*) - Očarování: tzn. míra magie, jakou je zbraň očarována. Rozhoduje o tom, zda je některé potvory možné zasáhnout nebo ne - např lepší golemy a silnější potvory (např. Kangaxxe zasáhnou jen zbraně +4 a +5). Tato veličina má význam jen u munice a zbraní na blízko, u luků, praků a kuší o zásahu nerozhoduje.
**) - Číslo: to se píše za CLUAConsole při cheatování, viz sekce cheaty (na místo, které na té stránce označuji "x")
Zkratky: MČ - Měděná Čelenka, MČ po osvobození - po dokončení úkolu Osvobození Hendaka a otroků (/ prásknutí Hendaka), DK - Dobrodruhův krámek.


dlouhé meče - krátké meče - obouruční meče - meče bastardy - scimitary - katany - sekery - palcáty - cepy - kladiva - halapartny - oštěpy - dýky - kyje - hole - dlouhé luky - krátké luky - kuše - praky - šípy - šipky do kuše - střely do praku - šipky do ruky

DLOUHÉ MEČE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Dlouhý meč +0 +0 1k8 - všude možně. sw1h04
Dlouhý meč +1 +1 +1 1k8+1 - všude možně sw1h05
Dlouhý meč+2 +2 +2 1k8+2 - Obchody Trhov aj. sw1h41
Čepel Růží +3 +3 1k8+3 Cha +2 MČ po osvobození sw1h40
Drakobijec +2 +2 1k8+2 (drakům dvojnásobné) Imunita vůči strachu, regenerace 1hp/kolo, 1/d Najdi neviditelnost dungeon Větrné vršky sw1h32
Hvězda Dne +2 +2 1k8+2, +4 vs. zlým, dvojnásobné nemrtvým 1/d Sluneční paprsek (3k6 (úspěšná záchrana proti kouzlu zabrání oslepnutí na 10 kol), + dodatečné zranění nemrvým 1k6/úroveň sesílatele (úspěšná záchrana proti kouzlu zabrání zničení); dosah 6 m, oblast působení kruh 6 m) Hostinec v Městských branách sw1h31
Meč Plamene +1 +1 1k8+1, +1 ohněm - sw1h53
Meč Rovnováhy +3 0 až +3 1k8 + vs. neutrálím +0, vs. zmat./zák. neutrálním +2, vs. neu. dobrým/zlým +4, zbytek +6 imunita na omámení a zmatení Cromwell sw1h54
Namarra +2 +2 1k8+4 3/d Ticho, poloměr 5m Hřbitov, Král hrobky sw1h36
Adjath, Piják +2 +2 1k8+2 Nositel je imunní vůči kouzlům omámení ovládnutí, každý úspěšný zásah obnoví nositeli 1 bod života Astrální vězení - Cambion sw1h35
Plamenný Jazyk +4 +0 1k8+1, +2 vs. regenerujícím se, +3 vs. stvoření chladu/ohně, +4 vs. nemrvým - Na konci Druidského háje sw1h24
Ras +2 +2 1k8+2 Může po dobu čtyř kol útočit sám Obchody Trhov sw1h33
Drowský Dlouhý Meč +3 +3 1k8+3 - V Podtemnu běžně sw1h04
Černobřit +3 +3 1k8+3 Regenerace 1hp/5s, imunita vůči zmámení a strachu, 15% šance že: cíli vysaje 4 úrovně, vyléčí nositeli 20 hp, zrychlí jej na 20 s. a zvedne mu sílu o 3 (limit 20) Peklo miscbc

 


