Nahoru

Návštěvní kniha


Kapitán Preclík

Holt občas není zbytí, ale třeba Viconiina romance za to stojí. Nehledě na to, když se Edwin promění na ženskou a ostatní z toho mají srandu  Zvlášť když mu Yoshimo začne říkat Edwino a ostatní se toho chytí

6. 10. 2017 15:30
Bezejmenný - admin

Ahoj, ??, díky za pochvalu návodu.  Snažil jsem se udělat ho intuitivní a co nejpřehlednější. 
Jinak jak jsi psal: "keď jsi našel návod, skoro jsi odpadol"... Myslel jsi to tak, že ti dlouho trvalo, než jsi ho našel nebo tě překvapilo, že tu něco takového je?  
Ještě co se týče buildu, ??, tak tu opravdu zatím žádný není, ale když budeš hrát, můžeš sem hodit nějaké savy nebo ukázky, screenshoty tvého buildu a já bych to sem hodil.  

Kapitáne, no to je právě ono. Mně to přijde strašně vykonstruované, takto manipulovat s repkou.  To raději oželím Edvina a Viconii.  Hlavně zabít třeba jen žebráka, to by mi bylo strašně proti srsti.  Mimochodem Anomen mi ve dvojce přijde jako strašný bijec, vzhledem k tomu, že je dual bojovník->klerik a tak má prakticky neomezené specializování zbraně, takže když mu pak člověk hodí kladivo, které nastaví sílu na 25, tak dokáže pěkně nakládat.  

4. 10. 2017 11:51
??

Myslene v dobrom samozrejme  nasiel som na nete dake ceske textove navody bez map a neboli tak prehladne. Niektore napisane citatelne niektore mi prisli textovo zahltene. Tento navod sa presne trafil do mojho vkusu lebo sa da lahko vyhladat problematicka pasaz a je lahko citatelny a strucny. Sice este nie je dokonceny navod aj k datadiskom ale je toho vela co na stranku davate a neda sa mat naraz vsetko  prv odtestujem par druzin a uvidim ktora ma bude bavit najviac. Klerik a zlodej je nutnost a ostatne uvidime  

4. 10. 2017 21:13
Bezejmenný - admin

Tak to mě těší, že se ti návod líbí.  Ta stručnost a přehlednost byl můj záměr. Podobně to dělám i u návodu BG, ale poté, co jsem jej přerušil, protože jsem dělal mezitím ještě návod na BG: SoD, tak jsem došel k tomu, že bych ten původní BG návod nejraději celý předělal, ale to už moc není možné.

U těch postav, zloděj a klerik... nechybí tam ještě nějaký "magič"?    

5. 10. 2017 18:15
??

Maga som v druzine v icewind dale este nemal  moja taktika je postavena na rangerovi-lukostrelec. Paladina nik moc nedoporucuje ale ja ho pouzivam ako veducu postavu potom dvoch tankov-warrior ktorych naboostujem klerikom aby vydrzali v prvej linii a uputaki pozornost. Cielom je potom mat co najlepsieho lukostrelca ktory to z dialky zbombarduje    zlodejovi davam tiez luk ale rangera si volim elfa s conajlepsou vybavou. Zlodeja zas hobbita, warrior trpajzlik  ale mozno mate lepsie typy  :)

6. 10. 2017 9:09
Kapitán Preclík

Hrát se zlejma není problém. Hrál jsem to skoro jako s dobrejma, jenom vždycky, když mi moc stoupla reputace, tak jsem sebral žebráka a někde potichu ho odkrouhnul tak, aby to nikdo neviděl  ono stejně hrát za zlýho v BG nemělo moc velký význam, těch pár úkolů, co jde udělat jinak mají tak nevýhodné odměny, že se to vůbec nevyplatí. 

Například osvobození otroků vs. jejich naprášení. Dokonce i Korgan měl výhrady proti zotročování dětí.

S Hexxat snad nemůžeš mít jedinou kladnou postavu. Na ní měla kydy dokonce i Aerie.

4. 10. 2017 7:31
??

Ja som sa po 7 rokoch znova pustil do Icewind Dale 1  skoro som odpadol ked som tu nasiel navod, chcem sice hrat viac bez neho ale klobuk dole spraveny je perfektne!  Ked nebudem vediet ako dalej tak sem hned nakuknem  nikde na nete som nevedel najst daky dobry build na druzinu tak som sa spolahol na svoju fantaziu  

3. 10. 2017 21:40
Bezejmenný - admin

PS: Jinak je tu opět nový nedělní článek. Tentokrát Ztroskotaná loď, tak na to koukněte.  

