zhouba pavouku

 

prsten volne akce

 

Zbraně:dlouhé meč - meče bastardy - obouruční meče - scimitary - krátké meče - dýky - sekery - palcáty - kyje - kladiva - hole - řemdihy - cepy - oštěpy - halapartny - luky - kuše - praky - vrahcí šipky - munice

Zbroje a doplňky:
kožené zbroje - kroužkové zbroje - plátové zbroje - róby - štíty - helmy - chrániče - pásy - pláště - boty

Ostatní:
magické prsteny - amulety - kouzelné hůlky - ochranné svitky - lektvary - ostatní

Cennosti na prodej:
náhrdelníky - prstenydrahokamy



DLOUHÉ MEČE   nahoru
dovednost: velký meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Dlouhý meč +0 1k8, sečné 5 - běžný sw1h04
Upírova pomsta +1 1k8+1, sečné 4 Zraňuje držitele meče a léčí protivníka od ducha z Ulcasteru výměnou za Pradávné brnění a modlu Kozaha sw1h05
Dlouhý meč  +1 1k8+1, sečné 4 - Kirian, kovárna U Hromového kladiva - Beregost sw1h05
Dlouhý meč +2, 'Varscona' +2 1k8+2, sečné +1 mrazem 3 - Greywolf - mapa Nashkleské doly sw1h06


MEČE BASTARDY    nahoru
dovednost: velký meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Meč bastard +0 2k4, sečné 8 - běžný sw1h01
Meč bastard +1 +1 2k4+1, sečné 7 - v noci v jedné z truhel v kovárně U Hromového kladiva - Beregost sw1h02
Meč bastard +1, +3 proti měnivcům +1 2k4+1, +3 proti měnivcům 7 - Aldeth Sashenstar - Zahalený les 1. sw1h03


OBOURUČNÍ MEČE    nahoru
dovednost: velký meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Dvouruční meč +0 1k10, sečné 10 - běžný sw2h01
Dvouruční meč +1 +1 1k10+1, sečné 9 - Arghain - sever mapy severně od Karnevalu sw2h02
Dvouruční meč, Prokletý berserkr +3 +3 1k10+3, sečné 10 promění nositele na berserkra, lze sundat jen kouzlem 'Zruš kletbu' Brage - západně od Nashkelu sw2h03
Zhouba pavouků +2 1k10+2, sečné 8 při použití účinky kouzla 'Volná akce' - postava je imunní na vše ovlivňující její pohyblivost, včetně kouzla spěch doupě pavouků, Zahalený les 2. sw2h06


SCIMITARY    nahoru
dovednost: velký meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): klerik, mág
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
scimitar rashads talon Rashadův pařát +2 (EE) +2 1k8+2, sečné 3 -- Zahalený les - hnízdo, jihovýchodní poloostrov (na zemi) sw1h60
Scimitar +3, 'Mrazivec' +3 1k8+3, sečné 2 50% odolnosti na oheň Drizzt - severozápadně od Nashkelu sw1h15
Scimitar +5, 'Obránce' +3 1k8+3, sečné 2 +2 k obraně, nemůže užívat postava zlého nebo neutrálního přesvědčení Drizzt - severozápadně od Nashkelu sw1h16


KRÁTKÉ MEČE    nahoru
dovednost: malý meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Krátký meč +0 1k6, bodné 3 - běžný sw1h07
Krátký meč +1 +1 1k6+1, bodné 2 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost, Nashkelské doly aj. sw1h08
Krátký meč +2 +2 1k6+2, bodné 1 - Zargal - mapa Bassilus (jihozápadně od Beregostu) sw1h09
Krátký meč probodávání +3 1k6+3, bodné 0 - Slythe - jedna z vrahů v Katakombách, kap. VII. sw1h10
Měsíční čepel +3 1k8+3, sečné 5 OČ +1, +50% odolnost na oheň, může užívat jen Xan konec Nashkelských dolů sw1h10


DÝKY   nahoru
dovednost: malý meč; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): klerik
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Dýka +0 1k4, bodné 2 - běžný dagg01
Dýka +1 +1 1k4+1, bodné 1 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost aj. dagg02
Dýka +2, 'Srdce golema' +2 1k4+2, bodné 0 - Hentold - jihovýchod mapy východně od Karnevalu dagg03
Dýka +2, Dlouhý zub 'Pohřbívač' +2 1k6+2, bodné 0 - Krystin - jedna z vrahů v Katakombách, kap. VII. dagg04
Vrhací dýka +0 1k4, bodné 2 - běžný dagg05
Dýka jedu +2 1k4+2, bodné + jed: 6 bodů za kolo až do 15 zranění 0 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost misc75


SEKERY    nahoru
dovednost: sekera; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Bitevní sekera +0 1k8, sečné 7 - běžný ax1h01
Bitevní sekera +1 +1 1k8+1, sečné 6 - Feldopostův hostinec - Beregost ax1h01
Bitevní sekera +2 +2 1k8+2, sečné 5 - Gretek - hospoda U Helmy a Pláště ax1h03
Vrhací sekera +0 1k8+1, bodné 4 - běžný ax1h04
Vrhací sekera +2 +2 1k8+3, sečné (na blízko) / bodné (na dálku) 2 po hodu se vrací do ruky Prat - podzemí Svítící tvzre - 3. úroveň ax1h05


