Nahoru

Češpenar

Vzhled Název Části Místo nálezu vlastnosti
Crasomyr +6 Oko Tyra, Crasomyr a 5000 zl. Carsomyr máte od Firkraaga ve Windspear Hills, Oko Tyra je ve věži liche Adamorona v Sendaině enklávě. 50% imunita na magii, rozptyl magii 3/d, +6 zranění zmateně zlým navíc, při zásahu rozptylí kouzla protivníka, THAC0 +6, 1k12+6
Čistič +5 Čistič, Oko Tyra a 5000 zl. Čistič je ve 3. patře WK v místnosti s Obeliskem a Oko Tyra je ve věži liche Adamorona v Sendaině enklávě. +30% imunita na magii, Rozptyl magii 2/d,¨Hromadné léčení 1/d, +5 zranění zmateně zlým protivníkům, THAC0 +5, 2k4 +5
Gram, Meč Smutku +5 Gram, Meč Smutku, Srdce prokletých a 5000 zl. Meč získáte po zabití Abazigala a Srdce prokletých je ve věži liche Adamorona v Sendaině enklávě. +5% odolnost na magii, 10% šance na 2k12 zranění jedem, se zásahem hází cíl záchranu proti smrti s postihem -5, jinak je mu vysta úroveň, THAC0 +5, 1k10 +5
Angurvadel +5 Angurvadel +3, Tekutá rtuť a 5000 zl. Angurvadel je ve 4.patře WK v Gythianki dungeony u kapitána Gythianki a Tekutá rtuť je v Sendaině enklávě v malé Mozkoužroutí věznici, v nádobě s tekutinou. nastaví sílu na 22, ochrana před negativní sférou, THAC0 +5, 1K8 +5, 1k4 +1 ohněm
Zhouba Nepřítele +5 Zhouba Nepřítele, Fflar´s Scabbard a 5000 zl. Meč je v 1.patře WK u jedné ze soch a Fflar´s Scabbard je v Saradushi v podzemí paláce v truhle ve čtvercové místnosti. +1 na záchranné hody, Larlochovo menší vysátí s každým zásahem, THAC0 +5, 2k4 +5, +6 zranění vs. nemrtvým, přeměňovatelům a všem jinosférickým bytostem
Hindova Zkáza +4 Hindoopva Zkáza, Hindova Ruka a 5000 zl. Hindova ruka je v Abazigalově doupěti ve vězení mnicha a Katana je u draka v 5.patře WK. +10% odolnost na magii, Silnější obnova 1/d, trvalá imunita na všechny smrtící kouzla, THAC0 +4, 1k10 +4
Meč Masky +5 Meč Masky +4, Srdce Prkoletých 5000 zl. Meč Masky má obchodnice Garlena na střeše WK a Srdce Prokletých je ve věži liche Adamorona v Sendaině enklávě. 15% šance na vysátí úrovně nepřítele, 15% šance, že bude cíl na 24 sekund zapleten, THACO +5, 1K6 +5
Dýka hvězd +5 Dýka Hvězd a 5x Hvězdný Safír Dagger of Star je ve 4.patře WK v Gythianki dungeonu u demi-liche a Hvězdných Safírů najdete ve hře mnoho. 15% šance, že se uživatel se zásahem stane na 60 sekund neviditelným, každý úspěšný zásah má 5% šanci, že způsobí 1k8 zranění ohněm a 1k8 zranění elektřinou, THAC0 +5, 1K4 +5
Cep Věků +5 Cep Věků, Jedová Palice, Elektrická Palice a 5000 zl. Cep Věků je v pevnosti De´Arnise, Palici Jedu najdete v 2.patře WK ve Slim Laboratory a Elektrická Palice vypadne po zabití z Abazigala. volná akce, 5% bonus k imunitě na magii, 33% šance, že každý zásah cíl zpomalí bez záchranného hodu, THAC0 +5, 1K6 +6, +2 kyselinou, +2 mrazem, +2 ohněm, +2 jedem, +2 elektřinou
Runové Kladivo +5 Runové Kladivo, Runa Clangeddinu a 5000 zl. Kladivo má Yaga Shura a Runa je v chatě dřevorubce-drowa na začátku Sendainy enklávy. trvalá ochrana před negativní sférou, imunita na strach, síla ohnivého obra 1/d, 1/d hromadné léčení, 4-16 +10 zranění nemrtvým, + záchranný hod proti smrti s postihem -4, jinak se rozpadnou (jako Palcát Ničení ze SoA), THAC0 +5, 2K4 +5