1. 10. 2017 15:11
Bezejmenný - admin

Hexxat mi přišla taky zajímavá, jenže členové v partě na ni pořád "frflali", tak jsem ji raději vyhodil. Přijde mi, že spousta záporňáků jsou prostě silnější. Třeba takový Edvin a Viconia. To jsem prostě celý já neumím hrát za záporňáky. Nějak mi to je proti srsti.  

No a s tou Neerou... sranda to nejspíš je, ale mě to vždy strašně frustruje, když nevím, co od ní čekat. 

1. 10. 2017 15:10
Kapitán Preclík

Já jsem taky neřekl, že je špatná, jenom jsem si musel zvykat, že to tam holt chodí jinak, než v BG  

Nový postavy stojí za použití, Hexxat je celkem ultrasilná (když nezapomeneš sundavat plášť, Dorn je taky docela slušnej, Rasaad je pak taky celkem bijec. S jejich vykreslením charakterů je to už trochu horší, no  K Neeře - ty náhodný nárazy se daj zvládnout, když čaruješ štíty, nebo použiješ artefakty k tomu určený. Není větší sranda, když v Baldur's gate v hospodě omylem vyčaruješ Bránu místo střel, to je pak o zábavu postaráno.

26. 9. 2017 21:22
Bezejmenný - admin

Kapitáne, jakože když jsem měl chvíli Neeru v družině, tak s ní byla občas sranda, myslím tu její střeštěnost, ale pořád mít strach z toho, kdy ze všech členů družiny udělá v bitvě králíky, to nebylo nic na mě.   

Nevím, mně ty nové postavy nějak nesedly. Možná je to i trochu tím, že jsem je popravdě až tak nikdy moc nezkoušel, protože se mi do party nehodily. No ale i tak mi prostě neseděly.  Asi jim příště budu muset dát šanci.  

U PoE máš pravdu, že ta mechanika je fakt trošku jiná než u BG, ale to neznamená, že je špatná. Mě se třeba hodně líbil deník, kde postupně jak si zabíjel potvory, tak se ti o nich objevil popis a pak čím častěji jsi je zabíjel tak i jejich vlastnosti, a tak jsi věděl, co na ně platí.  

26. 9. 2017 15:27
Kapitán Preclík

Zrovna u Neery jsem si nestěžoval, tam mi ty úkoly přišly celkem dobrý. Teda kromě závěrečnýho tanečku se Szass Tamem, kterej jsem absolvoval celkem 6x. Ne proto, že by byl nějakej extrémně těžkej, ale protože byl zabugovanej a nešel dokončit  Jinak Neera mi přišla jako nejlepší postava ze všech novejch, jednak protože je mile ztřeštěná, a taky protože je asi nejlíp napsaná. To taková Hexxat, fuj, darmo mluvit.

Pillars jsem ze začátku nemusel, zasekl jsem se asi v první třetině a odložil jsem to. Po zhruba půl roce jsem se k tomu vrátil a dojel to za jeden víkend, neskutečně mě to chytlo. Ze začátku jsem měl trochu problémy s mechanikou (jako každý jiný jsem odrostlý na BG, tak jsem byl chvílema zmatenej), ale jakmile jsem se dostal na stejnou vlnu, nepustilo mě to, dokud jsem nedošel až na konec. Rozhodně doporučuju i datadisk, po dlouhý době jsem cítil mrazení při procházení opuštěnýho trpasličího města, kde vždycky probíhaly pozůstatky duší, připravený na last stand a vy se pak octnete mezi rozházenýma zbytkama jejich armády :D

25. 9. 2017 20:30
Bezejmenný - admin

Ahoj, Elemire, já jsem asi Baldur's Gate II barbar,  ale já jsem si nevšiml, že by obyčejní lidé byli nějak jiní od BG I. Ono to asi bude možná tím, že jsem nikdy obyčejné lidi nezabíjel, jestli jsem to pochopil správně.

Jinak v PoE mě ten rozhovor s tím elfem taky neskutečně nudil, ale překonal jsem ho a pak to vůbec nebylo špatné. Hlavně pak ty další vedlejší questy, které ve vesnici byly.