PALCÁTY    nahoru
dovednost: tupé zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Palcát +0 1k6+1, drtivé 7 - běžný blun04
Palcát +1 +1 1k6+2, drtivé 6 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost blun05


KYJE    nahoru
dovednost: tupé zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): mág
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Kyj +0 1k6, drtivé 4 - běžný blun01


VÁLEČNÁ KLADIVA    nahoru
dovednost: tupé zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Válečné kladivo +0 1k4+1, drtivé 4 - běžný hamm01
Válečné kladivo +1 +1 1k4+2, drtivé 3 - Taugosz Khosann - Tábor banditů hamm02
Válečné kladivo +2 +2 1k4+3, drtivé + 1 elektřinou 2 - Bassilus - mapa jihozápadně od Beregostu hamm03


HOLE    nahoru
dovednost: tupé zbraně; může užívat každé povolání
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Hůl +0 1k6, drtivé 4 - běžný staf01
Hůl +1 +1 1k6+1, drtivé 3 - Silke - úkol pro Garricka - Beregost, kovárna U Hromového kladiva staf02


ŘEMDIHY    nahoru
dovednost: okované zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Řemdih +0 2k4 7 - běžný blun06
Řemdih +1 +1 2k4+1 6 - parta zabijáků v Gullykinu blun07


CEPY    nahoru
dovednost: okované zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Cep +0 1k6+1, drtivé 7 - běžný blun02
Cep +1 +1 1k6+2, drtivé 6 - medvědí jeskyně, mapa západně od Nashkelu blun03


OŠTĚPY    nahoru
dovednost: oštěp; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Oštěp +0 1k6, bodné 6 - běžný sper01
Oštěp +1 +1 1k6+1, bodné 5 - Poe - most Firewine, 3. patro dolů v Zahaleném lese, sklep domu Sedm Sluncí, jihozápad BG city sper02


HALAPARTNY    nahoru
dovednost: oštěp; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Halapartna +0 1k10, bodné 9 - běžný halb01
Halapartna +1 +1 1k10+1, bodné 8 - jeskyně na mapě jižně od Nashkelu halb02
Halapartna +2 +2 1k10+2, bodné 7 - Zhalimar Cloudwulfe - souboj s sídle Železného trůnu - BG city halb03


LUKY    nahoru
dovednost: luk; skládané luky může užívat: válečník, paladin a hraničář; dlouhé luky nemůže užívat: druid, klerik, mág zloděj; krátký luk nemůže užívat: druid, klerik, mág
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Skládaný luk +2 +1 7 vyžaduje sílu 18 běžný bow01
Skládaný luk +1 +2 +3 6 - Feldopostův hostinec - Beregost bow02
Dlouhý luk +1 +0 7 - běžný bow03
Dlouhý luk +1 +2 +1 6 - Quinnin dům, severozápad BG city, Angelo bow04
Krátký luk +0 +0 6 - běžný bow05
Krátký luk +1 +1 +1 5 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost bow06
Dlouhý luk zručnosti +3 +2 5 - Hakt - hlavní stan v Táboře banditů bow07
Orlí luk +2 +2 4 - Marek - úkol okolo vašeho otrávení - hostinec U Stydlivé mořské panny - severozápadní část BG city bow08


KUŠE    nahoru
dovednost: střelné zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, klerik, mág, zloděj
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Těžká kuše přesnosti +5 +2 7 - Dabron Sashenstar - střed BG city xbow03
Lehká kuše +0 +0 5 - běžný xbow04
Lehká kuše +1 +1 +1 4 - Taxek - jihovýchod BG city xbow05
Lehká kuše rychlosti +1 +1 3 +1 útok za kolo kovárna U Hromového kladiva - Beregost xbow06


PRAKY    nahoru
dovednost: střelné zbraně; může užívat každé povolání
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Prak +0 +0 6 - běžný slng01
Prak +1 +1 +1 5 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost, jeden z domků v Gullykinu slng02


VRHACÍ ŠIPKY    nahoru
dovednost: střelné zbraně; nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): klerik
vzhled název zásah zranění rychlost vlastnosti kde to najít číslo*
Šipka +0 1k3, bodné 2 - běžný dart01
Šipka +1 +1 1k3+1, bodné 1 - kovárna U Hromového kladiva - Beregost, Čarodějné rozmanitosti (5 za 32 zl) dart02
Šipka omráčení +0 1k3, bodné 2 záchrana proti kouzlu, jinak omráčí na 7 kol Čarodějné rozmanitosti (5 za 410 zl), jeskyně ankhegů - Farma dart03
Šipka zranění +0 1k3, bodné + jed: 20 zranění za 20 vteřin (při záchraně proti smrti nic) 2 - Čarodějné rozmanitosti (5 za 205 zl) dart04


