Nahoru

Návštěvní kniha


Elemir

Normálně silnější mágy taky "pozoruju" z povzdálí, ale tady nevím, co mě napadlo, zkusil jsem snad Dispel. Kouzlo prošlo a změnilo efekt  Jinak on je ten džin docela hnusný, další nepříjemné překvápko je čtveřice ogřích mágů v Baldurově bráně.

 

Drizzta jsem zkoušel jen jednou a klasicky dle rady s ústřílením přes jezero. I tak to bylo na dlouho. Takže tohle si určitě zapamatuju. Já myslel, že je na magii docela odolný. Jinak ten blesk je výborné kouzlo.

15. 10. 2016 20:42
Slavoj

Jojo, menu funguje! Akorat v návodech skáče na lištu, ale jinak plně funkční. Díky za práci.

15. 10. 2016 18:52
Kapitán Preclík

U toho džina jsem si nevěděl rady, tak jsem zbaběle utekl a vrátil se, až když mu vypršely ochrany 

Stejně nejlíp jsem měl vyřešenýho Drizzta, nedávno se mi v BG1 nějak zacyklily blesky za bouřky a neustále každejch pět minut to někam prásklo (radost, když to 2x po sobě dostala právě Neera). No a právě Drizzt to dostal taky, aniž bych ho chtěl zabíjet. Insta kill, dostal jsem zkušenosti a všechny věci úplně zadarmo  Celkem dobrej bug

15. 10. 2016 12:54
Elemir

Na toho knighta jsem naběhl jen jednou a ani jsem se k němu nepříblížil  Přišpendlil mi hlavní postavu na místě a bylo po všem. Asi jsem měl zrovna "štěstí" na ten samý typ kouzla několikrát po sobě, ale od té doby jsem to snad už ani nezkoušel, natož abych se pouštěl rovnou do dvou  Klerik tam vždycky hezky zakouzlil plno kostlivců a kdo měl luk, tak střílel.

Zažil jsem ale docela hezkou příhodu v BG: EE u toho džina vedle Firewine Bridge. Neera ho proměnila ve vlka a už si ani neškrtl. Ono vůbec v BG: EE některé souboje probíhají jinak, ale kupodivu si nevybavuju, jak to bylo v tomhle případě v Durlagovo věži, ale pamatuju si, že i tam mi docela pomáhala. Škoda, že jsem někde vytratil save, protože jsem to chtěl importovat do BG2: EE.

14. 10. 2016 20:28
Kapitán Preclík

mimochodem, tohle vypadá celkem zajímavě

http://www.hrej.cz/novinky/2016/10/14/temne-rpg-tyranny-vyjde-jiz-v-listopadu-41974/

konečně rpg za pořádnýho záporáka! 

14. 10. 2016 14:50
Kapitán Preclík

Durlagova věž je super, když rozbiješ zrcadlo a vběhneš na všechny kvůli největším expům; trvalo mi celkem dlouho, než se mi podařilo sundat oba deathknighty tak, abych od nich inkasoval 

Rasaadovi stačí narvat opasek síly (a demence) aby ses nemusel obtěžovat neustále sesílat kouzlo, ne?

14. 10. 2016 14:47
Elemir

Jenom taková drobnost ke Kozahovu prorokovi a bojovým běsům. Proroka jsem na férovku usekal už kdysi, jde to sice ztuha, hlavně kvůli nízkému levelu (taky napochodoval jsem na tu mapu moc brzo), ale ten prokletý obouručák +3 docela pomohl. Nicméně na proroka a běsy krásně zabírá Dispel magic, který jim odkouzlí zbraně a ruší případné rozmazání, takže jsou pak zcela bezbraní a neškodní.

Jinak Durlagova věž bývala taky moje noční můra. Z počátku to bylo plné bugů, hlavně to poslední patro bylo dost zabugované. Poprvé jsem tím prošel až v multiplayeru s kolegou, kdy jsme si to střihli ve dvojici paladin + zloděj. On už věděl kudy a čeho se vyvarovat, takže mě tím krásně provedl.

14. 10. 2016 13:50
Ramon

Živá česká stránka o BG a příbuzných, bezva.