KRÁTKÉ MEČE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Krátký meč +0 +0 1k6 - všude možně sw1h07
Krátký meč +1 +1 +1 1k6+1 - všude možně sw1h14
Krátký meč +2 +2 +2 1k6+2 - Mae'Varova Gilda, Chráněný dům - Chrámová čtvrť sw1h09
Krátký meč probodávání +3 +3 1k6+3 Rychlost zbraně 0 Odměna od Renala po splnění úkolu Mae'Varova Gilda sw1h10
Arabanův meč +2 +2 1k6+2 Imunita na Držení osoby, 1/d zrychlení na 12 sekund parta otrokářů, během cestování A. sw1h27
Hrdlořez +4 +4 1k6+4 - Konec Bodhi Dungeonu v 6. kapitole sw1h28
Ilbratha +1 +1 1k6+1 1/d Zrcadlový obraz Umařina Vrchovina - Jermien (úkol s Mimíkem) sw1h26
Kundane +2 +2 1k6+2 + 1/2 útoku za kolo Planární koule sw1h25
Čepel Chaosu +2 +2 1k6+2 Cíl ztrácí 2 body obratnosti s každým zásahem (trvání: 30 sekund), může používat jen tiefling majetek Haer'Dalise npsw06
Entropia +2 +2 1k6+2 +3 zranění jedem, pokud cíl neuspěje v záchranném hodu, může používat jen tiefling majetek Haer'Dalise npsw05
Meč Arvoreena +2 +2 1k6+2 Cíl musí uspět v záchraně proti hůlce, jinak je jeho rychlost pohybu snížena o 2 (po dobu 45 sekund). Nositel imunní vůči zpomalení a omráčení. Může používat jen půlčík. majetek Mazzy npsw01

 


OBOURUČNÍ MEČE    nahoru

Chráněný dům - Chrámová čtvrť, zrádci Stínových zlodějů během úkolů pro zloděje ve III. kap.

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Obouruční meč +0 +0 1k10 - všude možně sw2h01
Obouruční meč +1 +1 +1 1k10+1 - kostlivci válečníci, obchody sw2h02
Obouruční meč +2 +2 +2 1k10+2 - Tazok - dungeon Větrných vršků sw2h11
Meč Chaosu +2 +2 1k10+2 Se zásahem sebere jeden HP/život cíli Větrná oblast, Irenicovo vězení sw2h16
Lilarcor +3 +3 1k10+3 Imunita na zmámení a zmatení Hádanky s trubkami ve stokách pod MČ sw2h14
Prokletý Berserkr +3 +3 1k10+3 Po nasazení se nostiel stává berserkrem, lze sundat jen kouzlem Zruš kletbu Jedna z hospod na severu Promenády sw2h03
Crasomyr +5 +5 1k12+5, +5 zmateně zlým 50% odolnost an magii, 3/d Rozptyl magii, se zásahem ruší kouzla cíle Drak Firkraag, dungeon Větrné Vršky sw2h10
Plamen Severu +2 +2 1k10+2, +4 dodatečně zmateně zlým 10% odolnost na magii 2. patro Léčebny sw2h12
Zloděj Duší +4 +4 1k10+4 S každým zásahem obdrží cíl 2 kumulativní body penalizace ke svému THAC0, trvání: 20 kol, nemůžou používat dobré postavy Démon Rytíř v doupě Kuo-Toa sw2h08
Zvětšovatel +3 +3 1k10+3 s každým zásahem 5% pravděpodobnost, že vyšlehne 10k6 ohnivá koule, se středem u zasaženého cíle, všichni zlobři musí uspět v záchraně proti kouzlu, jinak budou přeměněni na kámen Bazar v Ust'Natha sw2h07
Stříbrný meč +3 +3 1k10+3 25% šance, že nepřítel bude muset hodit na smrt s penalizací -2, jinak zemře. Cromwell sw2h15
Válečná čepel +4 +4 1k12+4 - DK v VI. kap. sw2h09
Svatý Spasitel +2 +2 1k10+2 5 bodů magického zranění komukoliv, kdo zraní nositele meče. Smí užívat jen Keldorn majetek Keldorna npsw03

 


MEČE BASTARDY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Meč bastard +0 +0 2k4 - všude možně sw1h01
Meč bastard +1 +1 +1 2k4+1 - obchody sw1h02
Meč bastard +2 +2 +2 2k4+2 - vzácně, obchody Trhov sw1h42
Meč bastard +1,
+3 vs. měňavcům
+1, +3 vs. měňavcům +1 2k4+1, +3 měňavcům - odměna od Hendaka za DOKONČENÍ úkolů okolo otroků v MČ sw1h03
Čepel Sežehnutí +3 +3 2k4+3 +1 ohněm - Podtemno sw1h39
Jhor Pijavec +2 +2 2k4+2 dodatečné zranění 2 hp každé kolo, až do výše 10 hp Podtemno sw1h38