MUNICE    nahoru
 
vzhled název zásah zranění vlastnosti kde to najít číslo*
Šípy +0 1k6, bodné - běžný arow01
Šípy +1 +1 1k6+1, bodné - kovárna U Hromového kladiva - Beregost, Čarodějné rozmanitosti (5 za 41 zl) arow02
Šípy zabíjení +0 1k6, bodné zabije Zlobra-mága Čarodějné rozmanitosti (1 za 2050 zl) arow03
Kyselé šípy +1 1k6+1, bodné + 2k6 kyselinou - Čarodějné rozmanitosti (5 za 205 zl) arow04
Šípy pronikání +0 1k6, bodné Jed: 30% celkového počtu životu během 20 vteřin po kontaktu, mimo úspěšné záchrany proti smrti. Čarodějné rozmanitosti (5 za 205 zl) arow05
Šípy výbuchu +0 1k6, bodné + 6k6 zranění výbuchem po dopadu (při záchraně proti kouzlu polovina) (plošné) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 1230 zl) arow06
Šípy odčarování +0 1k6 odčaruje magii působící na cíl Čarodějné rozmanitosti (5 za 1230 zl) arow07
Šípy ohně +0 1k6, bodné + 1k6 ohněm (při záchraně proti smrti nic) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 102) arow08
Šípy ledu +0 1k6, bodné + 1k6 ledem (bez záchrany) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 123 zl) arow09
Šípy bodání +4 1k6, bodné + 6 (při záchraně proti smrti nic) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 205 zl) arow10
Šípy +2 +2 1k6+2, bodné - Čarodějné rozmanitosti (5 za 73 zl) arow11
Otrávené šípy +0 1k6, bodné + jed může používat jen Eldoth 1/d může Eldoth vytvořit pět těchto šípů arow11
Šipky +0 1k8, bodné - běžný bolt01
Šipky +1 +1 1k8+1, bodné - kovárna U Hromového kladiva, Čarodějné rozmanitosti (5 za 41 zl) bolt02
Šipky blesku +0 1k8, bodné + 4k4 elektřinou (při záchraně proti dechu polovina) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 123 zl) bolt03
Šipky pronikání +0 1k8, bodné + jed: 30 zranění během 15 vteřin (při záchraně proti smrti nic) - Čarodějné rozmanitosti (5 za 307 zl) bolt04
Šipky přeměny +0 1k8, bodné záchrana proti přeměně, jinak je cíl přeměněn na veverku se štěstím seberete po divousovi... bolt05
Šipky +2 +2 1k8+2, bodné - Čarodějné rozmanitosti (5 za 61 zl) bolt06
Střela +0 1k4+1, bodné - běžný bull01
Střela +1 +1 1k4+2, bodné - kovárna U Hromového kladiva - Beregost, Čarodějné rozmanitosti (5 za 32 zl) bull02
Střela +2 +2 1k4+3, bodné - Čarodějné rozmanitosti (5 za 61 zl) bull03


KOŽENÉ ZBROJE    nahoru
nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): mág
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Kožená zbroj 8 - běžný leat01
Kožená zbroj +1 7 - Jalantha Mistmyr - Dům vodní královny (jih BG city), cech Stínových zlodějů - východ BG city leat02
Kožená zbroj +2, 'Ochránce druhé' 6 - parta vrahů po vylezení z Nashkelských dolů - mapa východně od Karnevalu leat03
Pokovaná kožená zbroj 7 - běžný leat04
Pokovaná kožená zbroj +1 6 - parta vrahů po vylezení z Nashkelských dolů - mapa východně od Karnevalu, Černá Lili - guilda stínových zlodějů, východ BG city leat05
Pokovaná kožená zbroj +2 5 - Sendai - Amnská hlídka na mapě jižně od Nashkelu leat07
Stínové brnění 4 +15% k ukrytí ve stínu, může užívat jen zloděj kovárna U Hromového kladiva leat08


KROUŽKOVÉ ZBROJE    nahoru
nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): druid, mág, zloděj
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Kroužková zbroj 5 -   chan01
Kroužková zbroj +1 4 - Feldopostův hostinec - Beregost, nejvýchodnější hrobka na mapě východně od Karnevalu chan02
Kroužková zbroj +2 3 - zabijáci v Gullykinu chan03
Destičková zbroj 4 - běžný chan04
Destičková +1 3 - sídlo Ohnivé pěsti - jihozápad BG city, Degrodelovo sídlo - SZ BG city (dům s partou Zhoubných strážců) chan05
Mitrilová kroužková +4 1 Drizztova zbroj umožňuje zlodějské schopnosti a kouzlení Drizzt - severozápadně od Nashkelu chan06


PLÁTOVÉ ZBROJE    nahoru
nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): bard, druid, mág, zloděj
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Plátová zbroj 3 - kovárna U Hromového kladiva, obchod v Nashkelu plat01
Plátová zbroj +1 2 - Genthore - mapa Doly v Zahaleném lese plat02
Plná plátová zbroj 1 - kovárna U Hromového kladiva, Taugosz Khosann - Tábor banditů plat04
Plná plátová zbroj +1 0 - Tamoko - Podzemní město plat05
Plátová zbroj z Ankhega 1 - kovárna U Hromového kladiva (na zakázku za 5000 zl z ankhegovy ulity), Nashkel souřadnice X186 Y2744 (pro zobrazení stiskněte 'L') plat06