Nedávno jsem rozjel BG EE + SOD poprvé.

Jedu partu já - člověk mág/iluzionista, Khalid, Jaheira, Branwen, Rasaad, Imoen. A zatim super. začal jsem na D&D obtížnosti, po chvíli Hard a teď Insane. To konečně vzbuzuje k určité ostražitosti:-)

Používám tip, vyčtený mj. zde, k používání průzkumníka a je až neuvěřitelné, jak to ve hře pomáhá. Mít možnost připravit se na vážnější souboj šikovným užitím kouzel/svitků/lektvarů/hůlek a rozestavením party udělá opravdu zásadní rozdíl.

Btw. Rasaad s amuletem štítu, rukavicema dex 18 a kouzlem síla od 6 lvl docela dává. Taky slouží jako dobrej průzkumník, kvůli rychlému pohybu a skrytí ve stínu, příp. neviditelnost.

K té doméně baldursgate.cz, je škoda, že kdosi neznámý vynakládá energii na dublování stránek, místo aby jí třeba využil k podpoře živých, existujících. Taková pěkná doména...

Tak ať to jde.-)

14. 10. 2016 10:51
Bezejmenný - admin

Hlavně ať ti to brzy sroste a máš to v pořádku.  Návod počká.

Tak mě často napadalo, že by nebylo špatné, kdyby v bg:ee byly zavedeny truhličky na hůlky.  

13. 10. 2016 18:59
Kapitán Preclík

Tu taktiku s hůlkama jsem používal na velký bosse, Drizzt, Demon Knight a podobné, jinak jsem býval taky takový šetřílek, naštěstí s příchodem EE přibyly tašky a pouzdra a tak už to aspoň nezabírá místo.

Jinak návod je bohužel pozastaven, podařilo se mi dneska v práci si rozříznout dlaň a jednou rukou se mi psát fakt nechce 

Takže budu pokračovat tak za dva tejdny, možná dřív, uvidíme, až mi vytahaj stehy 

13. 10. 2016 18:28
Bezejmenný - admin

Jejda, mám chuť si zase něco rozjet.  

Kapitáne, tak tak na partě hodně záleží.  Jinak na taktiku s hůlkama přivolání potvor a celkově hůlky jsem nikdy moc nepoužíval, protože já jsem takové trdlo, protože jsem vždy vlastně ve všech hrách nejenom v BG všechny předměty na jedno použití střežil na horší časy.  Potom se stalo, že jsem hru dohrál a měl plnou skrýš nepoužitých lektvarů, hůlek, atd.  

 

V IWD II jsem si vytvořil power partu, že pojedu na nejtěžší obtížnost a měl jsem silného Kouzelníka tanka, ale před soubojem ho člověk musel maximálně nakouzlit bonusovýma kouzlama a to pak se do něj nikdo netrefil, bohužel to bylo strašně všechno zdlouhavé, tak jsem vždy jen zakouzlil Otikulovu nezdolnou kouli na tanka a neházel pod něj plošná kouzla. 

V BG ale tohle nefungovalo, tak jsem to vyměnil za síť a volnost, ale paradoxně nikdy se mi neosvědčil jako tank samotný válečník, hlavně na vyšších obtížnostech, protože jednou ranou dostane zranění za půl života. Nejvíc se mi jako neprůstřelný tank osvědčil 1lvl válečník, zbytek kouzelník, protože pak může nosit štíty, helmy a přitom stále možnost kouzlit a po zakouzlení kouzel může ještě na sebe nahodit plnou plátovou.   

Takže kdybych znovu rozjížděl BG nebo IWD, tak tanka zvolím jednoznačně člověka 1 level válečník, zbytek kouzelník  

13. 10. 2016 10:26
Phill Quiet

Tak tak...

13. 10. 2016 9:29
Kapitán Preclík

BG1+2 jsem dohrál hodněkrát. Nehrál jsem akorát za druida a toho si zanedlouho zkusím, celkem mě láká.

PT dohráno dvakrát. Nejlepší příběh ze všech Black Isle her, akorát je tam málo variabilní prostředí (společníci, výběr povolání), takže už to asi hrát nebudu.