 


SCIMITARY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Scimitar +0 +0 1k8 i druid všude možně sw1h56
Wakizashi +0 +0 1k8 - všude možně sw1h46
Ninja-to +0 +0 1k8 - všude možně sw1h48
Scimitar +1 +1 +1 1k8+1 i druid v obchodech sw1h22
Wakizashi +1 +1 +1 1k8+1 - v obchodech sw1h47
Ninja-to +1 +1 +1 1k8+1 - Planární koule aj. sw1h49
Belm +2 +2 1k8+2 +1 útok/kolo, i druid věž v Druidském Háji sw1h30
Rashadův Dráp +2 +3 1k8+2 i druid Odměna od Paní gildy za dokončení úkolů v Trhově (hlava Rakshasy) sw1h23
Drowský scimitar +3 +3 1k8+4 - V Podtemnu běžně dwsw1h01
Scimitar +3, Mrazivec +3 +3 1k8+3 +50% odolnost na oheň majetek Drizzta sw1h15
Scimitar +5, Obránce +5 +3 1k8+3 -2 OČ, jen pro postavy s dobrým přesvědčením majetek Drizzta sw1h16
Scimitar +3 "Vodní ostří" +3 +3 1k8+3 - v domě Jae'lattů v Ust Natha sw1h52

 


KATANY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Katana +0 +0 1k10 - všude možně sw1h43
Katana +1 +1 +1 1k10+1 - v obchodech - Arledrian, Chráněný dům - Chrámová čtvrť sw1h44
Katana +2 +2 +2 1k10+2 - Konec Bodhi Dunegeonu ve III. kap. aj. sw1h55
Malakar +2 +2 1k10+2 +2 OČ vs. sečným zbraním 2. patro Léčebny sw1h45
Zuřivost Nebes +3 +3 1k10+3 1/d Úder bleskem, 1/d Slepota, Dunící hrom kdykoliv meč zasáhne protivníka (Omráčení, záchrana proti kouzlu), šance na Děsivý úder při zásahu protivníka (5% šance na 20 bodů zranění elektřinou), tt SoA: předměty Chráněný dům, Chrámová čtvrť sw1h51
Yoshimova Katana +1 +1 1k10+1 může užívat jen Yoshimo majetek Yoshima npsw02
Čepel rodiny Corthalů +2 +2 1k10+2 2 body dodatečného zranění krvácením cíle každé kolo po dobu 2 kol, +2 OČ vs. sečným zbraním, může užívat jen Valygar majetek Valygara npsw04

 


SEKERY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Bitevní sekera +0 +0 1k8 - všude možně ax1h01
Vrhací sekera +0 +0 1k6+1 - všude možně ax1h04
Bitevní sekera +1 +1 +1 1k8+1 - obchody ax1h02
Bitevní sekera +2 +2 +2 1k8+2 - obchody, Chráněný dům v Chrámové čtvrti aj. ax1h11
Vrhací sekera +2 +2 +2 1k6+3 lze použít i na blízko, vrací se do ruky vzácná ax1h05
Kamenný Oheň +3 +3 1k8+3, +2 ohněm - MČ (po osvobození?) ax1h12
Kyselý Mráz +3 +3 1k6+3, +1 kyselinou, +1 mrazem - druhé patro tvrze De'Arnis ax1h13
Azurové Ostří +3 +0 1k6, 1-6 +4 zranění navíc nemrtvým nemrtví musí hodit záchranný hod proti smrti (-4 penalizace), jinak budou zničeni, vrací se do ruky MČ (po osvobození?) ax1h10
Hangardova sekera +2 +2 1k6+2 vrací se do ruky Po bitvě na začátku stok v Chrámové čtvrti - s trpaslíkem a jeho družinou. ax1h08
Sekera Návratu +3 +3 1k6+3 vrací se do ruky Arkanis Gath ax1h09

 