RÓBY    nahoru
smí užívat jen: mág
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Mágova róba odolnosti na mráz odolnost na mráz +20% parta kouzelníků v oblasti východně od Larského hvozdu clck09
Mágova róba ohnivé odolnosti odolnost na oheň +20% parta kouzelníků v oblasti východně od Larského hvozdu clck10
Mágova róba elektrické odolnosti odolnost na elektřinu +20% parta kouzelníků v oblasti východně od Larského hvozdu clck11
Lumpova róba OČ proti sečným zbraním +1, záchranný hod proti smrti +1 parta vrahů po vylezení z Nashkelských dolů - mapa východně od Karnevalu clck12
Poutníkova róba OČ proti střelným zbraním +1, záchranný hod proti dechu +1 Natasha - třetí patro Dolů v Zahaleném lese clck13
Dobrodruhova róba OČ proti drtivým zbraním +1, záchranný hod proti přeměně +1 Mutamin - mapa severně od Gullykinu clck14
Róba dobrého arcimága nastaví základ OČ na 5, magická odolnost +5%, záchranné hody +1 bonus, může užívat pouze mág dobrého přesvědčení obchod High-Hedge clck15
Róba neutrálního arcimága nastaví základ OČ na 5, magická odolnost +5%, záchranné hody +1 bonus, může užívat pouze mág neutrálního přesvědčení obchod High-Hedge clck16
Róba zlého arcimága nastaví základ OČ na 5, magická odolnost +5%, záchranné hody +1 bonus, může užívat pouze mág zlého přesvědčení Davaeorn - konec Dolů v Zahaleném lese clck17


ŠTÍTY    nahoru
malý, střední a velký štít nemůže užívat: bard, druid, mág, zloděj; buckler nemůže užívat: mág
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Malý štít +1 nechrání proti střelným zbraním běžný shld01
Malý štít +1 +2 nechrání proti střelným zbraním zbrojnice ve východní části 3. patra dolů v Zahaleném lese shld02
Střední štít +1 - běžný shld03
Střední štít +1 +2 - Taugosz Khosann - Tábor banditů aj. shld04
Velký štít +1, +1 proti střelným zbraním - běžný shld05
Velký štít +1 +2, +1 proti střelným zbraním - Přátelská náruč, obchod v Nashkelu shld06
Velký štít +1, +4 proti střelám +2, +5 proti střelným zbraním - Varci Roaringhorn - západ BG city shld07
Buckler +1 nechrání před střelným/bodným útokem kovárna U Hromového kladiva - Beregost shld08


HELMY    nahoru
nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): bard, mág, zloděj
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Helma chrání před kritickými zásahy běžný helm01
Helma slávy OČ +1, charisma +1, chrání před kritickými zásahy dům na severu severní části BG city - válečník v prvním patře helm03
Helma obrany záchranné hody +1, odolnost na elektřinu, mráz a oheň +20%, chrání před kritickými zásahy Droth - mapa jižně od Svítící tvrze helm04
Helma infravidění poskytuje infravidění do 36 m, chrání před kritickými zásahy Neira - zabiják v Nashkelském hostinci helm05
Helma Baldurana OČ +1, +5 k maximu životů, záchranné hody +1, thac0 +1, chrání před kritickými zásahy hospoda U Helmy a Pláště - za obrazem - severozápad BG city helm07


CHRÁNIČE A RUKAVICE    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Chrániče OČ 8 nastaví základ OČ na 8 Feldopostův hostinec - Beregost brac01
Chrániče OČ 7 nastaví základ OČ na 7 Kirian - mapa severně od Gullykinu brac02
Chrániče OČ 6 nastaví základ OČ na 6 Davaeorn- konec Dolů v Zahaleném lese brac03
Chrániče střelby +2 na thac0 při útoku se střelnou zbraní; nemůže užívat: druid, mág, klerik Zal - mapa jižně od Nashkelu brac04
Chrániče - vzácný brac05
Rukavice obří síly nastaví sílu na 18/00, nemůže užívat: zloděj, mág hostinec U Nízké lampy - loď v jižní části BG city brac06
Rukavice obratnosti Nastaví obratnost na 18 orgillion na mostě před Gnollí pevností brac07
Rukavice nemotornosti thac0 postih -10, obratnost postih -2, lze sundat jen kouzlem 'Zruš kletbu' Bassilus - mapa jihozápadně od Beregostu brac08
Rukavice bojové zručnosti tahc0 +1 bedna v jižní části BG city, Larze v Blushing Mermaid v severovýchodní části BG brac09
Rukavice bojových zkušeností thac0 +1, zranění +2 Meilum - šermíř na východě pod mostem Firewine, Tazok brac10


