Nahoru

Návštěvní kniha


Franky

Ahoj Bezejmenny, nemas v plane spravit sekciu druhove aj z BG2? Myslim, ze je to dobra ve prehlad postav ktore su dobre, v BG1 som sa riadil prave podla toho hodnotenia koho vyberat.

21. 9. 2017 0:45
Elemir

Byly to Rudé kaňony a Osamělé vrchy. Já vím, úplně plonkové lokace, ale mě se na jedničce líbí právě to, že obsahuje i takovéhle lokace, kde se nic podstatného neděje a dává to prostor představivosti. Dvojka mě nesedla zrovna v tom, že děj byl zhuštěný jen na několik lokací, navíc jednička mi přišla uvěřitelnější i bez nějakého epického závěru, kdežto ve dvojce umí kdejaký mamlas kouzla vysokých úrovní apod. Asi tušíte, co mám na mysli

PoE je pro mě tvrdý oříšek, zkoušel jsem to rozehrát už v době vydání a byť jsem byl z počátku nadšený, po příchodu do první vesnice mě nadšení jaksi opustilo a nakonec jsem hru uložil k ledu. Nedávno jsem to zkusil znovu a ani jsem se do té vesnice nedostal  Mě na té hře něco nesedí, ale je pravdou, že mě ochota zkoušet nové izohry opustila už u Dragon Age Origins, které jsem taky jen rozehrál a opustil.

 

 

17. 9. 2017 20:37
Bezejmenný - admin

No, Elemíre, tak jsem to pro jistotu s tím probodnutím u zloděje zkusil v BG I EE a napsalo to, že vaše zbraň je nevhodná pro probodnutí. Takže nejsilnější zbraň na probodnutí je opravdu katana, která má 1k10. 

Jinak to by mě zajímalo, které lokace to byly, které v tobě vyvolaly nostalgii?  

Phille, co se týče Pillars of Eternity není to špatná hra, ale Baldr je prostě Baldr. Kdybych měl Pillars někam zařadit, tak můj dojem je horší než Baldr, ale možná o něco lepší než Dragon Age. Příběhově mi hodně připomíná hry od Bioware. V hodně věcech se nechali inspirovat starými infinity hrami a doplnili to o své. Určitě si to zahraj a pak sem napiš své dojmy.  

16. 9. 2017 19:28
Bezejmenný - admin

Možná to, co mi ještě trochu kazí dojem je fakt, že se mi to nechtělo hrát v angličtině, ale čeština ještě nebyla hotová a taky hodně velký faktor byl asi i ten, že mám slabou mašinu a ty loadingy a občasné sekání byly hrozné. 

Možná kdybych to hrál za jiných okolností, můj dojem by byl lepší. Jenom si ještě tak vzpomínám. Když jsem to měl čerstvě dohrané, tak jsem si to hodně pochvaloval a připodobňoval k planescapu, ale pak to trošku ochladlo. Toš tak.

 

16. 9. 2017 19:33
Phill Quiet

Co říkáte pánové na 

Pillars of Eternity...

??? Asi se do toho pustím...nějaké postřehy-rady -nápady ???

 

 

14. 9. 2017 8:26
Phill Quiet

Jo tak s tím časem máš pravdu...

Je to už hodně let zpět,co jsem si říkával:

Mít dva a čas...

13. 9. 2017 13:18
Elemir

Bezejmenný: Máš pravdu, já si matně vybavuju, že to bylo s nečím spojený, ale to probudnutí jsem si nevybavil. Ta diskuse vlastně tenkrát byla, že backstabovat se dá i holí, přičemž je vtipné, že to hra oznamuje jako probodnutí  Já měl u toho prvního boje hůl a teprve u toho druhého kladivo, takže to druhé mohl být opravdu kritičák.

Phill Quiet: mě přepadla taková chvilková nostalgie, když jsem četl info ke dvou lokacím, co Bezejmenný nedávno postoval. BG jsem naposledy dohrál, když vyšla EE edice, což už pár let je, ale to bych toho měl už moc. Nedávno jsem rozehrál Wizardry 6 a to mi bere veškerý čas, ale pak se do toho asi vrhnu.