PALCÁTY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Palcát +0 +0 1k6+1 - všude možně blun04
Palcát +1 +1 +1 1k6+2 - všude možně blun05
Palcát +2 +2 +2 1k6+3 - obchody (Mae'Varova Gilda aj.), Chráněý dům - Chrámová čtvrť, parta otrokářů během cestování A. blun21
Palcátová Ruka +2 +2 1k6+3 nastavuje sílu na 18 MČ po osvobození (po osvobození?) blun19
Arduliův Pád +1 +1 1k6+2 cíl musí uspět v záchranném hodu proti kouzlu s +3 bonusem, jinak je zpomalen na 12 vteřin Úkoly pro chrám - Sir Searles blun20
Palcát služebnice +1 +2 1k6+3 dává zranění jedem, pokud nepřítel neuspěje v záchranném hodu 2 body za kolo po dobu 10 kol drowí kněžka, která vás přepadne s démonem při romanci s Viconií. Nemůže jej užívat, kdo není elfí či půlelfí zlý klerik. hlolth
Palcát Ničení +1 +3 +1 1k6+2, 2-12 +4 nemrtvým nemrtví musejí hodit záchraný hod proti smrti s postihem -4 jinak budou zničeni ve vaně v Bodhi dungeonu ve III. kap. blun12
Palcát Ničení +2 +5 +2 1k6+3, 2-12 +4 nemrtvým nemrtví musejí hodit záchraný hod proti smrti s postihem -4 jinak budou zničeni, imunita na vysátí úrovně Cromwell blun25
Drtič Lebek +3 +3 1k6+4, +2 humanoidním - Odměna za zasypání šachty ve vesnici duergarů v Podtemnu blun18

 


CEPY, ŘEMDIHY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Cep +0 +0 1k6+1 - všude možně blun08
Řemdih +0 +0 2k4 - všude možně blun06
Cep +1 +1 +1 1k6+1 - obchody blun03
Řemdih +1 +1 +1 2k4+1 - obchody blun07
Cep +2 +2 +2 1k6+3 - obchody blun13
Řemdih +2 +2 +2 2k4+2 - obchody blun15
Cep Věků +3 +3 +3 1k6+4, +1 kyselinou, +1 ohněm, +1 mrazem s každým zásahem šance, že bude cíl zpomalen (bez záchranného hodu) tvrz De'Arnis, složí se v kovárně v prvním patře blun14
Drowský cep +3 +3 +3 1k6+1 - v Podtemnu běžně dwblun01
Ocas Wyverna +2 +2 2k4+2 Oběť musí hodit záchranu proti jedu, jinak + 5 zranění jedem Po bitvě na začátku stok v Chrámové čtvrti - s trpaslíkem a jeho družinou. blun17
Uspávač +2 +2 2k4+2 jakýkoliv člověk nebo poločlověk, kromě elfů, zasažený Uspávačem musí hodit záchranu proti jedu s +4 bonusem, jinak na 18 vteřin usne MČ po osvobození blun16

 


VÁLEČNÁ KLADIVA    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Válečné kladivo +0 +0 1k4+1 - všude možně hamm01
Válečné kladivo +1 +1 +1 1k4+2 - obchody hamm02
Válečné kladivo +2 +2 +2 1k4+3 - stoky pod Chrámovou čtvrtí, doupě Mozkožroutů hamm08
Válečné kladivo +2 +2 +2 1k4+3, +1 elektřinou - DK hamm05
Válečné kladivo +1, +4 vs. obrům +1, +4 vs. obrům +1, +4 vs. obrům 1k4+2, +5 vs. obrům - druhé patro tvrze De'Arnis hamm04
Tesák záštity +3 +3 1k4+3 - vybavení jednoho z Drizztových společníků aegis
Trpasličí Vrhač +3 +3 2k4+3, +8 proti obrům a zlobrům vrací se do ruky, může užívat jen trpaslík obchody Trhov hamm06
Kladivo Blesků +3 +3 2k4+3 - Na konci dungeonu mozkožroutů ve stokách ve Chrámové čtvrti (podrobněji - Cromwell) hamm07
Crom Faeyr +5 +5 2k4+3 poskytuje sílu 25, zabíjí kamenné a hliněné golemy, ettiny a troly Cromwell hamm09

 


