Vytisknout
Kategorie: Kapitola druhá
Zobrazení: 551

Chrám Auril – příchod

Po krátké animaci se ocitnete v bitce s několika barbary a členy kultu bohyně Auril. Nic zvláštního. Až bude po všem, rychle zjistíte, že dveře vpravo nejdou otevřít. Dopustím se v této chvíli malého tipu: schovejte zloděje do stínu (nebo použijte kohokoliv ukrytého pomocí kouzla či elixíru) a jděte opatrně chodbou na sever. Po několika krocích narazíte postupně na dva dopisy na zemi a na chodbu, odbočující vpravo. V ní se potuluje jeden ze samečků štítovce (remorhaz) Zkuste (pomocí save/load a štěstí) kolem něj projít dále na sever – jde o to, že vás “vidí” i ve stínu a to vy teď nepotřebujete! Obejděte „chrám“ dokola, až v pravé části narazíte na tři páky, hlídané dvěma kultisty. Za páky zatáhněte (kultistů ani golema předtím si zatím nevšímejte). Vraťte se opatrně zpět (opět save/load) a proklouzněte kolem štítovce tak, aby vás neviděl, k družině. Jděte nyní doprava (narazíte na dalšího štítovce, toho sejměte) a zastavte se u druhých dveří. Za nimi je výklenek s oltářem. Tam nechejte celou skupinu a se zlodějem ve stínu jděte k rozbitým sochám (rozbili jste je vy zatažením za páky) a na zemi seberte náhrdelník se symbolem Auril – klíčem ke všem dveřím. Vraťte se k partě a SAVE! Proč jsem tady tak složitě popisoval co a jak? Jednoduché – z dopisu na zemi jste vyčetli, že štítovci mají období rozmnožování :) Otevřete (nejlépe s postavou, která má nejvíc HP) dveře (všechny jsou zapastěné!) vedle oltáře (nebo co to je) a teď to začne. Dojděte k zatím se neprojevivšímu štítovci a lákejte ho za sebou … vlezte (se štítovcem v patách) do právě otevřené chodby a jděte tak daleko, až narazíte na královnu štítovců. Sice schytáte nějakou damage, ale jen do té chvíle, než si královna se samečkem … ehm … padnou do noty :) Věřte, že se tahle anabáze vyplatí! Expy za toto řešení jsou VELMI vysoké! Královnu i samečka (kteří jsou teď “modří”) můžete klidně killnout – za královnu je taky slušná porce expů.

Teď je čas prolézt celou lokaci. Narazíte na několik neviditelných strážců (kteří na vás v okamžiku, kdy máte u sebe amulet, zaútočí) a křišťálového golema – ten je zranitelný jen zbraněmi, dávajícími drtivé či tupé zranění! V jedné místnosti najdete ochočeného pavouka. Oltáře v lokaci můžete probrat (se zlodějem, damage, kterou obdržíte, se daří snížit hodem na refexy, který má zloděj nejlepší!) a máte-li vše za sebou, projděte dále chodbou, kterou hlídala královna. Střeží jej lord Ragnar, udělejte s ním krátký proces.

Dále jděte vpravo dolů. Po cestě zlikvidujte ve výklenku dva členy nekromantského kultu (cestou vlevo nahoru zatím nechte být :)) a ze dveří vyběhnuvšího golema. V pravé dolní části se přes troly probojujte ke spícímu štítovci. Až jej killnete, objeví se Zak – pamatujete na jeho zprávu, kterou jste našli? Se Zakem si pořádně promluvte (a až později získáte informace o kultu a chrámu, vraťte se k němu – dostanete slušné expy!) a prohlédněte si jeho nabídku, má pár zajímavých kouzel. Pokud jste jej informovali o tom, že jeho “jízdní pavouk” je v pořádku (a eventuelně koupili – chybí-li vám – diamant na opravu Osvaldovy vzducholodi), máte (téměř) vše splněno.

Zbývá chodba vedoucí na sever kolem doupěte nekromantů. Na konci vás čeká vchod do vlastního chrámu a Sherincal. Není to nijak tuhý souboj, ovšem Sherincal jako polodračice má True seeing (vidí i neviditelné postavy), takže pozor na ni! Navíc má docela silný útok na blízko. Až ji i s pohůnky zlikvidujete (nejprve si s ní pořádně promluvte!), pomocí střelných zbraní si zprovozněte pákou schody a vyspěte se. Čeká vás vlastní chrám.