Nahoru

swordcoast tn

Zahalený les - druidové
x 1600 cloakwood druidové
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR1600
Další zastávka AR1700 - Zahalený les - wyverny (východ)
Nepřátelé
Neobnovitelní wyverní mláďata
Obnovitelní medvědi černí/hnědí/jeskynní, vlci strašní/upíří/obyč., obrovští pavouci, tasloiové, divocí psi, vrrci
Při táboření obrovští pavouci, tasloiové
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR1700 - Zahalený les - wyverny (AR6001 - 50%)
Východ AR1700 - Zahalený les - wyverny (AR6001 - 50%)
Jih AR2100 - Zahalený les - hnízdo
(AR6001 - 50%)
Západ  


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 1600 cloakwood druidové

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup:  

Q-1: Eldoth

V této oblasti narazíte na neutrálně zlého lidského barda. Bude po vás chtít, abyste zachránili Skii z Baldurovy brány. Pokud budete chtít, můžete jej vzít do družiny.

Eldothovo vybavení: dýka, šipky (10), pobité kožené brnění

úkoly...

Q-2: Laskal

Jakmile narazíte na Laskala, zeptá se vás, jestli jste s Železným trůnem nebo proti němu. Pokud odpovíte, že jste proti němu, dá vám lektvar. Pokud odpovíte, že jste s ním, zaútočí na vás a navíc pokud máte ještě v partě Faldorn, tak vás opustí. 

Pravda: lektvar nezranitelnosti
Lež: 1000xp, znatelná ztráta reputace, čtvrteční hůl, kožené brnění, lektvar nezranitelnosti, 12zl, (odchod Faldorn - pokud jej máte v družině)

úkoly...

Q-3: Faldorn

Faldorn je pravá neutrální lidská druidka. Můžete ji vzít do své party. Pokud je vaše reputace 1-7, musíte s ní promluvit dvakrát, aby se k vám přidala.

Vybavení: kyj, kožená zbroj

úkoly...

Q-4: Takiyah

Jakmile se setkáte s Takiahem a máte v partě Jaheiru, automaticky zaútočí. V tom případě jej zabíjte. Pokud ale máte v družině Faldorn, nechá vás v klidu projít. Jestli mu řeknete, že je vašim motivem ochrana lesa a zabíjení banditů, taktéž vás nechá projít.

Zabití: 120xp, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění

úkoly...

Q-5: Amarande a dům ve stromě

Vstupte do stromového domu AR1601 a vše tam vyrabujte a stejně tak v druhém patře AR1602. V druhém patře narazíte na Amarandeho. Pokud máte v družině Jaheiru, automaticky zaútočí. Jestliže máte ale Faldorn nechá vás být. V případě, že nemáte v partě ani jednu z druidek, řekněte mu, že lovíte bandity a on vás nasměřuje do dolů v zahaleném lese (AR1800 - Zahalený les - doly).

Kořist 1.patro: čtvrteční hůl, prak, lektvar volnosti, lektvar léčení, protijed, 6zl.
Kořist 2. patro: čtvrteční hůl, střely +1 (10), lektvar zpevnění
Zabití Amarande: 120xp, čtvrteční hůl, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění

úkoly...

Q-6: Izefia

Setkáte se s Izefií. Klasicky pokud máte v družině Jaheiru, zaútočí, pokud Faldorn a nechá vás jít. Před odchodem vám řekne o Petrovi ze sveru.

Zabití: 120xp, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění

úkoly...

Q-7: Peter ze severu

Vstupte do jeskyně AR1603. Tam narazíte na Petra, který vás pozdraví. Není v něm nic dobrého, proto zabíjte jej i jeho wyverní mláďata.

Petr: 240xp, dlouhý luk, dlouhý meč, šípy ledu (6), šípy +1 (10), šípy (30), šupinové brnění, 20zl.

úkoly...