HALAPARTNY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Halapartna +0 +0 1k10 - všude možně halb01
Halapartna +1 +1 +1 1k10+1 - obchody halb02
Halapartna +2 +2 +2 1k10+2 - obchody halb03
Dračí Zhouba +3 +3 1k10+3, +6 vs. drakům - v beholdeřím dungeonu během plnění úkolu okolo Nevidoucího Oka halb04
Šerobřit +2 +2 1k10+2, +2 mrazem - na konci úkolu na Umařině vrchovině halb08
Černomlha +4 +4 1k10+4 3/d Slepota Ust'Natha - odměna od démona za pravá dračí vejce halb06
Drowská halapartna +3 +3 +3 1k10+3 - v Podtemnu běžně dwhalb01
Dračí Dech +4 +4 1k10 +1 mrazem, ohněm, elektřinou, kyselinou a jedem - v Podtemnu, cestou k plnění prvního úkolu od drowů vás přepadne lepší skupina halb05
Vlna +4 +4 1k10+4 s každým zásahem 15% šance na +15 zranění, zabíjí elementály ohně, ifríty, salamandry Cromwell halb09

 


OŠTĚPY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Oštěp +0 +0 1k6 - všude možně sper01
Oštěp +1 +1 +1 1k6+1 - obchody sper02
Kopí +2 +2 +2 1k6+2 - DK sper05
Kopí +3 +3 +3 1k6+3 - např. první patro dungeonu v Léčebně sper06
Kopí Jednorožce +2 +2 1k6+2 imunita vůči zmámení a držení osoby, +3 ke všem záchranným hodům proti smrti V doupěti trolů v Druidském háji sper07
Ledňáček +1 +1 1k6+1, +1 elektřinou - Jižní kobky v Bodhi's dungeonu sper09
Zpětohrot +3 +3 1k6+3 prokletý, po úspěšném zásahu 3 zranění majiteli po soubojích před kovovou koulí s vězni v Podtemnu sper03
Probodávač +3 +3 1k6+3, +10 bodné - Král Sahuaginů v podvodním městě sper08
Kopí Seschnutí +4 +4 1k6+4, +4 jedem - Bazar Ust'Natha - Podtemno sper10

 


DÝKY    nahoru

-->

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Dýka +0 +0 1k4 - všude možně dagg01
Vrhací Dýka +0 +0 1k4 - všude možně dagg05
Otrávená vrhací dýka +0 +0 1k4 + 2 životy/s - trvání 10s - obchody, vzácně (dům Galeana B. aj.) dagg16
Dýka +1 +1 +1 1k4+1 - obhcody, běžně dagg02
Dýka +2 +2 +2 1k4+2 - obchody dagg15
Nebův ošklivý nožík +2 +2 1k4+2 cíl musí provést záchranu proti jedům, jinak utrpí 2 body zranění každou sekundu po 10 sekund vlastnictí Neba nebdag
Žihadlo Skřítka +3 +3 1k4+3 Cíl musí provést úspěšný záchranný hod proti jedu nebo na dvě kola usne Planární vězení dagg13
Bumerangová dýka +2 +2 2k4+2 vrací se do ruky Po splnění úkolu "Matčin gong". Nebo po souboji s žoldnéři v Delosarově hostinci na mostě dagg11
Dýka 'Hlavní postavy' +1 +1 1k4+1 - pokud hrajete za mága, učenci vám jí po dosažení pevnosti vyrobí dagg19
Kostěná čepel +4 +4 1k4+4 - v Ust'Natha ? dagg14
Ohnivý Zub +3 +3 2k4+3, +1k2 ohněm vrací se do rukou bazar v Ust'Natha dagg12
Srdce Golema +2 +2 1k4+2 - jeden ze žoldáků během plnění úkolu Návrat do pevnosti Harfeníků dagg03
Demarchino stiletto +2 +2 1k4+2 - Planární koule - souboj nad místností se strojem golema dagg17

 