PÁSY    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Pás - vzácný belt01
Zlatý pás +3 OČ proti sečným zbraním Kirian - oblast severně od Gullykinu belt02
Pás tuposti +4 OČ proti tupým zbraním Krumm - oblast jižně od Nashkelu belt03
Pás bodání +3 OČ proti střelným zbraním obr na východě oblasti pod Přátelskou náručí belt04
Pás mužskosti / ženskosti prokletý, při nasazení změní pohlaví obr na východě oblasti pod Přátelskou náručí belt05


PLÁŠTĚ    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Plášť ochrany +1 OČ a záchrané hody +1 bonus Farma nad BG city, u Silence v obchodě ve východní části BG clck01
Plášť ochrany +2 OČ a záchranné hody +2 bonus první patro podzemí Svítící tvrze clck02
Plášť vlka přeměna na vlka dle vůle jeskyně v oblasti Maják clck04
Plášť Baldurana OČ +1, záchranné hody +1, odolnost na magii +25% Quenash - Katakomby - řekněte jí, že její přítel je elf s plavými vlasy clck05
Plášť nezjištění Pokud je postava neviditelná, neni zjistitelná magickými prostředky jako je 'Detekce neviditelnosti' Tasloi na jihu Zahaleného lesa 1 clck06
Plášť nymfy charisma +2, může sesílat Zmam osobu na zakázku z Pramene vlasů nymfy v Čarodějných rozmanitostech clck07
Algernonuv plášť charisma +2, může sesílat Zmam osobu Algernon - první patro Feldopostova hostince - Beregost clck08


BOTY    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Boty rychlosti Při použití účinky kouzla 'Spěch'. Drasus - hlídka v oblasti Doly v Zahaleném lese boot01
Boty ukrytí +35% na ukrytí; může užívat jen: zloděj, hraničář skřet v oblasti pod Bergostem, skřet uprostřed oblasti Ullcaster boot02
Boty severu +50% odolnost na mráz oblast severně od Gnolí pevnosti - zabte medvěda za mostem a promluvte si s Jaredem s postavou s charismatem 18 boot03
Boty vyhýbání +5 OČ proti střelným zbraním Nimbul - zabiják v Nashkelu po vyřízení dolů boot04
Boty uzemnění +50% odolnost na elektřinu Mulahey - konec Nashkelských dolů boot05
Obnošené boty - vzácné boot06


MAGICKÉ PRSTENY    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Prsten ohnivé odolnosti +40% odolnost na oheň první patro podzemí Svítící tvrze, oblast východně od Nashkelských dolů souřadnice x1955, y2372 (pro zobrazení stiskněte 'L') ring02
Prsten přátelství zvířat na 10 kol zmámí zvíře v dosahu 12 m, mimo záchranu proti hůlce Seniyad - Zahalený les 1 ring03
Prsten nemotornosti obratnost snížena o 50%, ukrytí sníženo o 50%, 75% pravděpodobnost na selhání kouzla, lze odstranit jen kouzlem 'Zruš kletbu' kouzelník v 1. patře Čarodějných rozmanitostí ring04
Prsten ochrany +1 OČ a záchranné hody +1 bonus oblast jižně od Přátelské náruče souřadnic x1004, y1114 (pro zobrazení stiskněte 'L'), Mirianne - Beregost, Tranzig - Feldopostův hostinec - Beregost ring06
Prsten ochrany +2 OČ a záchranné hody +2 bonus Ramazithova věž - sever BG city ring07
Prsten čarování zdvojnásobí počet kouzel první úrovně, která si mág může zapamatovat, smí užívat jen mág oblast Přátelská náruč souřadnice x2552, y3760 (pro zobrazení stiskněte 'L'), Sunin - dům v jihozápadní části BG city ring08
Prsten volné akce při použití účinky kouzla 'Volná akce' - postava je imunní na vše ovlivňující její pohyblivost, včetně kouzla spěch Alai - sídlo Železného trůnu - jih BG city ring09
Prsten energie 2k6 zranění jednomu nepříteli v dosahu 36 metrů (podobné kouzlu 'Agannazarův žár') parta kouzelníků v oblasti východně od Larského hvozdu ring20
Prsten infravidění poskytuje infravidění do 36 m Nimbul - zabiják v Nashkelu po vyřízení dolů, u obchodníka v lokaci Karneval ring21
Prsten svátosti +1 kouzlo k zapamatování z každé úrovně od 1. do 4., smí užívat jen: klerik, druid Mulahey - konec Nashkelských dolů ring22
Prsten hlouposti inteligenci a modrost nastaví na 3, lze sundat jen kouzlem 'Zruš kletbu' mapa Vrak lodi (jižně od Svítící tvrze) - ve vraku lodi, doupě pavouků - Cloakwood II ring23
Dráp Kazgarotha OČ +1 bonus, OČ proti střelným zbraním +4 bonus, záchrana proti smrti: -4 postih, záchrana proti hůlkám: +3 bonus, záchrana proti přeměně: +3 bonus, záchrana proti dechu: +3 bonus, záchrana proti kouzlům: +3 bonus, odolnost: -2 postih obchod High-Hedge misc72
Koverasův prsten ochrany OČ a záchranné hody +1 dar od Koverase - Svítící tvrz - VI. kapitola ring25
ring iron thorn Ocelový trn Nositelův vzhled se změní na zombie a dostane postih Charisma -4, lze odstranit kouzlem [Odstraň kletbu] Tábor banditů - stan, Zahalený les - hnízdo (na zemi na jihovýchodním poloostrově) ring32


