptej se Pilíře, kde najdeš svou smrtelnost. Dozvíš se (za cenu), že tvá smrtelnost je v Pevnosti lítosti, ale že Pilíř neví, jak se tam dostat, ale řekne ti, že jedinný, kdo to ví, je "Trias Zrádce".

"Trias Zrádce?" Vypadá to, že druhý rozhovor se zmíněným "Zrádcem" přichází trochu opožděně! Najdi cestu zpět do Pustin a promluv si s Fhjullem Rozeklaným Jazykem znovu! Řekne ti o protálu, který vede zpět do Curstu, kde můžeš najít zrádného Triase.

Když se vrátíš do Curstu najdeš - téměř nic! Město je téměř celé kompletně pryč, jen brána do Carceri zůstala. (No dobře a ještě jedna bytost. Pro více detailů se koukněte na stránku Curst je pryč!) Po tom, co jste propustili Triase, začal působit spoustu chaosu a zla, které způsobilo, že Curst sklouzl do sféry Carceri a Carceri je taky to místo, kam musíte jít, abyste našli město a zrádného Devu. Takže se zhluboka nadechněte a projděte portálem.

Vstoupíte do Carceri, abyste našli Curst zamořený monstry. Musíte pomoct občanům přinést pořádek zpět do jejich města, předtím než půjdete konfrontovat Triase a požadovat od něj odpovědi. Nedá vám žádné odpovědi, dokud je z něj nevymlátíte, takže zde následuje druhý souboj s "bossem". Jakmile je skoro poražen, Trias se podvolí a řekne vám, jak se dostat do Pevnosti lítosti, kde najdete svou smrtelnost. Poté stačí už jen projít portálem, který se pro vás poblíž otevře, a kterým se dostanete zpět do Sigilu a Aktu 9.

Bytosti

  • Pustiny
    • Gronkové - dají se lehce zabít
    • Greligové - můžou být docela problém, vzhledem k tomu, že můžou být zraněni pouze drtivými zbraněmi
  • Baator - všechny stvoření tu lze zranit pouze magickými zbraněmi
    • Nupperibové a Lemuři - stvoření, které je docela jednoduché zabít, chodí ve skupinach
    • Abishaiové (černí, zelení, červení) - jsou mnohem tužší než Nupperibové nebo Lemuři a také chodí ve skupinách po šesti
    • Cornugons - dávají obrovské zranění, naštěstí chodí sami
  • Carceri 
    • Gehreleths - v Carceri se setkáte se spoustou těchto bytostí, také zranitelní pouze magickými zbraněmi