KYJE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Kyj +0 +0 1k6 - všude možně blun01
Skřípavec +2 +2 1k6+2, každé kolo přidají třísky 2 další body zranění, po dobu 4 kol - na konci Druidského háje blun24
Červená Krev +3 +3 1k6+3, +3 kyselinou - obchody Trhov blun22
Kořen Nesnází +3 +1, +3 vs. nepřírodním 1k6+1, +3 vs. nepřírodním, +1 kyselinou - Odměna od Lesní víly po splnění úkolů spojených s druidovou pevností blun10
Kostěný Kyj +3 +2, +3 vs. nemrtvým 1k6+2, +3 vs. nemrtvým - v Léčebně v oblasti s obřím trollem, dejte na portál jeho hlavu blun23

 


HOLE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Hůl +0 +0 1k6 - všude možně staf01
Hůl +1 +1 +1 1k6+1 - obchody, běžně staf02
Hůl +2 +2 +2 1k6+2 - obchody staf18
Hůl Mágů +5 +1 1k6+1 OČ +2, záchranné hody +2, při použití neviditelnost, imunita na zmámení, ochrana před zlem, 3/d Ohnivá koule-Blesk (kombinované zranění), 1/d Past na kouzla, každý zásah Rozptyl magii na cíl, tt SoA: předměty skryté dveře na Mostě (vstup možný pouze s Kamenem Darebáků) staf11
Hůl Moci +2 +2 1k6+2 OČ +2, záchranné hody +2, jeden náboj: Koule nezranitelnosti, Blesk paralýzy (10k6), omráčí cíl vyrobí vám ji učedníci v Planární kouli (mágova pevnost) staf12
Hůl Palcát +2 +2 2k4+2 - kouzelník Stínových zlodějů otevírající dveře do Bodhi dungeonu (aj.?), Talův chrám staf06
Hůl Oštěp +2 +2 +2 1k8+3 - Xzar (v Docích) staf07
Hůl Ovládnutí +2 +2 1k6+2 Ovládnutí (jeden náboj) na jednom stole v illithidím doupěti v Podtemnu staf09
Hůl Ozdravení +0 +1 1k6+1 OČ +2, vyléčí 3-18 životů, nemoci a otravu (jeden náboj) jedna z hrobek na Hřbitově staf10
Hůl Rhynnu +4 +4 1k6+4 - DK staf20
Hůl Útočení +3 +0 1k6+9 každý útok spotřebuje jeden náboj obchody Trhov, Lathanderův chrám staf05
Hůl Ohně +2 +2 1k6+2 ohnivý elementál musí provést záchranu proti kouzlu, jinak bude zničen, jeden náboj: Povolej elementála ohně s životaschopností 8, Červený ohnivý štít Planární koule staf17
Hůl Vzduchu +2 +2 1k6+2 elementál vzduchu musí provést záchranu proti kouzlu, jinak bude zničen, jeden náboj: Povolej elementála vzduchu s životaschopností 8, Oblak spánku velitel otroků v Astrálním vězení staf15
Hůl Země +2 +2 1k6+2 elementál země musí provést záchranu proti kouzlu, jinak bude zničen, jeden náboj: Povolej elementála země s životaschopností 8, Kámen na maso bazar v Ust'Natha staf16
Klerikova Hůl +3 +3 +2 1k6+2 - obchody, občas u mrtvol (Druidský háj aj.), Talův chrám staf19
Válečná Hůl +3 +3 1k6+3 - Obchody Trhov? staf08
Hůl Hromu a blesku +2 +2 1k6+2 jeden náboj: Blesk, Sešli blesk, při každém zásahu: 10% šance na Zahřmění - úspěšná záchrana proti kouzlu jinak omráčení na dvě kola, může používat pouze klerik a druid odměna od jednoho z druidů po zabití Faldorn, Irenicův pokoj v Léčebně, aj.? staf13
Hůl Lesů +4 +4 1k6+4 OČ nastaví na 3, +3 OČ, jeden náboj(z dvaceti): Vyvolej Šouravou hromadu (elementál země?), Zlepšené zmámení zvířete - záchranný hod proti kouzlu s postihem -4, může používat jenom druid V Suldanesselaru staf14
Žezlo hrůzy +3 +3 1k6+3 Cíl musí uspět v záchranném hodu proti kouzlům (+4 bonus), jinak v hrůze prchne (trvá 4 kola). Při každém zásahu 20% pravděpodobnost, že NOSITEL přijde o jeden bod Cha, natrvalo. u licha v hostinci v Branách města rods05
Žezlo úderu +3 +3 1k8+3, +10 vs. golemům Golem musí uspět v záchraně proti smrti, jinak je zničen. Bazar v Ust'Natha rods04
Hůl Vysokého lesa +2 +2 1k6+2 regenerace 1hp/12 s, může užívat jen Cernd majetek Cernda npstaf

