Nahoru

swordcoast tn

Kapitola 3: Bandité

  • Opusťte doly a vraťte se do Nashkelu. Promluvte si s Berrumem Ghastkillem před chrámem a vezměte si od něj odměnu.
  • Běžte na sever do Beregostu a tam zajděte do Feldepostova hostince. Nachází se v západní části města. Ve druhém podlaží konfrontujte Tranziga. Buď jej zabíjte a vezměte si z jeho mrtvoly dopis, díky kterému se dozvíte, kde se nachází místo setkání banditů nebo ho nechte se vzdát s tím, že vám poví, kde najdete Tábor banditů.
  • Vstupte do Lesa ostrých zubů na severovýchodě a nechejte se chytit Tevenem v Larském lese nebo Raikenem v Peldském údolí. Řekněte jim, že se k nim chcete přidat a oni vás vezmou do Tábora banditů.
  • Tazok vás představí a jakmile na něj uděláte dojem, udělí vám přístup do celého tábora.
  • Procházejte se okolo, mluvte s ostatními a získávejte tak informace o situaci.
  • Vstupte do Tazokova stanu ve východní části. Čtyři muži uvnitř na vás zaútočí ihned, jak tam vejdete.
  • Jakmile porazíte Tazokovi muže, promluvte si s vězněm Endarem Saiem a ten vám poví, že to Železný trůn má na svědomí bandity a nedostatek železa.
  • Odpasťujte truhlu poblíž a koukněte dovnitř. Najdete v ní 2 dokumenty od Tazokova šéfa. Z dopisů vyplývá, že vaše další cesta bude směřovat do Zahaleného lesa.

Články v kategorii:

Firewinské ruiny
x 5201 firewine ruin
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR5201
Další zastávka AR4500 - Firewinský most (mapa - east exit)
Nepřátelé
Neobnovitelní koboldi, zlobr mág, nemrtvý rytíř
Obnovitelní koboldí komanda
Při táboření koboldi
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR4000 - Gullykin - Dům Jenkala (mapa - north exit)
Východ AR4500 - Firewinský most (mapa - east exit)
Jih AR4000 - Gullykin - vinný sklep (mapa - south exit)
Západ

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 5201 firewine ruin

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Gandolar a zlobr mág

Zavolá na vás zlobr mág a ihned poté zaútočí. Zabijte jej. Pokud jste se ještě nezbavili Jenkala v Gullykinu, vezměte to severním východem (north exit). Jakmile bude Jenkal i zlobr mág mrtvý, vraťte se zpět za Gandolarem v Gullykinu.

Odměna: 650xp, meč Bastard, náhodný poklad (3)

úkoly...

Q-2: Lendarn

Zabíjte Lendarna.

Odměna: 1400xp, čtvrteční hůl, mágova róba elektrické odolnosti, lektvar moci, lektvar kamenné podoby, [mrazivý dotek], [ohnivá koule], [blesk], [mrak smrti], 159zl.

úkoly...

Q-3: Nemrtvý rytíř

Přistoupí k vám nemrtvý rytíř a požádá vás, abyste jej zabili a vzali si jeho brnění. Můžete vzít jeho brnění k duchovi rytíře nebo si jej nechat a zajít za duchem v Ulcasteru, aby vám spolu s předmětem Idol of Kozah z archeologického stanoviště (AR4100) vytvořil Upíří meč.

Nemrtvý rytíř: 65xp, kopí, starodávné brnění
Předání brnění duchovi rytíře: 1500xp

úkoly...

