Nahoru

Mapa: Lothar, aneb jak získat Morteho zpětAž se vám začne po Mortem stýskat, jděte v Dolní čtvrti do Zbořeného domu [20], kde musíte sestoupit po žebříku z kostí do Kosti Noci. Zde vás z regálu přivítá Morte, ale při rozhovoru se v místnosti objeví Lothar. Za výměnu Morteho chce jinou lebku a pošle vás do zapomenuté krypty Sběračů [7] přes portál [1] pod pohovkou a portálem [4] do katakomb. Ještě než se vydáte za honbou lebky, promluvte si s Lebkami na policích a taky se můžete podívat do lotharovi pracovny [6], kam se dostanete po schodech [5]. Až prolezete portálem pod pohovkou [1], vyhodí vás to ještě o úroveň níž [2]. Nic moc tady nenajdete, ale je zde Mantouk [3], který je dost panovačný a má u sebe Grimohár zhoubného myšlení, který lze prodat něco kolem 4500,- Promluvte si s ním a potom ho klidně a jeho bandu zabijte, nebo pokud máte u sebe otrávený kus sýra, otravte ho. Až vstoupíte do portálu v jihovýchodní části [4], vyklopí vás to v katakombách Truchlícího kamene. Jděte přes Mrtvé národy nebo přes Místo neustálého rozjímání do Přemožených národů, kde vejdete sám do Hrobky [7]. Doporučuji ještě před vstupem Bezejmennému vyprázdnit inventář, protože v Hrobce jsou některé předměty, které můžete později použít či prodat.