Storm Star +5 Storm Star, Starfall Ore a 5000 zl. Storm Star vypadne ze stroje ve 4.patře WK a Starfall Ore je ve sklepení Kiserova domu v Saradushu. +20% k odolnost na elektřinu, se zásahem 5% šance na seslání řetězového blesku, THAC0 +5, 1k6 +6, +1k6 elektřinou
Výbušný Kyj+5 Výbušný Kyj, Prsten Ohnivé Odolnosti a 5000 zl. Kyj je v 5. patro WK, má ho u sebe jeden z Rilmanů, kteří se objeví po použití Mind key. 30% šance na +15 zranění ohněm, 5% šance, že vybuchne ohnivá koule se středem na cíli, THAC0 +5, 1k6 +5, +5 ohněm
Ničitel +6 Ničitel, Hadí Hůl a 5000 zl. Halapartna je v Yaga-Shurově doupěti u Pána ohně Imixe a Hadí Hůl je v 5. patře WK, má ho u sebe lich, který se objeví po použití Spirit key. Plášť strachu 3/d, záchrana proti jedu, jinak 3-18 bonusové zranění, 10% šance, že zásah nepřítele zabije (bez záchranného hodu), THAC0 +6, 1k10 +6
Sekera Neústupnosti +5 Sekera Neústupnosti, Balorův pařát a 5000 zl. Balorův pařát je v Yaga-Shurově doupětir u Berenna a Sekera Neústupnosti je ve 4.patře WK, má ji jeden z minotaurů u truhel. AC +1, regenerace 3hp/kolo, odolnost +1, 10% šance, že úspěšný zásah zabije nepřítele useknutím hlavy (bez záchranného hodu), THACO +5, 1K8 +5
Ixilův Bodec +6 Ixilův Bodec, Hrot Ilixova bodce a 5000 zl. Kopí má Barevný Démon ve 2.patře WK a Hrot je v 5.patře WK v místnosti s orky. volná akce, s každým zásahem hází protivník záchranu proti kouzlu, jinak je na 3 kola připíchnut k zemi a každé kolo zraněn za 1K6+5, THAC0 +6, 1K6 +6
Hůl Beranidla +6 Hůl Beranidla, Roranachův Roh a 5000 zl. Hůl je ve 4.patře WK v Gythianki dungeonu u draka Saladrexe a Roranachův Roh je u Gromnira v Saradushi 15% šance, že bude protivník sražen zpět a omráčen (neplatí na velké potvory jako draci a obři), THAC0 +6, 1k6 +12 drtivé, +1k4 bodné
Zbroj ze šupin Bílého draka Šupiny z bílého draka a 5000 zl. Šupiny se povalují u mrtvol ve 3.patře WK. AC -2, +50% odolnost vůči mrazu, Kužel mrazu 3/d, zbroj je kroužková
Plátová zbroj Modrého draka Šupiny Modrého draka a 5000 zl. Vypadnou z Abazigala. AC -1, +90% odolnost na elektřinu
Aslyferundova elfí kroužková zbroj +5 Zbroj zpívající čepele +4, svitek Ochrana před normálními zbraněmi a 40 000 zl. Zbroj zpívající čepele vypadnou z Nizidramanii'yta v Suldanesselaru, svitek je např. u obchodníka Lazaruse (Saradush, později Amkethran). AC 0, imunita na nemagické zbraně, bard může kouzlit
Vylepšený plášť ochrany +2 Cloak of Protection +2, svitek Neviditelnost, svitek vylepšený spěch a 9000 zl. Plášť je v Léčebně, svitky např. u obchodníka Lazaruse (Saradush, později Amkethran). vylepšný spěch 1/d, zlepšená neviditelnost 1/d, AC +2, záchranné hody +2
Montolioův plášť Montoliův plášť, Montoliova spona a 5000 zl. Montoliův plášť obdržíte od Omara po zachraně jeho dcery v Amkethranu a spona je ve 4.patře WK v Gythianki dungeonu v tlamě jejich plavidla. AC +1, +1 záchranné hody, +2 THAC0 na levou ruku
Helma Kamene Helma Kamene, 2x Roh a 5000 zl. Helmu Kamene má Ohnivý obr v Ohnivé Laboratoři ve WK, jeden Roh je v Ice Laboratory a druhý Jedovaté Laboratoři. +25% odolnost na ohneň, led, kyselinu, jed a elektřinu, 3/d sesílá Auru Ovládnutí - nepřítel hází záchranu proti kouzlu s postihem -2, jinak propadne děsu, smějí používat jen bojovníci
Paladinovi chrániče Paladinovi chrániče a 10 000 zl. V 1.patře WK, v místnosti s duchem archiváře, hned na začátku. +10 k maximu HP, jen paladin. ?