Tábor banditů
x 1900 tabor banditu
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR1900
Další zastávka AR2200 - Zahalený les - srub (západně od Přátelské náruče)
Nepřátelé
Neobnovitelní banditi, skuruti Chladu, Flindi, Gnollové obyč/elity/sekáči/veteráni, skuruti, (unikátní)
Obnovitelní medvědi (černí, hnědí), skuruti (obyč/elity), kostlivci, divocí psi, zombie
Při táboření --
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever --
Východ --
Jih AR2400 - Peldské údolí
(AR6001 - 20%)
Západ AR1400 - Rybářská vesnice
(AR6001 - 5%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 1900 tabor banditu

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Tazok - první střetnutí

Pokud vás do tábora přivedl Teven nebo Raiken, budete představeni Tazokovi. Pokud jste v táboře jako vězni, budete s ním muset bojovat. Pokud vás přivedli jako nové rekruty, můžete se boji vyhnout tím, že správně budete odpovídat v dialogu s Tazokem tzn. (dialogové možnosti: 3, 2). Nehledě na celé střetnutí vám bude umožněn neomezený pohyb po táboře a nikdo na vás nebude útočit, pokud nezaútočíte jako první.

úkoly...

Q-2: Knott

Vyrabujte dvě zamčené truhly venku a poté vstupte do stanu (AR1905). Pokud budete mluvit s Knottem a budete vést rozhovor správným způsobem (1,2), řekne vám, kde se nachází Tazokův stan (pravdivě), a že se v něm nenacházejí žádné pasti (lživě). Můžete jej klidně zabít a nikdo si toho nevšimne.

Odměna: 65xp, skalp bandity, dlouhý meč, kožené brnění, 6zl.
Kořist poblíž (stan a okolí): dýka, lektvar léčení (2), lektvar zpevnění, 92zl.

úkoly...

Q-3: Tersus

Vyrabujte zamčené truhly kolem stanu. Vstupte dovnitř (AR1904). Pokud vám bylo Tazokem povoleno se volně pohybovat po táboře, promluvte si s Tersem a ten vás vybaví jejich předepsanou zbrojí, pokud tedy stále předstíráte, že patříte k nim. V opačném případě jej zabijte.

Vybavení: kožená zbroj (6)
Odměna: 35xp, bastard, helma, kožené brnění, zelený prsten
Kořist: dlouhý meč, krátký meč, prokletý olej rychlosti, 118zl.

úkoly...

Q-4: Ardenor Crush

Zabijte Ardenora.

Odměna: 900xp, bastard, helma, pobité kožené brnění, 104z.

úkoly...

Q-5: Jeskyně potrestání

Vstupte do jeskyně (AR1903). Přistoupí k vám Garclax, a poté zaútočí se svými gnolly. Všechny zabijte.

Garclax: 120xp, halapartna, prsten s krvavým kamenem, 76zl.

úkoly...

Q-6: Taugosz Khosann

Zabíjte Taugosze.

Odměna: 2000xp, válečné kladivo +1, střední štít +1, plné plátové brnění, lektvar zpevnění, lektvar ohnivého dechu, 85zl.

úkoly...

Q-7: Bandita Credus

Credus k vám přistoupí a zaútočí. Jakmile tak udělá, zabíjte jej.

65xp, dlouhý meč, skládaný luk, šípy (20), kožené brnění

úkoly... 

Q-8: Raemon, Venkt, Hakt a Britik

Kolem stanu, kde se nachází Raemon, vše vyrabujte a poté vstupte do stanu (AR1901). Přistoupí k vám Raemon a zaútočí na vás. Zabíjte všechny 4 zlouhy, ale dejte pozor, abyste nezabili Endera Saie, který je na druhé straně stanu. Po bitvě si s ním promluvte. Všechno ve stanu vyrabujte a v zamknuté zapasťované truhle najdete dopisy, které vás uvedou do 4.kapitoly.

Odměna za zabíjení: 3750xp, skalp bandity, bastard, halapartna, čtvrteční hůl, dlouhý meč, skládaný luk, dlouhý luk zručnosti, šípy ledu (10), šipky (10), šípy (40), rukavice bojové zručnosti, mágova róba ohnivé odolnosti, kožené brnění (2), lekvat léčení (2), [barevná sprška] (2), [slepota], [přátelé], andarský drahokam, krvavý drahokam, stříbrný náhrdelník (2), andělský prsten, 106zl.
Rabování: hůlka strachu, krátký meč +1, lektvar ohnivého dechu, lektvar magického blokování, [smrdící mrak], [Aganazzarův žár], [strach], dopisy (2), 3236zl.

