Durlagova Věž - podzemí č. 4 aneb velké finále se blíží

 

Zde je třeba znát trochu historie, kterou jste pilně studovali v předchozích patrech! Odpovědi zde psát nebudu, není těžké těch pár knížek přečíst. Na začátku můžete pokecat s Durlagem. Jinak jistě jste si všimli mapy, že to není obyčejná mapa z obyčejného BG, ale již se jedná o EE verzi, kterou jsem poprvé vyzkoušel a musím říct, že mě dost překvapila - jakože mile. Dost keců, jdeme na to! Let´s go!

 

podzemi ctyri

1 - Zde je první cesta ke kompasu - majzla si dejte na otravný hmyz a podobné. Doražte až k soše ve výklenku a odpovězte na její všetečné otázky (samozřejmě správně), pak se teleportujete dále, kde rovněž musíte správně odpovědět.

2 - V této obří části je hromada ghastů (což platí o celém tomto bludišti), probojujte se až na místo označeno bodem 2 a zabijte hlavního ghasta ohavu Graela, seberte tolik potřebný runový kámen, kterým otevřete nečekaně místnost s trůnem. Jinak je zde spousta hůlek, lektvarů, prachů a dalších užitečných věcí, doporučuji vše prohledat řádně! dále zabít mrchožrouty - váš měčík bude jenom zpívat radostí!

3 - Musíte najít z bludiště skryté dveře, pak jděte dále - opět si zde můžete trochu pošpásovat s lisovací zdí a zkusit to proběhnout s botami rychlosti a olejem rychlosti - valného úspěchu však ale nedosáhnete, to byste museli býti samotným králem sprinterů Usainem Boltem! Projděte až do místnosti, kde trůní starý trůn - použijte kámen od nebožtíka Graela - klikněte na trůn a jdete ke kompasu podruhé a musíte opět správně odpovědět jinak Vás stihne spravedlivý trest!

4 - Zde zabte nějaké ty skeleton warriory a seberte druhý runový šutr.

5 - Stará strojovna, kde použijete druhý nalezený runový šutr (viz bod 4). S jeho pomocí vypnete otravný runový koberec a už vás zde nic nebude zabíjet a máte cestičku k domovu téměř volnou.

6 - Zde musíte přejít runový koberec, který už nebude dělat bebí a dojděte až k severní posteli, která vás přenese k poslednímu kompasu správně odpovězte a máte vyhráno, no téměř!

7 - Po zodpovězení všech 3 hádanek u kompasů si znovu proklepněte ducha svatého Durlaga, následujte ho a on Vám odemkne poslední zamknuté dveře

8- Jinak pokud jste se zdělali po tom co Vám řekl Durlag, můžete ještě pokecat s Islanne a odtáhnout z Věže před závěrečným soubojem, dobrej fór co haha!

9 - Pokecejte s Clair a vyptejte se na vše možné a nemožné, poté marš po schodech rozdrtit tu bestii!

 

Durlagova věž - Velké finále aneb řezníkova smrt

 

Taky Vám tak buší srdce?? Mělo by, jelikož pekelný tvor, který řádí ve Věži, skutečně stojí za to! Kdo si myslel, že v tomto kole nás pan "průvodce" vyvede z věže a rozloučí se s námi potřesem ruky, tak se šeredně plete. On nás pekelník přivítá, to zas jo, má vychování, ale rozhodně ne s tím, že nám ukáže cestu z Věže ven a my pudem dál! Nabrousit ostří, zapamatovat kouzla a jde se na to!!!

 reznik finale

1 - Pokecejte s Butcherem, kdo hrál Diablo moc dobře ví o kom mluvím, pak už nezbývá než ho sejmout a ukončit jeho kruté panování! Doporučuji oleje rychlosti na vaše lukostřelce či kušníky a ucpat ho Vaším nejsilnějším bojovníkem. Lukostřelci samozřejmě ať mají co nejlepší šípy (já jsem volil ohnivé +2 celkem slušně mu dávaly zabrat). Zaklepal bačkorami v podstatě za 10 sekund muhehe! Zrcadlo bych nerozbíjel, přeci jenom budete pak mít 7 let smůly.. Jo a oberte toho zmetka o všechny cennosti!

2- Osvoboďte Daltona a pak se vraťte za Islanne a máte Věž úspěšně fertig! Líbila se Vám? Dle mého je to skvost mezi skvosty! 

 

 

Durlagova Věž - Legendární šachovnicová bitva

 

Po vybití všech čtyř elementů následuje legendární souboj na šachovnici, který je jako vystřižený z Harryho Pottera. Cíl je jako v každé šachové partii zabít krále. Vaše postavy se mohou pohybovat směrem jako figury, které prezentují. Pokud nepřátelský pěšák dojde až na poslední pole k vám, začne sranda!!!

 

1 - Východ - sem se musíte dostat - dobré je vylákat pěšáky a ty sestřílet lukem, pak už přijdou na řadu horší, ti co kouzlí, stačí seslat smrtící mrak a všechno se to do vás pustí, summoning kouzla se určitě vyplatí a střílejte lukem na všechno!! neopouštějte své pozice, jinak budete ztrestání bleskem. Až zabijete soupeřova krále, tak projděte do dalšího patra Věže.

Durlagova Věž - podzemí č. 3 aneb zabij čtyři různé elementy

 

Luxusní vymazlená pasáž Věže opět pokračuje. Na začátek jen upozorním, že zde se potřebujete dostat do čtyř místností dole. Každá patří jednomu elementu a vy každý element musíte zabít. Pro mě to bylo velmi jednoduché, jelikož jsem už měl každou postavu s max. exp. (tedy 161k). Můžete to klidně projít celé, jako já, i když už mi jsou veškeré zkušenosti k ničemu, ale prostě mě to i tak baví:).

 

1 - Místnost, kde se chrlí oheň, velmi jednoduše to lze projít se všemi postavami (I bez bot rychlosti). Pak už si zvolíte jenom cestu, která se vám líbí, je to jedno, neboť všechny vedou do "Říma":)

2 - Pohřebiště wyvernů - na začátku dostanete radu od kostlivce, můžete kliknout na každou ze soch, bude vám pomáhat v boji (ovšem jen určitý čas) a šlus, jinak vše zabít.

3 - Ráj kostlivců lučištníků - jednoduché vše pozabíjet

4 - Malé bludiště zmutovaných ghašššštů -jsou zrychlení pozor na ně, můžou vás znehybnit, nedoporučuji vše projít jen jedním válečníkem!! ale není to těžké.

5 - První element je, jak zpívá LUCIE Oheň oheň!! - někdo říká, jak je toto těžké, není tomu tak. Podařilo se mi to vybít jedním nejsilnějším válečníkem (s botami rychlosti). Nejdřív skolte lučištnici a pak toho druhého - záležitost v mém podání asi tak na 10 vteřin.

6 - Druhý element vzduch - jednoduše zabít, taktiku nechám na vás

7 - Třetí element voda - neviditelnou postavu ho najděte- pak začněte metat ohnivé šípy, kouzelník ať sešle zrcadlový obraz a sesílá ohnivá damage kouzla a není co řešit

8 - Čtvrtý element led - stačí zabít méďu Béďu a pár vlků

Poté budete teleportování na LeGEnDáRní SouBoj na ŠacHoVnici