Quiver of Bolts Quiver of Bolts a 5000 zl. Najdete ho v 1. patře WK v místnosti poblíž knihovny. neomezeně šipek +2 do kuše
Quiver of Plenty Quiver of Plenty a Kámen darebáků Quiver of Plenty je v 1. patře WK poblíž místnosti s lichem, kámenů darebáků budete mít plný inventář. neomezeně šípů +2
Pytel Hojnosti Pytel Hojnosti a Slze Vládců Pytel Hojnosti je v Yaga-Shurově doupěti na kruhovém podstavci za hlavní halou a Slz Vládců je ve hře několik. neomezeně +2 střel do praku
Dubový prsten Dubový prsten, Slza Nymphy a 5000 zl. Dubový prsten získáte od kněze v Amkethranu a Slza je v Lese of Mir-The Temple poblíž ohniště. +1 kouzlo 6. a 7. úrovně, jen druid
Kroužek Netherilu Kroužek Netherilu, Bronzový Iounský kámen a 5000 zl. Kroužek má Barevný démon v 2.patře WK, Kámen je ve starém vězení pod Saradush v zamčené místnosti s upírem. +10 hp, jedno dodatečné kouzlo 7. a 8. úrovně, jen mág
Kniha Golemů (kamenný) Kniha Golemů a Stránka Kamenných golemů Kniha Golemů je v 1.patře WK v knihovně a Stránka je v Yaga-Shurově doupěti poblíž otrokyně. 1/d na 10 kol vyvolá Kamenného golema
Kniha Golemů (hliněný) Kniha Golemů a Stránka Hliněných golemů Kniha Golemů je v 1.patře WK v knihovně a Stránka je ve 4.patře WK v truhlách hlídaných minotaury. 1/d na 10 kol vyvolá Hliněného golema
Kniha Golemů (strážný) Kniha Golemů a Stránka Strážných golemů Kniha Golemů je v 1.patře WK v knihovně a Stránka je v Abazigalově doupěti na stole u Lycanta. 1/d na 10 kol vyvolá Strážného golema
Zázračné Rukavice Bardovy rukavice, Diamant, Sadír, Emerald a Kámen darebáků Rukavice jsou ve 3.patře WK v místnosti s elfím bláznem a drahokamů můžete ve hře najít několik. THAC0 +1, AC +1, +1 kouzlo 2., 3. a 4. úrovně
Erinnin prak +5 Erinnin prak +4 a 5000 zl. Prak vypadne po zabití liche, který se objeví po použití Spirit Key v 5. patře WK. Může vytvořit 5 +4 střel za den, THAC0 +5, zranění +5
Černoplamenný luk +5 Černoplamenný luk, Tětiva Gondu a 5000 zl. Tětivu má Egejssag (souboj jeden na jednoho) v Sendaině enklávě a Luk má Erelon, kapitán stráže v Amkethranu. 1/d Vylepšený spěch, +5% odolnost na oheň a mráz, THAC0 +5
Taralash +5 Taralash, Tětiva Gondu a 5000 zl. Tětivu má Egejssag (souboj jeden na jednoho) v Sendaině enklávě a Taralash je v 5. patro WK, má ho u sebe jeden z družiny, která se objeví po použití Heart key. rychlost pohybu +2, THAC0 +5, dlouhý luk
Ohňozub +5 Ohňozub, Bowstring of Gond a 5000 zl. Tětivu má Egejssag (souboj jeden na jednoho) v Sendaině enklávě a Ohňozub má obchodnice Garlena na střeše WK. bez munice střílí ohnivé šipky +2, THAC0 +7 (+5 kuše, +2 ohnivý šíp), 1K8+5 +2 zranění ohněm
Zlodějská kápě Zlodějská kápě, prsten Neviditelnost a lektvar protijedu kápě je ve třetím patře WK imunita na probodnutí a jedy, pravdivé vidění 3/d
Přízračný meč +5 Přízračný meč +4 a Lebka liche meč můžete vyhrát v cambionově karetní hře na konci třetího patra WK, lebka je u liche v Sendaině enklávě ochranu před negativní sférou, 1/d vyvolá přízračnou čepel - tančící meč bojující 4 kola za majitele přízračného meče, jednen útok za kolo, zranění 1k8+3; 1/d +10 THAC0 na 3 kola; zranění 1K8 +5 +1K6 mrazem THAC0: +5