 


DLOUHÉ LUKY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Dlouhý luk +0 +1 +0 - všude možně bow03
Skládaný luk +0 +1 +2 vyžaduje sílu 18 běžně bow01
Dlouhý luk +1 +1 +2 +0 - obchody bow04
Skládaný luk +1 +1 +2 +1 vyžaduje sílu 18 obchody, běžně bow02
Dlouhý Luk +2 +2 +2 +0 skutečně je stejný jako +1 obchody, vzácně bow17
Skládaný luk +2 +2 +3 +1 vyžaduje sílu 18 obchody, vzácně bow16
Elfský Dvorní luk +3 +4 +0 - druhé patro tvrze De'Arnis bow12
Hledač Srdcí +3 +4 +2 1/d zásah +7 na devět vteřin, vyžaduje sílu 18 dungeon Větrné Vršky (jeskyně s golemy), DK v VI. kap. bow10
Mana Luk +4 +4 +0 +20% odolnost na magii Les Tethyr (VI. kap.) bow13
Rozparovač +2 +2 +2 vyžaduje sílu 18 Jeden z půlčíků v Planární kouli bow09
Silná Paže +2 +3 +3 vyžaduje sílu 19 DK bow11

 


KRÁTKÉ LUKY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Krátký luk +0 +0 +0 - všude možně bow05
Krátký luk +1 +1 +1 +0 - obchody bow06
Krátký luk +2 +2 +2 +0 - obchody bow18
Tuiganský luk +1 +1 +1 tři útoky za kolo Pán šelem v MČ (Úkol osvobotzení Hendaka a otroků) bow14
Tansheronův luk +3 +3 +0 pokud neurčíte munici, střílí šípy s očarováním +3 obchody Trhov, Drizztova družina bow15
Luk Arvoreena +2 +2 +0 může použít pouze půlčík majetek Mazzy npbow
Gesenův luk +4 +4 +2, +1-8 elektřinou +20% odolnost na elektřinu Cromwell bow19

 


KUŠE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Lehká kuše +0 +0 +0 - všude možně xbow04
Těžká kuše +0 +0 +2 - všude možně xbow01
Těžká kuše přesnosti +5 +2 7 - Kapitán elitních stráží v Beholderově kultu xbow03
Lehká kuše +1 +1 +1 +1 - obchody xbow05
Těžká kuše +1 +1 +1 +3 - obchody xbow02
Lehká kuše +2 +2 +2 +2 - obchody (např Kapsář na Mostě), můžete jí ukradnout Aranovi xbow09
Těžká kuše +2 +2 +2 +4 - obchody, vzácně (DK aj.) xbow07
Lehká kuše Rychlosti +1 +1 +1 +1 útok/kolo xbow06
Těžká kuše Z Vlasu obra +3 +3 +5 - DK xbow08
Těžká kuše Sežehnutí +1 +1 +3, +2 ohněm - DK xbow14
Necaradanova kuše +3 +3 +3 - odměna od dračice Adalon, lehká xbow10
Lehká kuše utrpení +4 +4 +4 síla -2 v lichově věži v Ust'Natha xbow13
Mistrovský Oslepovač +1 +1 +2 může užívat pouze Jan majetek Jana xbow12

 


PRAKY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Prak +0 +0 +0 - všude možně slng01
Prak +1 +1 +1 +1 - obchody slng02
Prak +2 +2 +2 +2 - obchody slng04
Prak +3, Arlina dračí zhouba +3 +3 +3 - dungeon v Ruinách chrámu slng05
Prak Arvoreena +4 +4 +4, + bonus síly 1/d Zvukový třesk - nutná záchrana proti kouzlu, jinak omráčení na 3 kola Doupě beholderů v Podtemnu slng06
Prak Vyhledávání +2 +2 +2, + bonus síly - Měděná Čelenka (po osvobození Hendaka) slng07