Co se týče IWD... meh. Nějak nemám rád hloubání v několika patrových dungeonech, preferuju velké město s mnoha úkoly a větším množstvím NPC. Jedničku jsem rozehrál nedávno, půl dne jsem hloubal nad složením družiny a skončil ve třetím patře Dračího oka  Dvojku jsem hrál kdysi dávno a už nevím, kde jsem přestal. Dračí oko? Vím, že jsem se tam měnil v zombáka a procházel pod jakýmsi okem... Netuším. Co tuším je, že jsem totálně posral partu, protože jsem si vzal dva zaklínače a vybral naprosto nevhodný kouzla (povolání nestvůr atd), takže postup jsem si celkem dost ztížil  tehdy to bylo tak, že jsem měl jenom BG1, kde hlůlky sesílaly hromadu potvor, protivníci se na ně zaměřili a já je ustřílel. Poprvý u Sarevoka jsem si tak solidně zasekal počítač, protože jsem vyplácal asi tři plný hůlky povolávání. 

Jo, nějakej kus času jsem u toho zanechal 

12. 10. 2016 23:13
Elemir

IWD bylo schválně uděláno akčnější. Důvodem byly stížnosti některých hráčů, že BG má až moc textů  Asi to mělo i více oslovit komunitu Diablistů. Mě to z počátku taky vadilo, ale když jsem před pár lety rozehrál BG: EE, tak jsem zjistil, že mě to čtení už taky moc nebere. IWD má navíc příhodnou atmosféru, do které to akčnější pojetí sedne.

Co teď hraju PT, tak z počátku jsem docela úpěl, ale teď jsem zrovna vylezl z katakomb a tam už to bylo přijatelné - textů tak akorát.

4Kapitán Preclík: Při hraní RoA mě taky několikrát napadlo, jestli se k tomu ještě někdy vrátím a těžko říci. Ono těch neodehraných her mám navíc moc, takže to nejspíše ani nebudu muset nikdy řešit ;)

12. 10. 2016 19:58
Phill Quiet

No já IWD nezatracuju

na vyčištění hlavy,těla a ducha

 

...je to ideální 

 

 

a co se BG2 týká

 

to budu mít až do důchodu co dělat...  ;))

12. 10. 2016 14:34
Bezejmenný - admin

PS: Ale, Phille, pokud ti chybí to klasické úkolování a atmosféra BG1, tak proč jsi se nepustil do BG2 nebo ještě lépe BG SOD?

Osobně, kdybych měl celou serii hrát znovu zvolil bych to takto, BG1 + datadisk, BG SoD, BG 2 (jako perla serie) ;)

12. 10. 2016 11:20
Bezejmenný - admin

Ahoj, Phille, s tím IWD tě chápu, taky mě to dřív táhlo k BG1 spíš než k IWD, nicméně občas dostávám chuť i na IWD, protože když si chceš jen pořádně zabojovat a neřešit ostatní věci, tak je IWD na to ideální.

BG1 mi přijde ideální relacace u řešení úkolů, morálních dilemat atd., kdežto IWD je zkrátka zaměřený jen na "řežbu".

 

12. 10. 2016 11:17
Phill Quiet

...se připojuji k názoru na barda taktéž v IWD 1,...

je to spíš:

jedna kapsa prázdná

druhá vysypaná...

celkově o ničem

Zatím řeším kobky...

 

-stále mně to táhne zpět k BG 1...

12. 10. 2016 10:21
Bezejmenný - admin

Super, Kapitáne, jen piš dál a jak to budeš mít hotovo, tak neváhej a přidej to sem.  

Jinak s Bardem v BG nemám moc dobré zkušenosti. Je sice fajn, že má zpěv, ale přijde mi to takový "9 profesí, 10. bída". Za to v IWD II se už s ním dá něco vykoumat.  Jednak jde o to, že může mít perk, že po zazpívání a ukončení písně bonusy přetrvávají ještě další dvě kola, ale jde to udělat i tak, že naklikáte během pauzy na všechny písně postupně a v jeden moment máte na sobě všechny písně, ale předpokládám, že to už bude nějaká ta chyba hry, ale i tak ty dvě kola se hodí na to, aby mohl bojovat, kouzlit atd.  Navíc si vybírá na levelech kouzla jako zaklínač.  