13. 9. 2017 7:08
Phill Quiet

Pánové sbíhají se mi sliny...

asi se opet pustim do klasiky vsech klasik

 

BG ONE....

 

11. 9. 2017 11:42
Bezejmenný - admin

Tak ono i "atmoška" originálu jedničky je úplně někde jinde.  Třeba už jen i to zvýšené rozlišení ničí část zážitku. 640x480 je prostě klasika.  

No a jinak co se týče backstabu, vzpomínám si, že jsem testoval různé druhy zbraní na Coranovi na backstab a nejlepší zbraň, kterou mi to prošlo na backstab byla katana. No a když se ti provede backstab, vypíše se ti to jako probodnutí x3 nebo jiný násobek.  

10. 9. 2017 17:00
Elemir

Je to zajímavé, ale zatím jsem skolil jen ty dva nájemné vrahy v tvrzi. Normálně jsem se ukryl do stínu a schytali to v plné palbě. Je možné, že to není vysloveně backstab, netuším, jak jsou na tom z pohledu zdraví, mohly to být třeba jen dva dobře provedené kritické údery, ale rozprskli se po nich pěkně

Vybavuji, že kdysi někdo tenhle multiclass řešil právě kvůli omezení na tupé zbraně, ale už si nevybavuji, k čemu tenkrát dospěli. EE verzi jsem rozjel jen jednou a to v klasické družině, jaká je pro mě zvykem. Nicméně původní BG mám taky raději. Pro mě je to obecně některými možnostmi, které implementace enginu dvojky zabila. U mě je to dáno i tím, že mám celkově jedničku radši.

10. 9. 2017 9:36
Bezejmenný - admin

Ahoj, Elemire, no co se týče formuláře, tak jsem si toho bohužel nevšiml, protože vždycky v knize návštěv reaguji, když jsem přihlášený. Budu si na to muset najít čas a kouknout na to. Díky za info.

 

Jinak, co se týče multiclassů a dualclassů, tak si myslím, že v tomto je na tom nejlépe IWD2. Tam je prakticky možné cokoliv. Nevím, mě celkově co se týče i skládání party spíše vyhovuje originál BG, protože je takový uvěřitelnější. Příklad: Když chci mága ultimátní by byl Edwin, ale ten je záporák no a pak se musím smířit se slabšími charaktery, ale ty mají taky něco do sebe, i když nejsou tak OP.

Mimochodem ten gnóm klerik-rogue backstab s kladivem, to mi připomíná srandu, kterou jsem dělával s Valygarem (stopařem), který měl taky backstab. Dal jsem mu kladivo, které zvyšovalo sílu na 25 s tím ale nešly dávat backstaby, protože je to tupý nástroj, tak jsem mu dal do pravačky katanu a to pak byl mazec.  

9. 9. 2017 11:18
Bezejmenný - admin

Alespoň teda v EE verzi mi nešly dělat s tupými nástroji backstaby. :)

9. 9. 2017 11:20
Elemir

Ahoj, na IWD 2 jsem se sice od jara stále nepodíval, ale teď v týdnu jsem si jen cvičmo zapnul originál verzi Baldur's Gate a docela se podivil nad kombinacemi multiclassů. Nějak jsem to předtím nepoužíval, přeci jen Infinity hry mají větší počet členů v partě, takže není potřeba nic kompenzovat, ale protentokrát jsem si řekl, že by nebylo od věci partu poskládat úplně jinak a tím pádem se pojistit.

Zarazil mě ovšem docela omezený výběr kombinací. Původně jsem si myslel, že je to osekané záměrně, ale ono je to ve skutečnosti dle pravidel. Říkal jsem si totiž, že bych si vytvořil kombinaci bard+něco a ono nejenom, že to nejde multiclassem, barda nejde dokonce ani dualclassovat  Přitom třeba kombinace určitých povolání s hraničářem možná jsou a z toho jsem vycházel. Bylo to pro mě opravdu překvapení, přemýšlel jsem, že bych po letech konečně odmázl další cechovní rest ve dvojce, ale nedá se nic dělat

Nakonec jsem skončil s kombinací gnóm klerik-zloděj, backstab kladivem není vůbec špatný  Chtěl bych se vyhnout Branwen a nejspíše nebudu sahat ani po Jaheiře s Khalidem. Imoen dualclassnu na mága, čímž se vyhnu i Minscovi s Dynaheir. A kdybych si dal býval zlé přesvědčení, tak jsem mohl rovnou nabrat nějaké vyvrhele.

