Nahoru

SoD - Druhové

tabor

Tato kategorie pojednává o společnících, které můžete přijat do vaší družiny. Zajímavou věc, kterou hodnotím velmi kladně na Siege of Dragonspear, je to že pokud někoho vyhodíte z družiny nebo na nějakého potenciálního člena družiny narazíte a hned ho nepříjmete, tak při návštěvě vašeho tábora (tábora ohnivé pěst) jej tam najdete. Je to velmi šikovné. Připomíná mi to něco na způsob Měděné čelenky v BG 2, s tou ale vyjímkou, že ve svém táboře najdete všechny společníky, ne jen některé. :)

baeloth

Lokace: Bojová jáma na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: elf, zaklínač, chaotické zlo

Vlastnosti: 12 - 14 - 16 - 19 - 12 - 16

Poznámka: jakmile naverbujete Baelotha, kladní společníci budou mít námitky, ale neodejdou od vás

více info...

dorn il khan

Lokace: nachází se v Křižáckém táboře v lokaci Boareskyrský most

Rasa, povolání, přesvědčení: poloviční-ork, černý strážce (paladin), neutrální zlo

Vlastnosti: 19 - 16 - 14 - 10 - 15 - 16

Poznámka: nemusíte se bát Dorna v Křižáckém táboře vysvobodit. Stráže na vás nezaútočí ani v případě, že jej pošlete do tábora Ohnivé pěsti. Dornovi osobní věci jsou v bedně poblíž (nedaleko kouzelníka Vichanda)

 

dynaheir

Lokace: nejvyšší podlaží hostince U Tří sudů (mBD0108). Toto místo můžete navštívit hned po odchodu z Vévodského paláce.

Rasa, povolání, přesvědčení: člověk, invokátor, zákonné dobro

Vlastnosti: 11 - 13 - 16 - 17 - 15 - 12

Poznámka: nemůžete mít v družině samostatně pouze Dynaheir. Vždy s ní musíte mít i Minsca.

 

edwin

Lokace: tábor Ohnivé pěsti na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: člověk, povolávač (mág), zákonné zlo

Vlastnosti: 10 - 10 - 16 - 18 - 10 - 10

Poznámka: výborný kouzelník, ale do kladné party se nehodí. Navíc, pokud máte v družině Dynaheir a Minsca, tak pokud příjmete Edwina, tak odejdou.

glint

Lokace: tábor Ohnivé pěsti na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: gnóm, klerik/zloděj, neutrální dobro

Vlastnosti: 13 - 17 - 16 - 14 - 16 - 13

Poznámka: Glint s kombinací klerika/zloděje není úplný ideál, ale vzhledem k tomu, že mít v družině klerika je docela důležité, tak pokud hrajete dobré přesvědčení, tak vám nic jiného nezbývá než Glinta vzít do party, protože jiný klerik na výběr je pak Viconia, ale ta je bohuže zlá