8. 10. 2016 13:21
Kapitán Preclík

A k Realms of Arkania; byly to sice fajn hry, ale měly strašně složitý ovládání, hrozně prázdný lokace a hlavně byly ukrutně dlouhý (hlavně Riva!), že mě znechutily natolik, že už jsem se nikdy nedostal k dalšímu zahrání.

Na druhou stranu, souboj s upírkou v zrcadlové místnosti byl celkem zážitek a pamatuju si ho doteď

8. 10. 2016 3:53
Kapitán Preclík

 Tak, a mě to znovu chytlo a zase jsem rozehrál BG a tentokrát za bardku (už mi chybí jenom druid) a musím říct, že za mě nic moc. Celkem dost mi chybí variabilita písní jako v IWD, takže jedu skalda, ale i tak je to takové nemastné neslané. Má s tím někdo jinou zkušenost? Třeba jí jenom hraju špatně, nevím.

Taky jsem se dokopal k psaní a návod za Neeru je zčásti hotov Teď do toho jedu ještě Rasaada, ale už jsem zapomněl, že je to podivnost sama, uvidíme, co se z toho vyvine. A abych dojel všechny čtyři, tak asi rozjedu temnýho druida s Dornem a Hexxat dohromady, abych se s nima nemusel srát jednotlivě 

8. 10. 2016 3:34
Elemir

Na hraní bude času ještě dost

D:OS tu mám taky hodně dlouho, ale nezkoušel jsem. U toho navíc řeším dilema, jestli rozehrát původní hru nebo EE edici.

6. 10. 2016 7:32
Bezejmenný - admin

Kluci, neblbněte,   nedělejte mi chutě.  Musím makat na Ifinity  

Jak vás tak poslouchám, tak ta hra vypadá dost dobře.  Nemáte když tak někdo zkušenosti s Divinity - Original Sin? Já to mám už asi rok na komplu a nějak jsem se pořádně nedokopal si to zahrát.  

5. 10. 2016 19:16
Elemir

Ke mě se kdysi dostal jen Blade of Destiny a bohužel v němčině, což jsem nedal. Před rokem jsem si na něj znovu vzpomněl a napadlo mě projet celou trilogii. Na začátku jsem naneštěstí udělal botu s Novice módem, takže jsem přišel o to úvodní překvapení s podrobným pipláním družiny.

Ovšem když jsem se později dostal k levelupu, tak to se mnou málem švihlo :D Na druhý den jsem si normálně musel pro každou postavu vyrobit extra tištěnou kartu, kde jsem měl všechno vypsané a pak se teprve v klidu rozhodoval, co budu navyšovat a hlavně proč to budu navyšovat. Vydrželo mi to až do Star Trail, teprve u něj jsem si troufl začít to střílet od boku :D Nejhorší na tom bylo, že krom atributů se všechno ostatní zvedá na základě úspěšného hodu a na všechno jsou jen 3 pokusy.

Začátky byly opravdu krušné :D Ale zážitek perfektní. Riva hodně překvapila příběhem a provázáním úkolů.

5. 10. 2016 17:39
Kapitán Preclík

Ach bože, půl dne stavět družinu a pak nevědět, co s tím sakra dělat, ty vzpomínky  

Pamatuju se, že jsme s bratrem hráli Stíny nad Rivou a někde v Bontonlandu na nás vypadl Blade of Destiny, naneštěstí v angličtině, kdežto třetí díl byl z Levelu komplet v lokalizaci. Tady jsem si vytvořil partu s pomocí slovníku a jenom chodil po městech, cestou sbíral bylinky a ve městech je za nehorázný ceny prodával (vysoké smlouvání a podvádění). Nic jinýho jsem nezvládl a nakonec přišli páni orkové a rezsekali všem prdel. 

Ale hudba byla super, to jo 

5. 10. 2016 14:07
Powered by JoomVita VitaBook