P.S.: ten formulář na vzkazy je docela na zabití, jakmile člověk něco opomene a musí to doplnit po kontrole reCAPTCHy, tak už nejde odeslat.

8. 9. 2017 11:41
Bezejmenný - admin

Ahoj, Baldurane, 
tak jsem se kouknul na odkazy, které jsi mi poslal. Přeložit by nebyl problém, ale když jsem zkoušel nainstalovat, tak se mi BG nepodařilo rozjet. 

Budu to muset zkusit nějak vykoumat. S ohledem na to bohužel nebudu moci udělat článek (recenzi) BGUB tuto neděli, jak jsem předpokládal. 

Zítra tedy nejspíš vydám další článek k návodu a snad do příští neděle se mi podaří nějak rozchodit Unfinished Bussiness.

PS: Kdybyste tu někdo měli zkušenost s UB a fungovalo vám, nevahejte a napište to sem.

 

26. 8. 2017 17:29
Balduran

Ahoj :) zial moznost priamo naviazat rozhovor s npc nepridala ani EE od Beamdogu a mod na tom nic nemeni. Akurat rozhovor vzdy zacnu NPC ale hra je ovela ukecanejsia a viac to prehlby vztahy v skupine. Tie mody by mali fungovat na enhanced ediciu, na povodny original ti uz asi nepojdu, lebo to upravovalipre EE. Kazdopadne budes prvy, ktory sa tomu povenuje, lebo na SK ci SR forach nenajdes o tychto modoch dokopy nic, co je skoda!

27. 8. 2017 14:31
Bezejmenný - admin

No já jsem to právěže zkoušel na EE verzi a hra se mi nechtěla vůbec spustit. Je to nějaké čudné. Vůbec zatím nevím, co s tím. No asi zkusím znovu prohledat net, jestli nenajdu na to nějaké řešení. Možná na to je nějaká vychytávka.  

 

30. 8. 2017 9:09
Balduran

Ahoj, BG2 mala viac rozhovorov s NPC a romancii nez BG1.

Mod NPC Project pridava viac rozhovorov s NPC nez bolo v BG2 a aj 5 romancii - Branwen, Coran, Dynaheir, Shar-Teel and Xan . Cize ako pises viac rozhovorov s clenmi druziny a prehlbenie vztahu k postavam. Plus Mod Unfinished Business pridava este dalsie.. :)

24. 8. 2017 16:18
Bezejmenný - admin

To jsem pochopil, ale měl jsem spíš na mysli, jestli s nimi můžeš rovnou hovořit jako tomu bylo příkladně u planescapu. Příklad: Klikneš na ikonu rozhovoru v nabídce a pak klikneš na člena družiny a otevře se ti pak okno rozhovoru. 

25. 8. 2017 7:59
Bezejmenný - admin

Ou, to je informací  

Myslím, že mi chvíli zabere, než se tím prokoušu a dám to do nějaké ucelené podoby, ale myslím, že to stojí za to. 

Co jsem se na to jen tak v rychlosti podíval, vypadá to jako pořádná "pecka".  Určitě tu během krátké chvíle přibude článek s recenzí a návodem. 

Ještě jednou díky za tip, Baldurane.  

PS: S těmi rozšířenými dialogy. Tím se myslí možnosti kecání s postavami družiny jako je tomu třeba v planescapu? 

