Nahoru

  

Durlagova Věž - podzemí č. 4 aneb velké finále se blíží

 

Zde je třeba znát trochu historie, kterou jste pilně studovali v předchozích patrech! Odpovědi zde psát nebudu, není těžké těch pár knížek přečíst. Na začátku můžete pokecat s Durlagem. Jinak jistě jste si všimli mapy, že to není obyčejná mapa z obyčejného BG, ale již se jedná o EE verzi, kterou jsem poprvé vyzkoušel a musím říct, že mě dost překvapila - jakože mile. Dost keců, jdeme na to! Let´s go!

 

podzemi ctyri

1 - Zde je první cesta ke kompasu - majzla si dejte na otravný hmyz a podobné. Doražte až k soše ve výklenku a odpovězte na její všetečné otázky (samozřejmě správně), pak se teleportujete dále, kde rovněž musíte správně odpovědět.

2 - V této obří části je hromada ghastů (což platí o celém tomto bludišti), probojujte se až na místo označeno bodem 2 a zabijte hlavního ghasta ohavu Graela, seberte tolik potřebný runový kámen, kterým otevřete nečekaně místnost s trůnem. Jinak je zde spousta hůlek, lektvarů, prachů a dalších užitečných věcí, doporučuji vše prohledat řádně! dále zabít mrchožrouty - váš měčík bude jenom zpívat radostí!

3 - Musíte najít z bludiště skryté dveře, pak jděte dále - opět si zde můžete trochu pošpásovat s lisovací zdí a zkusit to proběhnout s botami rychlosti a olejem rychlosti - valného úspěchu však ale nedosáhnete, to byste museli býti samotným králem sprinterů Usainem Boltem! Projděte až do místnosti, kde trůní starý trůn - použijte kámen od nebožtíka Graela - klikněte na trůn a jdete ke kompasu podruhé a musíte opět správně odpovědět jinak Vás stihne spravedlivý trest!

4 - Zde zabte nějaké ty skeleton warriory a seberte druhý runový šutr.

5 - Stará strojovna, kde použijete druhý nalezený runový šutr (viz bod 4). S jeho pomocí vypnete otravný runový koberec a už vás zde nic nebude zabíjet a máte cestičku k domovu téměř volnou.

6 - Zde musíte přejít runový koberec, který už nebude dělat bebí a dojděte až k severní posteli, která vás přenese k poslednímu kompasu správně odpovězte a máte vyhráno, no téměř!

7 - Po zodpovězení všech 3 hádanek u kompasů si znovu proklepněte ducha svatého Durlaga, následujte ho a on Vám odemkne poslední zamknuté dveře

8- Jinak pokud jste se zdělali po tom co Vám řekl Durlag, můžete ještě pokecat s Islanne a odtáhnout z Věže před závěrečným soubojem, dobrej fór co haha!

9 - Pokecejte s Clair a vyptejte se na vše možné a nemožné, poté marš po schodech rozdrtit tu bestii!