Preclíku, mě popravdě vždy EE postavy přišly strašně divné, ať už v BG1 nebo BG2. Zkoušel jsem pouze úkol s Neerou a ten mi přišel takový nemastný neslaný. Tak mi přijde, že beamdog jediné co udělal dobře, že trochu zlepšil pro hráče UI tím, že nemusí sbírat každý předmět zvlášť nebo může mít dvě zbraně v ruce a zároveň v druhém rychlém slotu luk, což předtím nebylo možné, ale tím to začíná a taky končí.  

25. 9. 2017 16:01
Kapitán Preclík

Tak. Konečně jsem dojel gog EE verzi Rasaadova úkolu a jsem pěkně nasranej. Jeden by řekl, že bugy a crashe po několika patchích budou opraveny, ale to by to nesměl být BeamDog. SPOILER Jak proběhl závěrečný fight s Alorgothem? Rozhovory přeruší kouzla (fakt super, hlavně u Abi- dalzima) a to NĚKOLIKRÁT po sobě! Vážně? Závěrečný fight ubohost sama, dračice jde dolů po několika sekundách, ale fight jsem musel absolvovat asi třikrát, než se spustil rozhovor, který mohl Rasaadovi ukončit úkol. Nehledě na to, že jsem několikrát musel skočit sem a tam portalem, než se Alorgoth rozhodl promluvit a tím to celý ukončit. Myslím, že s Rasaadem už si asi nezahraju. Nehledě na to, že romance je taková... Plochá 

24. 9. 2017 15:09
Elemir

BG2 má nevýhodu v tom, že se z počátku snaží držet s hráčem krok, což vede k situacím, že kolem tebe běhají poměrně schopná NPC a to mi docela kazí tu ideu obyčejného města s obyčejnými obyvateli. Jednička má několik vyjímečných postav, které by v Athkatle v pohodě zapadly do průměru. Jde čistě o ten pocit z prostředí.

V PoE jsem v první vesnici narazil na nějakého elfa a u rozhovoru jsem dokonale usnul, čímž to pro mě skončilo ;)

22. 9. 2017 17:20
Bezejmenný - admin

Ahoj, Franky, ta sekce již dávno existuje.   Asi ji budu muset dát na viditelnější místo.  

Jde se tam ze sekce http://infinitygames.cz/index.php/uvod-bg2-soa a konkrétní link je http://infinitygames.cz/index.php/tipy-bg2-soa/druhove

 

Elemire, jak jsi napsal, že kdejaký mamlas umí kouzla vysokých úrovní, já netuším, co máš na mysli.  

U těch izoher mě přijde, že je strašný problém srovnávání s BG. Bohužel si myslím, že málokterá hra snese takové srovnání, protože BG je jednoduše kult, který už z podstaty nebude překonaný. Mě to přijde podobné, jako je to u starých Falloutů a pak Falloutu počínaje trojkou. Jednička a dvojka je úžasná kultovní záležitost. Trojka je super hra, ale už to není Fallout.  

Mimochodem to by mě zajímalo jak to, že tě už v první vesnici nadšení opustilo?  

21. 9. 2017 18:42
Franky

Ahoj Bezejmenny, nemas v plane spravit sekciu druhove aj z BG2? Myslim, ze je to dobra ve prehlad postav ktore su dobre, v BG1 som sa riadil prave podla toho hodnotenia koho vyberat.

21. 9. 2017 0:45
Elemir

Byly to Rudé kaňony a Osamělé vrchy. Já vím, úplně plonkové lokace, ale mě se na jedničce líbí právě to, že obsahuje i takovéhle lokace, kde se nic podstatného neděje a dává to prostor představivosti. Dvojka mě nesedla zrovna v tom, že děj byl zhuštěný jen na několik lokací, navíc jednička mi přišla uvěřitelnější i bez nějakého epického závěru, kdežto ve dvojce umí kdejaký mamlas kouzla vysokých úrovní apod. Asi tušíte, co mám na mysli

PoE je pro mě tvrdý oříšek, zkoušel jsem to rozehrát už v době vydání a byť jsem byl z počátku nadšený, po příchodu do první vesnice mě nadšení jaksi opustilo a nakonec jsem hru uložil k ledu. Nedávno jsem to zkusil znovu a ani jsem se do té vesnice nedostal  Mě na té hře něco nesedí, ale je pravdou, že mě ochota zkoušet nové izohry opustila už u Dragon Age Origins, které jsem taky jen rozehrál a opustil.

 

 

17. 9. 2017 20:37
Bezejmenný - admin

No, Elemíre, tak jsem to pro jistotu s tím probodnutím u zloděje zkusil v BG I EE a napsalo to, že vaše zbraň je nevhodná pro probodnutí. Takže nejsilnější zbraň na probodnutí je opravdu katana, která má 1k10. 