24. 8. 2017 15:18
Balduran

Ahoj  vacisinou starsie recenzie, ale mody su uz ovela dalej a vylepsene pre EE. Tu je jedna starsia http://www.sorcerers.net/community/threads/bg2-unfinished-business-mod-review.36454/ a tu z 2013 http://baldursgate.wikia.com/wiki/User_blog:Ranime_Codexer/Quests_of_Unfinished_Business na Beamdogu https://forums.beamdog.com/discussion/300/request-unfinished-business-for-bg-ee-and-bg2-ee tu zas rozoberali NPC project https://forums.beamdog.com/discussion/9744/the-bg-npc-project . Kazodpadne ja tie mody beriem ako DLC, kedze navracaju nieco co tam malo byt a spolu s EE vlastne celu hru rozsiria o dalsie rozhovory, romancie a questy.

24. 8. 2017 11:35
Bezejmenný - admin

Ahoj, 
na linky od tebe kouknu a pokusím se to do neděle přeložit. Jinak co se týče recenze, tak jak jsem psal předtím, tak z těmito módy nemám zkušenost, takže to bude složitější. 

Víš o nějakých konkrétních článcích v eng s recenzí na tyto módy? Pokud jo, hoď to sem a já to alespoň přeložím.  

24. 8. 2017 7:43
Balduran

A este mod ktory je kompatibilny s EE aj npcmodom a to pre bg1 http://www.pocketplane.net/mambo/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=161&Itemid=114 a pre bg2 http://www.pocketplane.net/mambo/index.php?option=content&task=blogcategory&id=101&Itemid=80/ navracajuce nove questy rozhovory atd  cize povodne nedokoncene veci ktore su vraj lepsie ako EE, cize spolu s EE by mohlo ist o celkom pekny zazitok. Zial ale nie su prelozene do cz  

22. 8. 2017 20:54
Balduran

Ahoj  tak na beamdog fore a sigile sa tie mody vychalovali kedze navracaju predtym nedokonceny obsah spat do hier a momentalne su funkcne aj pre EE verzie  

Pre BG1 je to http://www.gibberlings3.net/bg1npc/ pridavajuci nove rozhovory a romancie takze hra ozije a spolocnici su viac ukecany. Skor mi ide o to ze by niekto napisal recenziu  ci obsiahlejsi clanok :)

22. 8. 2017 20:49
Bezejmenný - admin

Ahoj, Baldurane,
díky za pochvalu. Snažím se maximálně pracovat na novém obsahu.

Jinak co se týče tebou zmiňovaných módů, žádný z nich jsem zatím nezkoušel, ale díky za tip. Pochopil jsem to tak, že jsi viděl na anglických fórech nějaká řešení, ale na českých stránkách nic není, je to tak? Budu rád, pokud mi pošleš nějaké odkazy na daná fóra a já se je budu snažit co nejdříve přeložit.   

22. 8. 2017 11:29
Balduran

Ja som rad ze sa na stranke pracuje   kazda novinka potesi!    Chcel by som sa spytat ci sa tu najde dobra dusa, ktora by napidala recenziu na mody Unfinished Business pre bg1 a bg2 a mod NPC project. Mali by fungovat aj pod EE verziami, len by sa hodilo to rozpisat spravit dake screeny a vypisat novinky pripdne ci sa nerozbiju rozhovory a questy s ee verziou bg. Vo forach citam ze to xy ludi hralo a je to super ale na ziadnej CR ci SR stranke som o tom nenasiel podrobnejsie ani tuk :(

21. 8. 2017 21:23
Bezejmenný - admin

Tak jsem opět po delší přestávce přidal nový článek. Jde o pokračování návodu BG 1 

Les ohnivého listu

6. 8. 2017 13:00
Phill Quiet

Tož to se budu MOC těšit......

31. 7. 2017 13:35
Bezejmenný - admin

Ahoj, Phille, jsem rád, že sem chodíš.  Já jsem se v květnu vrátil, ale návrat je stále takový špatný. 

Myslím ale na Baldurovic Branku a brzy se chystám opět nainstalovat BG, takže myslím, že mě to nakopne do nových článků na infinity.  

30. 7. 2017 17:02
Phill Quiet

Baldurovic branka spííí ???  

29. 6. 2017 12:17
Phill Quiet

Tak TO je MOC dobřee...

 

 

Wellcome back home ...

31. 5. 2017 11:55
Powered by JoomVita VitaBook