Nahoru

swordcoast tn

Pobřežní cesta
ar2800
Oblast
Kód AR2800
Další zastávka

Kaptiola 1-2 AR2300 - Přátelská náruč (Sever)
Kapitola 3 AR4000 - Gullykin

Nepřátelé
Neobnovitelní Zlobr, Koboldi
Obnovitelní Banditi, Velcí, strašliví a obyčejní vlci, Divousové, Xvarti
Při táboření divousové, vlci
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Přátelská náruč (AR6100 - 5%)
Východ Larswood (AR5900 - 20%)
Jih Beregost
Západ Lví cesta (AR6100 - 5%)

 

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

ar2800

Legenda:

  • 1 - Starý muž (Elminster)
  • 2 - Prsten ochrany (X1004 Y1114)
  • 3 - Aoln
  • 4 - Zlobr
  • 5 - Deke a 5 banditů (kapitola 3)
  • 6 - Nedávno přepadená karavana
  • 7 - Jase
  • 8 - Andout
  • B. Banditi
  • G. Divousové
  • K. Koboldi
  • W. Vlci
  • X. Xvarti

Krátké info:

Důležité postavy:  Andout, Aoln, Elminster, Jase
NPC: --
Obchody: --
Hostince: --
Chrámy: --

Úkoly:

I) Získejte zpět Unsheyho opasek (70 GP, 800 XP)
V Přátelské náruči dostanete za úkol získat pro trpasličího klerika Unsheyho jeho opasek od zlobřího zloděje, který má spadeno právě na opasky. Toho najdete na východě mapy (4). Zabijte ho a vezměte z jeho mrtvoly tenký opasek. Pozor na ten tlustý, protože je prokletý a mění pohlaví osoby, která si ho nasadí. (Ale dá se aspoň prodat.)

Postup:

V téhle lokaci v podstatě není nic důležitého s dvěma drobnými výjimkami. V kameni (2) můžete najít ukrytý prsten ochrany +1 (X1004 Y1114, souřadnice se zobrazí stisknutím L). Druhou výjimkou je zlobr na východě mapy (4), který je předmětem jednoho úkolu z Přátelské náruče. Můžete ho zabít už teď a obrat o opasky, ale dejte si na něj pozor, protože postavu dokáže zabít i na jednu ránu. (Nejlepší taktikou jsou zbraně na dálku, kdy jedna postava naláká zlobra a zbytek po něm mezitím střílí.)

Ve zbytku lokace potkáte pár nevýznamných NPC, které vám trochu obohatí příběh a nějaká monstra a jiné nepřátele.

Když na této mapě skončíte, jděte na mapu světa na jižním a východním okraji mapy, abyste si zase zpřístupnili nějaké ty lokace, ale nakonec se vydejte severním okrajem do Přátelské náruče.