 


ŠÍPY    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Šípy +0 +0 1k6 - všude možně arow01
Šípy +1 +1 +1 1k6 - obchody arow02
Šípy +2 +2 +2 1k6 - obchody arow11
Šípy bodání +1 +4 1k6 záchrana proti smrti, jinak +6 fyz. zranění obchody (Šípař na Promenádě aj.) arow10
Šípy ledu +0 +0 1k6 + 1k2 mrazem - obchody (Šípař na Promenádě aj.) arow16
Šípy ohně +0 +0 1k6 + 1k2 ohněm záchrana proti kouzlu - žádné zranění ohněm obchody arow08
Kyselé šípy +0 +1 1k6+1 + 1k3 kyselinou - obchody arow04
Šípy odčarování +0 +0 1k6 na cíl Rozptyl magii obchody (Šípař na Promenádě aj.) arow07
Šípy zabíjení +0 +0 1k6 na jednu ránu zabíjí zlobry mágy vzácně arow03
Šípy výbuchu +0 +0 1k6 6k6 výbuch po zásahu - záchrana proti kouzlu - 1/2 zranění) Beholdeří jeskyně v Podtemnu arow06
Šípy pronikání +0 +0 1k6 jed: 30% z maximálních životů během 20 vteřin po zásahu, pokud neuspěje záchrana proti smrti obchody (Šípař na Promenádě aj.) arow05

 


ŠIPKY DO KUŠE    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Šipky +0 +0 1k8 - všude možně bolt01
Šipky +1 +1 +1 1k8 - obchody bolt02
Šipky +2 +2 +2 1k8+2 - obchody bolt06
Šipky blesku +0 +0 1k8, + 4k4 elektřinou (záchrana proti nadechnutí 1/2 zranění) - obchody bolt03
Šipky pronikání +0 +0 1k8 + jed jed: 30 zranění za 15 vteřin (záchrana proti smrti - nic) obchody bolt04
Drowské šipky +1 +1 +1 1k8+1 - v Podtemnu běžně dwbolt03
Drowské šipky omráčení +1 +1 1k8+1 úspěšná záchrana proti smrti, jinak omráčení na 4 kola v Podtemnu občas dwbolt02
Drowské šipky spánku +1 +1 1k8+1 úspěšná záchrana proti jedu, jinak usnutí na 4 kola v Podtemnu občas dwbolt01
Kámoši Mistrovského Oslepovače +0 +1 1k2+1 záchrana proti kouzlu, jinak je protivník omráčen na 2 kola, určeno pro Janovu kuši Mistrovský Oslepovač Jan je vyrábí zvláštní schopností 1/d bolt07
Kuo-Toanské šipky +1 +0 2k6 Cíl: záchranný hod proti kouzlu, jinak omráčen na 4 kola. Doupě Kuo-Toa kuobolt

 


STŘELY DO PRAKU    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Střela +0 +0 1k4+1 - všude možně bull01
Střela +1 +1 +1 1k4+2 - obchody bull02
Střela +1 ze slunečního kamene +1 +1 1k4+2, +2 ohněm - dungeon v Ruinách chrámu aj. bull04
Střela +2 +2 +2 1k4+3 - obchody bull03

 


ŠIPKY (DO RUKY)    nahoru

vzhled název očar.* zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo**
Šipka +0 +0 1k3 - všude možně dart01
Šipka +1 +1 +1 1k3+1 - obchody dart02
Šipka omráčení +0 +0 1k3 záchrana proti kouzlu jinak omráčení na 7 kol obchody, Léčebna dart03
Šipka zranění +0 +0 1k3 jed: 20 zranění za 20 vteřin (záchrana proti smrti - nic) obchody, Léčebna dart04
Hnízdo zmijí +0 +1 1k3+1 jed: 1 zranění každé tři sekundy až do 40 životů DK v VI. kapitole, Dům Saerka - úkol pro Anomena pro zlá přesvědčení (Anomen pak nesplní zkoušku na vstup do Řádu!) dart05