úkoly... 

Q-9: Důstojnice Vai

Jakmile začne 4.kapitola vraťte se k důstojnici Vai U Veselého kejklíře v Beregostu. Poté zamiřte do Zahaleného lesa (AR2200 - Zahalený les - srub).

úkoly...

Rabování stanů

Tent 1:

Kořist: dlouhý meč, dýka, lektvar zpevnění, ohnivý šíp, 45zl.

Tent 2:

Lektvar hrdinství, dýka, olej plamene, perlový náhrdelník, 72zl.

Tent 3:

šíp probodnutí, kyselinový šíp, lektvar vnímavosti, lekvar léčení, 159zl.

Tent 4:

[ohnivá koule], [pavučina], 39zl.

Shed 

vrhací dýky, střední štít +1, 79zl.
Peldské údolí
x 2400 peldvale
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR2400
Další zastávka AR1900 - Tábor banditů (severně)
Nepřátelé
Neobnovitelní banditi, Ohnivá pěst, (unikátní)
Obnovitelní banditi, Elity Černého drápu, skuruti/skuruti elity, medvěti - černí/hnědí/jeskynní, divousové, psi - divocí/váleční, pavouci - obří/obrovští/přízrační
Při táboření banditi, obří pavouci
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR1900 - Tábor banditů  (AR6001- 20%)*
Východ  
Jih

AR2900 - Larský les  
(AR5900 nebo AR6000- 20%)
AR3000 - Pavoučí les (AR5901 nebo AR6001 - 20%)

Západ

AR1900 - Tábor banditů (AR5701- 20%)*
AR1400 - Rybářská vesnice (AR5900 - 20%)
AR2300 - Přátelská náruč (AR5900 - 20%)

* od 3. kapitoly

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 2400 peldvale

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Vyrabujte 4 sudy poblíž velkých jezer.

Kořist: 65zl.

Q-1: Viconia

Viconia je neutralně zlá drowská klerička. Jakmile vás uvidí přistoupí k vám a požádá, abyste ji ochránili před žoldákem Ohnivé pěsti. Pokud žoldákovi umožníte si ji vzít, pak na vás Viconia zaútočí. Jestliže ji pomůžete nabídne vám, že se přidá, ale jen za předpokladu, že máte reputaci od 8-20, jinak odejde. Můžete ji přijmout nebo odmítnout. Jakmile ji přijmete, vaše reputace klesne a pokud máte v partě Kivana, je dobrá šance, že s ním bude Viconia bojovat.

Zabití žoldáka: 250xp, dlouhý meč, helma, malý štít, plátové brnění
Naverbování Viconie: reputace -2, palcát, malý štít, kroužkové brnění
Zabití Viconie: 800xp, palcát, malý štít, kroužkové brnění

úkoly...

Q-2: Raiken

V tomto úkolu k vám přistoupí Teven se svými bandity a bude si s vámi chtít promluvit. Pokud chcete, můžete je všechny beztrestně zabít ještě před tím, než se dáte do rozhovoru. 

V rozhovoru máte 2 možnosti jak jej vést. Můžete jej vyprovokovat k souboji nebo požádat, že se k nim chcete přidat. Pokud zvolíte druhou možnost, zeptá se vás, proč máte zájem. Jestliže máte sílu 15+ dáte možnost: "Je to krvavá práce...", a tak vás naverbuje. Pokud nemáte dostatečnou sílu, budete muset zvolit odpověď "Jste příliš dobří...". V tomto případě vás vezme jako vězně.

Bonus za naverbování: 400xp
Odměna: 650xp, válečné kladivo +1, střední štít, kroužkové brnění, 31zl.