Jinak to by mě zajímalo, které lokace to byly, které v tobě vyvolaly nostalgii?  

Phille, co se týče Pillars of Eternity není to špatná hra, ale Baldr je prostě Baldr. Kdybych měl Pillars někam zařadit, tak můj dojem je horší než Baldr, ale možná o něco lepší než Dragon Age. Příběhově mi hodně připomíná hry od Bioware. V hodně věcech se nechali inspirovat starými infinity hrami a doplnili to o své. Určitě si to zahraj a pak sem napiš své dojmy.  

16. 9. 2017 19:28
Bezejmenný - admin

Možná to, co mi ještě trochu kazí dojem je fakt, že se mi to nechtělo hrát v angličtině, ale čeština ještě nebyla hotová a taky hodně velký faktor byl asi i ten, že mám slabou mašinu a ty loadingy a občasné sekání byly hrozné. 

Možná kdybych to hrál za jiných okolností, můj dojem by byl lepší. Jenom si ještě tak vzpomínám. Když jsem to měl čerstvě dohrané, tak jsem si to hodně pochvaloval a připodobňoval k planescapu, ale pak to trošku ochladlo. Toš tak.

 

16. 9. 2017 19:33
Phill Quiet

Co říkáte pánové na 

Pillars of Eternity...

??? Asi se do toho pustím...nějaké postřehy-rady -nápady ???

 

 

14. 9. 2017 8:26
Phill Quiet

Jo tak s tím časem máš pravdu...

Je to už hodně let zpět,co jsem si říkával:

Mít dva a čas...

13. 9. 2017 13:18
Elemir

Bezejmenný: Máš pravdu, já si matně vybavuju, že to bylo s nečím spojený, ale to probudnutí jsem si nevybavil. Ta diskuse vlastně tenkrát byla, že backstabovat se dá i holí, přičemž je vtipné, že to hra oznamuje jako probodnutí  Já měl u toho prvního boje hůl a teprve u toho druhého kladivo, takže to druhé mohl být opravdu kritičák.

Phill Quiet: mě přepadla taková chvilková nostalgie, když jsem četl info ke dvou lokacím, co Bezejmenný nedávno postoval. BG jsem naposledy dohrál, když vyšla EE edice, což už pár let je, ale to bych toho měl už moc. Nedávno jsem rozehrál Wizardry 6 a to mi bere veškerý čas, ale pak se do toho asi vrhnu.

13. 9. 2017 7:08
Phill Quiet

Pánové sbíhají se mi sliny...

asi se opet pustim do klasiky vsech klasik

 

BG ONE....

 

11. 9. 2017 11:42
Bezejmenný - admin

Tak ono i "atmoška" originálu jedničky je úplně někde jinde.  Třeba už jen i to zvýšené rozlišení ničí část zážitku. 640x480 je prostě klasika.  

No a jinak co se týče backstabu, vzpomínám si, že jsem testoval různé druhy zbraní na Coranovi na backstab a nejlepší zbraň, kterou mi to prošlo na backstab byla katana. No a když se ti provede backstab, vypíše se ti to jako probodnutí x3 nebo jiný násobek.  

10. 9. 2017 17:00
Elemir

Je to zajímavé, ale zatím jsem skolil jen ty dva nájemné vrahy v tvrzi. Normálně jsem se ukryl do stínu a schytali to v plné palbě. Je možné, že to není vysloveně backstab, netuším, jak jsou na tom z pohledu zdraví, mohly to být třeba jen dva dobře provedené kritické údery, ale rozprskli se po nich pěkně

Vybavuji, že kdysi někdo tenhle multiclass řešil právě kvůli omezení na tupé zbraně, ale už si nevybavuji, k čemu tenkrát dospěli. EE verzi jsem rozjel jen jednou a to v klasické družině, jaká je pro mě zvykem. Nicméně původní BG mám taky raději. Pro mě je to obecně některými možnostmi, které implementace enginu dvojky zabila. U mě je to dáno i tím, že mám celkově jedničku radši.

10. 9. 2017 9:36
Bezejmenný - admin

Ahoj, Elemire, no co se týče formuláře, tak jsem si toho bohužel nevšiml, protože vždycky v knize návštěv reaguji, když jsem přihlášený. Budu si na to muset najít čas a kouknout na to. Díky za info.