AMULETY    nahoru
 

 

vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Náhrdelník střel dosah 15 m, oblast působení poloměr 9 m, zranění 6k6 (záchrana proti kouzlům na polovinu) obchodník v Karnevalu/Elfí písni amul01
Amulet ochrany +1 OČ +1, záchranné hody +1 bonus Feldopostův hostinec - Beregost, obchodník v Elfí písni, u obchodníka v lokaci Karneval amul14
Amulet šítu OČ základ nastaví na 4, OČ bonus +2 proti střelný útokům, trvání 5 kol obchodník v Karnevalu/Elfí písni amul15
Amulet kouzelného vlviu nositel si může zapamatovat navíc 1 kouzlo 2. úrovně; může užíat jen: bard, mág Ramazith - zabte ho, poté co vystoupá do posledního patra své věže amul16
Roh Kazgarotha imunita na kouzla první a druhé úrovně, záchranné hody +2 bonus, OČ proti střelným zbraním +5 bonus, zranění uživatele neznámé; účinek trvá 18 vteřin a ubírá životní sílu majitele, nemůže užívat: klerik, druid, zloděj obchod High-Hedge misc73


KOUZELNÉ HŮLKY    nahoru
nemůže užívat (není-li uvedeno jinak): klerik, bojovník, druid, zloděj; hůlky mají omezený počet použití, pokud je prodáte a koupíte, dobijí se - počet použití je s každým obchodem různé
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Hůl strachu nepřátelé s děsem prchají, pokud neuspějí v záchraně proti kouzlu, dosah 30 m, oblast působení poloměr 6 m, trvání 15 kol, nemůže užívat: bojovník, zloděj Čarodějné rozmanitosti (1640 zl), obchod High-Hedge wand02
Hůl magických střel vystřelí jednu magickou střelu - 1k4+1, dosah 30 m, může užívat kdokoli Čarodějné rozmanitosti (410 zl), Gullykin wand03
Hůl paralyzace omráčí cíl na 10 kol, pokud neuspěje v záchraně proti holím s postihem -4, dosah 30 m Čarodějné rozmanitosti (2050 zl), jeskyně v oblasti Maják, Ramazithova věž - S BG city wand04
Hůlka ohně schopnost 1: Ohivá koule, zranění 6k6 ohněm (záchrana proti holím - polovina); schopnost 2: Agannazarův žár, zranění 6k6+6 ohněm (záchrana proti holím - polovina); dosah 27 m Čarodějné rozmanitosti (7216 zl), jeskyně ankhegů na Farmě wand05
Hůlka mrazu Sloup ledu - 8k6 mrazem, při záchraně proti holím polovina, dosah 30 m nemůže užívat bojovník, druid, klerik a zloděj Čarodějné rozmanitosti (2460 zl), Nashkelské doly wand06
Hůlka blesku Blesk - 6k6 elektřinou, při záchraně proti holím polovina, dosah 30 m Čarodějné rozmanitosti (3280 zl) wand07
Hůl spánku cíl na 2 tahy usne, pokud neuspěje v záchraně proti holím, dosah 27 m, oblast působení: poloměr 6 m, může užívat kdokoli Čarodějné rozmanitosti (1230 zl), obchod High-Hedge wand08
Hůlka proměny přemění cíl na veverku, pokud neuspěje v záchraně proti holím, dosah 30 m, trvá do odčarování Voltine - severozápad BG city (pomozte druidce proti čaroději) wand09
Hůlka povolávání příšer na 2 tahy povolá příšery s celkovou životaschopností 12, dosah 6 m Čarodějné rozmanitosti (4100 zl) wand10
Hůlka nebes Plamenný úder - 8k6, při záchraně proti holím polovina, nemůže užívat bojovník (pouze válčeník), zloděj, bard a mág Čarodějné rozmanitosti (2460 zl) wand11


OCHRANNÉ SVITKY    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Ochrana před kyselinou +50% odolnost na kyselinu, trvá 12 h obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl03
Ochrana před mrazem +50% odolnost na mráz, trvá 12 h obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl04
Ochrana před elektřinou +50% odolnost na mrát, trvá 12 h obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl05
Ochrana před ohněm +50% odolnost na oheň, trvá 12 h obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl06
Ochrana před magií okolo cíle se vytvoří koule o poloměru 1 m, v kouli nelze seslat žádné kouzlo a jakékoli směřující do ní je zrušeno, zruší v ní všechny stávající magické účinky, trvá 10 kol obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (1640 zl), Ramazithova věž - S BG city, první část podzemí Svítící tvrze scrl07
Ochrana před jedem imunita na jedy, zruší stávající otravu, trvá 6 h obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl08
Ochrana před nemrtvými imunita na jakékoli útoky nemrtvých, trvá 10 kol obchod High-Hedge, Čarodějné rozmanitosti (615 zl) scrl09
Ochrana před zkameněním učiní postavu imunní na zkamenění, trvá 6 h obchodník Karneval/Elfí píseň scrl15
Svitek z kamení maso odčaruje účinky zkamenění chrámy scrlpet