úkoly...

Lárský les
x 2900 larswood
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR2900
Další zastávka AR2400 - Peldské údolí (severně)
Nepřátelé
Neobnovitelní banditi,jeskynní medvědi, (unikátní)
Obnovitelní banditi, medvěti - černí/hnědí, Elity Černého drápu, vlci - velcí/hrůzní, vrci, divousové, psi - divocí/váleční
Při táboření banditi
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR2400 - Peldské údolí  (AR5900- 20%)
Východ AR3000 - Pavoučí les (AR5900- 20%)
Jih AR3400 - Chrám  
(AR5900- 20%)
Západ AR2800 - Pobřežní cesta
(AR5900 - 20%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 2900 larswood

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Teven

V tomto úkolu k vám přistoupí Teven se svými bandity a bude si s vámi chtít promluvit. Pokud chcete, můžete je všechny beztrestně zabít ještě před tím, než se dáte do rozhovoru. 

V rozhovoru máte 2 možnosti jak jej vést. Můžete jej vyprovokovat k souboji nebo požádat, že se k nim chcete přidat. Pokud zvolíte druhou možnost, zeptá se vás, proč máte zájem. Jestliže máte sílu 15+ dáte možnost: "Je to krvavá práce...", a tak vás naverbuje. Pokud nemáte dostatečnou sílu, budete muset zvolit odpověď "Jste příliš dobří...". V tomto případě vás vezme jako vězně.

Bonus za naverbování: 400xp
Odměna: 975xp, dlouhý meč, střední štít, destičkové brnění, 45zl.

úkoly...

Q-2: Osmadi a Corsone

Osmadi si vás splete s bandity a zaútočí na vás. Promluvte si s Corsonem a pokud na něj budete dostatečně tlačit, odhalí vám, že otrávil Osmadiho. Docílíte toho rozhovorovými odpověďmi - 1,2,2,2. Ten na vás poté zaútočí a vy jej budete muset zabít.

Osmadi: 1000xp, čtvrteční hůl, kožené brnění, 12zl.
Corsone: 1000xp, čtvrteční hůl, kožené brnění, 12zl.

úkoly...

Pavoučí les
x 3000 spider wood
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3000
Další zastávka AR2900 - Larský les (západně)
Nepřátelé
Neobnovitelní etterkacapové, pavouci-obří/fázoví/mečoví/přízrační, (unikátní)
Obnovitelní etterkapové, pavouci - obří/obrovští, tasloiové
Při táboření obří pavouci
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR2400 - Peldské údolí  (AR5901- 20%)
Východ -
Jih AR3500 - Mutaminova zahrada 
(AR5601 - 20%)
Západ AR2900 - Larský les
(AR5900 - 20%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 3000b traps

Legenda:

trap_icon - ikona pasti 

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Fahrington

 Promluvte si s Fahringtonem. Řekne vám, že mu zlodějští Tasloiové sebrali svitek. Pokud je vaše reputace mezi 1-7, neřekne vám o svých problémech, ale i tak mu můžete svitek vrátit. Běžte na východ a zabíjte etterkapa, který má u sebe svitek. Běžte zpět za Fahringtonem a vraťte mu svitek.

Odměna: 300xp, prokletý Svitek bláznovství

úkoly...

Q-2: Denak, Diana, Lasala and Brendan

Danak vás pozdraví a pokud nepáte v partě Edwina, kterého jste mohli nabrat v Nashkelu, tak na vás zaútočí. Dobře na ně fungují zbraně na dálku a magie.

Odměna: 2400xp, Prsten energie, šipky (10), čtvrteční hole (4), kouzelníkova róba elektrické odolnosti, mágova róba ohnivé odolnosti, mágova róba odolnosti na chlad (2), lektvar léčení (2), [plamené ruce], [brnění], [oslepení], [agannazarův žár], [tuk], [ochrana proti zkamenění], 343zl.

úkoly...