 

Jinak, co se týče multiclassů a dualclassů, tak si myslím, že v tomto je na tom nejlépe IWD2. Tam je prakticky možné cokoliv. Nevím, mě celkově co se týče i skládání party spíše vyhovuje originál BG, protože je takový uvěřitelnější. Příklad: Když chci mága ultimátní by byl Edwin, ale ten je záporák no a pak se musím smířit se slabšími charaktery, ale ty mají taky něco do sebe, i když nejsou tak OP.

Mimochodem ten gnóm klerik-rogue backstab s kladivem, to mi připomíná srandu, kterou jsem dělával s Valygarem (stopařem), který měl taky backstab. Dal jsem mu kladivo, které zvyšovalo sílu na 25 s tím ale nešly dávat backstaby, protože je to tupý nástroj, tak jsem mu dal do pravačky katanu a to pak byl mazec.  

9. 9. 2017 11:18
Bezejmenný - admin

Alespoň teda v EE verzi mi nešly dělat s tupými nástroji backstaby. :)

9. 9. 2017 11:20
Elemir

Ahoj, na IWD 2 jsem se sice od jara stále nepodíval, ale teď v týdnu jsem si jen cvičmo zapnul originál verzi Baldur's Gate a docela se podivil nad kombinacemi multiclassů. Nějak jsem to předtím nepoužíval, přeci jen Infinity hry mají větší počet členů v partě, takže není potřeba nic kompenzovat, ale protentokrát jsem si řekl, že by nebylo od věci partu poskládat úplně jinak a tím pádem se pojistit.

Zarazil mě ovšem docela omezený výběr kombinací. Původně jsem si myslel, že je to osekané záměrně, ale ono je to ve skutečnosti dle pravidel. Říkal jsem si totiž, že bych si vytvořil kombinaci bard+něco a ono nejenom, že to nejde multiclassem, barda nejde dokonce ani dualclassovat  Přitom třeba kombinace určitých povolání s hraničářem možná jsou a z toho jsem vycházel. Bylo to pro mě opravdu překvapení, přemýšlel jsem, že bych po letech konečně odmázl další cechovní rest ve dvojce, ale nedá se nic dělat

Nakonec jsem skončil s kombinací gnóm klerik-zloděj, backstab kladivem není vůbec špatný  Chtěl bych se vyhnout Branwen a nejspíše nebudu sahat ani po Jaheiře s Khalidem. Imoen dualclassnu na mága, čímž se vyhnu i Minscovi s Dynaheir. A kdybych si dal býval zlé přesvědčení, tak jsem mohl rovnou nabrat nějaké vyvrhele.

P.S.: ten formulář na vzkazy je docela na zabití, jakmile člověk něco opomene a musí to doplnit po kontrole reCAPTCHy, tak už nejde odeslat.

8. 9. 2017 11:41
Bezejmenný - admin

Ahoj, Baldurane, 
tak jsem se kouknul na odkazy, které jsi mi poslal. Přeložit by nebyl problém, ale když jsem zkoušel nainstalovat, tak se mi BG nepodařilo rozjet. 

Budu to muset zkusit nějak vykoumat. S ohledem na to bohužel nebudu moci udělat článek (recenzi) BGUB tuto neděli, jak jsem předpokládal. 

Zítra tedy nejspíš vydám další článek k návodu a snad do příští neděle se mi podaří nějak rozchodit Unfinished Bussiness.

PS: Kdybyste tu někdo měli zkušenost s UB a fungovalo vám, nevahejte a napište to sem.

 

26. 8. 2017 17:29
Balduran

Ahoj :) zial moznost priamo naviazat rozhovor s npc nepridala ani EE od Beamdogu a mod na tom nic nemeni. Akurat rozhovor vzdy zacnu NPC ale hra je ovela ukecanejsia a viac to prehlby vztahy v skupine. Tie mody by mali fungovat na enhanced ediciu, na povodny original ti uz asi nepojdu, lebo to upravovalipre EE. Kazdopadne budes prvy, ktory sa tomu povenuje, lebo na SK ci SR forach nenajdes o tychto modoch dokopy nic, co je skoda!

27. 8. 2017 14:31
Bezejmenný - admin

No já jsem to právěže zkoušel na EE verzi a hra se mi nechtěla vůbec spustit. Je to nějaké čudné. Vůbec zatím nevím, co s tím. No asi zkusím znovu prohledat net, jestli nenajdu na to nějaké řešení. Možná na to je nějaká vychytávka.  

 

30. 8. 2017 9:09
Powered by JoomVita VitaBook