LEKTVARY    nahoru
 

 

vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Lektvar ohnivé odolnosti na 10 kol +50% odolnost na oheň, může užívat jen bojovník Čarodějné rozmanitosti (328 zl) potn02
Lektvar síly kopcového obra na 10 kol nastaví sílu na 19, může užívat jen bojovník Čarodějné rozmanitosti potn03
Lektvar síly mrazivého obra na 10 kol nastaví sílu na 21, může užívat jen bojovník Čarodějné rozmanitosti (615 zl) potn04
Lektvar síly ohnivého obra na 10 kol nastaví sílu na 22, může užívat jen bojovník Čarodějné rozmanitosti (820 zl) potn05
Lektvar síly mračného obra, může užívat jen bojovník na 10 kol nastaví sílu na 23 Čarodějné rozmanitosti (1025 zl), doupě ankghegů - Farma potn06
Lektvar síly bouřného obra, může užívat jen bojovník na 10 kol nastaví sílu na 24 Čarodějné rozmanitosti (1230 zl) potn07
Lektvar léčení vyléčí 9 životů Čarodějné rozmanitosti (61 zl) potn08
Lektvar hrdinství, může užívat jen bojovník životy +10% (ze základu), tahc0 nastaví na 90% základu, trvání 10 kol, smí užívat jen válečník Čarodějné rozmanitosti (656 zl) potn09
Lektvar neviditelnosti po vypití je postava neviditelná a pokud nezaútočí, zůstává neviditelnou 12 hodin Čarodějné rozmanitosti (205 zl) potn10
Lektvar nezranitelnosti, může užívat jen bojovník záchranné hody +5 bonus, OČ nastaví na 0 Čarodějné rozmanitosti (984 zl) potn11
Lektvar síly kamenného obra, může užívat jen bojovník na 10 kol nastaví sílu na 20 Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn12
Olej plamene může být hozen až do vzdálenosti 12 metrů, po dopadu vybuchne a všechny v okolí zraní za 5k6 životů (podobné kouzlu 'Ohnivá koule') Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn13
Olej rychlosti postava se bude pohybovat a útočit dvakrát rychleji, neovlivňuje dobu sesílání, trvá 5 kol Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn14
Rudý lektvar inteligenci nastaví na 25, moudrost a sílu na 3, +50% odolnost na magii, trvá 24 h kouzelník ve stanu v Karnevalu potn15
Fialový lektvar sílu nastaví na 25, obratnost a odolnost na 3, trvá 24 h kouzelník ve stanu v Karnevalu potn16
Elixír zdraví vyléčí všechny jedy a 10 životů Čarodějné rozmanitosti (205 zl) potn17
Lektvar pohlcení na 10 kol 100% imunita na elektřinu, bonus +10 OČ proti drtivým zbraním Čarodějné rozmanitosti (492 zl) potn18
Lektvar hbitosti na 15 kol nastaví obratnost na 18 Čarodějné rozmanitosti (246 zl) potn19
Protijed vyléčí otravu jedem Čarodějné rozmanitosti (82 zl) potn20
Lektvar jasnosti zabrání slabomyslnosti, zmatení, strachu a zmámení, trvání 5 kol Čarodějné rozmanitosti (574 zl) potn21
Lektvar odolnosti na mráz na 10 kol +50% odolnost na mráz Čarodějné rozmanitosti (205 zl) potn22
Lektvar obrany na 10 kol OČ nastaví na 0 Čarodějné rozmanitosti (574 zl) potn24
Lektvar výbuchu při otevření vybuchne v ohnivou kouli (poloměr 12m) za 6k6 životů Čarodějné rozmanitosti (369 zl) potn26
Lektvar ohnivého dechu zraní nepřítele za 6k10 životů Čarodějné rozmanitosti (205 zl) potn27
Lektvar zpevnění na 15 kol nastaví odolnost na 18 Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn28
Lektvar geniality na 15 kol zvýší inteligenci o 4 body až do maxima 25 Čarodějné rozmanitosti (246 zl) potn29
Lektvar infravidění na 20 kol poskytne infravidění do 36 m Čarodějné rozmanitosti (82 zl) potn30
Lektvar izolace na 10 kol +50% odolnost na elektřinu Čarodějné rozmanitosti (139 zl) potn31
Lektvar blokování magie na 5 kol učiní postavu imunní na kouzla 5. a nižší úrovně Čarodějné rozmanitosti (1230 zl) potn33
Lektvar ochrany před magií na 10 kol +50% odolnost na magii Čarodějné rozmanitosti (820 zl), doupě ankhegů - Farma potn34
Lektvar magického štítu na 3 kola učiní postavu imunní na magické nefyzické zranění, všechny záchranné hody jsou úspěšné Čarodějné rozmanitosti (1025 zl) potn35
Lektvar mistrovské zlodějiny +40% na odemykání a vykrádání, trvá 3 h, může užívat jen: bard, zloděj Čarodějné rozmanitosti (328 zl) potn36
Lektvar zaostření mysli inteligence a obratnost je na 12 hodin zvýšena o 3 body Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn37
Lektvar odražených očí na 10 kol učiní postavu imunní na zkamenění Čarodějné rozmanitosti (328 zl) potn38
Lektvar vnímavosti +20% na nalezení pastí, vykrádání, odemykání a ukrytí ve stínu, trvá 6 hodin, může užívat jen zloděj Čarodějné rozmanitosti (287 zl) potn39
Lektvar moci thac0 nastaví na 80%, +20% k maximu životů, schování ve stínu, vykrádání, odemykání, najdi pasti +20%, trvání 4 kola; všechna procenta se počítají z přirozeného základu cech Stínových zlodějů potn41
Lektvar regenerace regeneruje 2 životy za kolo, trvání 3 kola Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn42
Lektvar pochopení nastaví moudrost na 18, trvá 6 h Čarodějné rozmanitosti (246 zl) potn43
Lektvar síly na 20 kol nastaví sílu na 18 Čarodějné rozmanitosti (287 zl) potn44
Lektvar volnosti na 10 kol účinky kouzla 'Volná akce' - postava je imunní na vše ovlivňující její pohyblivost, včetně kouzla spěch Čarodějné rozmanitosti (205 zl) potn45
Lektvar kamenné podoby OČ nastaví na 0, záchranné hody +3 bonus, obratnost postih -3, trvá 5 kol Čarodějné rozmanitosti (410 zl) potn46
Markův protijed vyléčí otrávení postavy Lothanderem, lze použít 10 x Marek - úkol okolo vašeho otrávení - hostinec U Stydlivé mořské panny - severozápadní část BG city potn47
Lahvička záhadné kapaliny postavě způsobí jed / je libo sebevraždu? Nashkelské doly potn48


