Vytisknout
Kategorie: Kapitola druhá
Zobrazení: 690

Chrám Auril – 2. patro

Nejprve projděte celé patro a otevřete, co otevřít jde. Uprostřed narazíte na podivné “dělo”, všude budou podivná zrcadla, v levé horní části budou zrcadla i na stěnách (a dost velká, s lidmi uvnitř), v levém dolním rohu narazíte na zvláštní podlahu/šachovnici a polovinu dveří (pozor! Některé jdou odemknout zlodějem!!! Tedy ne přímo jím, ale pomocí jeho dovednosti a … no nic :)) neotevřete vůbec.

Nejprve vejděte do centrální části s dělem a nechejte vašeho zlodějíčka vypáčit dveře vedoucí na severozápad. Objevíte spícího mága, kterého když probudíte, spoustu věcí se dozvíte (CEON básník :)) Pokecejte s Nikademusem (tvůrcem chrámu) o všem možném, hlavně o podivné šachovnici na zemi, kole v prvním patře, obrazu a jeho funkci, uvězněných duších v zrcadle a o Orii. Vyzkoušejte si, co vše vám nabídne (věci jsou ale celkem nanic, budete-li se ptát na nějakou moudrou radu, dostanete expy!) Se získanými poznatky se nejdřív skočte podělit se Zakem a pak se do toho pusťte pořádně: místnost se zrcadly a uvězněnou bandou vyřešíte jednoduše – rozbijte zrcadlo a zmatené a agresívní osvobozené lidičky prostě pozabíjejte. V místnosti s dělem si teď chvilku hrejte na dělostřelce: nejprve si jej vyzkoušejte natočením na zatím neotevřené dveře přímo u děla (do knihovny, obsahující knihy, svitky, létavce a nekromanty jste se ale mohli dostat i z vedlejší “strojovny”, bacha na past před ní) – jedním ovladačem v horní části místnosti dělem otáčíte, druhým střílíte :) Teď natočte dělo JZ směrem (podle mapy! Prostě do dveří VEDLE Nikademova pokoje, které vedou na chodbu) a pokud jste v místnosti s rakvemi sester otevřeli tajný průchod, otevřete výstřelem dveře vedle (nyní už rozbitých) zrcadel. Uvnitř najdete část Nathanielovy výbavy – bezedný vak (bohužel prázdný)

Nyní je čas na šachy … errr, tedy spíše na dámu. Pokecejte s přátelským golemem a pusťte se do toho: ovladači vlevo nastavte mód “Boj” a vpravo si volte urovně. Stačí vybojovat první boj – získáte totiž klíč k Oriině místnosti! Dalšími boji si můžete zvyšovat expy a údajně se ve vyšších kolech dají získat pěkné věcičky. Nevím, moc daleko jsem se nedostal …

Máte-li klíč, běžte teď k zamčeným dveřím kousek od místa, kudy jste vstoupili … a připravte se na DOST tuhý boj. Když Orii a její poskoky máte na lopatkách, provede milá Orie sviňárnu … a zmizí! Ovšem nakrátko! Za chvíli ji máte zpět … a tentokrát je nezranitelná!!! Vy ovšem máte ve svém středu určitě někoho, kdo si pamatuje, co vám říkal Nikademus o Oriině zvláštním místě … Pokud si to nikdo nepamatuje, říkám vám to teď já :) Nezdržujte se teď čtením mých „vtipných“ plků a zbytečným tlučením do (nereagující) Orie a raději zdrhejte s partou k šachovnici. Nebojte se, Orie půjde s vámi :) Nastavte si mod “Vnitřní svatyně” a hele – Orie je najednou celá nesvá, protože je zranitelná! Zabít! Vraťte se (deaktivováním modu) zpět na tuto planetu a proberte se tím, co po Orii zůstalo.

Vaše mise v chrámu se chýlí ke konci. Vylezte o patro výše a jděte k obrazu Kuldaharu. Zvolte kód “Lysan” a objevíte se v jedné z dosud uzavřených místností … záhy zjistíte, že past “asi” váš zloděj nezruší, že :) Pošlete někoho s dělostřeleckým vzděláním k paprskometu :) Po cestě nastavte zrcadlo na chodbě tak, aby paprsek odrazilo nahoru. Vystřelte a máte hotovo – past je zrušena. SAVE! Vlezte k oltáři, a pokecejte s ním (respektive s tím, co je uzavřeno uvnitř …) a odhalte jeho pravou podstatu … v místnosti máte rázem solidní tornádo :) Vlezete-li ovšem k oltáři se zlodějem, jeho vysoké hody na reflexy se tornádu celkem v pohodě vyhnou. Až je po všem (tím myslím těch pár trapných ubožáků, kteří napadnou při námluvách zloděje s tornádem zbytek vyší party!), běžte oznámit dobrý skutek šéfovi abišajů o patro výš.

Zbývá nám poslední místnost. U obrazu v prvním patře zvolte kód “Ve jménu Auril … “ – a jste tam :) Vyberte truhly (hlavně Prsten beranidla – majetek to Nathaniela) a máte padla. Pro zábavu si ještě vyzkoušejte další možnosti obrazu, chcete-li, zabojujte si na šachovnici, a až vás chrám přestane bavit, pokecejte s Nathanielem (informujte jej o smutném konci tří sester a vraťte mu jeho věci – prsten a vak) a vypadněte ven.

Jestli jste zapomněli (rád bych věděl, jak by se to díky mému úžasnému návodu mohlo stát :)) předat Osvaldovi věci na opravu vzducholodi, můžete mu je poslat po Nathanielovi, ale je za to o DOST málo expů, tak laskavě pohněte pr..zadkem a odneste mu je osobně, jasné? Je čas se trochu pohnout dál!