OSTATNÍ    nahoru
 
vzhled název vlastnosti kde to najít číslo*
Příručka tělesného zdraví trvale odolnost +1, po použití je zničen jeskyně v oblasti Maják book03
Příručka posilování trvale síla +1, po použití je zničena 1. patro podzemí Svítící tvrze book04
Příručka rychlých činů trvale obratnost +1, po použití je zničena sud v gildě Stínových zlodějů book05
Svazek jasného myšlení trvale inteligence +1, po použití je zničena Ramazithova věž - severní část BG city book06
Svazek vědění a vlivu trvale chraisma +1, po použití je zničena jeskyně jižně pod Gnolí pevností book07
Svazek objasnění trvale moudrost +1, po použití je zničena úkol okolo vašeho otrávení Lothanderem - Dům dámy, 1. patro podzemí Svítící tvzre, TotSC - nadzemní část Durlagovy věže book08
Ankhegova ulita můžete prodat za 500 v kovárně U Hromového kladiva nebo si z ní nechat udělat brnění (OČ 1) ankhegové - Farma misc12
Zlaté kalhoty komponent pro sestavení Velké kovové jednotky druhé patro hostince Přátelská náruč - obdržíte je k vyčištění od šlechtice misc47

NÁHRDELNÍKY    nahoru

vzhled název cena při prodeji
n0005 silvernecklace Stříbrný náhrdelník 5
n0015 bluestonenecklace Modrý náhrdelník 15
n0020 agnimaninecklace Agni Mani náhrdelník 20
n0025 rainbowobsidiannecklace Duhový obsidianový náhrdelník 25
n0027 tigercowrieshellnecklace Náhrdelník tygří oko 27
n0030 goldnecklace Zlatý přívěšek 30
n0075 studdednecklacewithziosgems Ozdobný náhrdelník s drahokamy 75
n0150 bloodstoneamulet Krvavý amulet 150
n0500 pearlnecklace Perlový náhrdelník  500 
n3000 laeralstearnecklace Lareálův náhrdelník slz 3000

PRSTENY    nahoru

vzhled název cena při prodeji
r0002 silverring Stříbrný prsten 2
r0005 greenstonering Zelený prsten 5
r0020 goldring  Zlatý prsten 20
r0025 onyzring Onyxový prsten 25
r0030 bloodstonering Krvavý prsten 30
r0040 jadering Nefritový prsten 40
r0050 angelskinring Andělský prsten 50
r0062 flamedancering Plamenný prsten 62
r0250 fireopalring Opálový prsten 250
r0875 rubyring Rubínový prsten 875


DRAHOKAMY    nahoru

vzhled název cena při prodeji kde to najít číslo**
Andarský drahokam 15   misc22
Granát 87   misc34
Hvězdný diopsid 47   misc31
Ohnivý Achát 5   misc16
Rysí Oko 7   misc17
Sluneční kámen 12   misc18
Tyrskys     misc19
Beljuril     mics1j
Hematit 25   misc20
Slza Nebes 20   misc21
Jaspis 17   misc23
Tazarový drahokam 17   misc24
Zirkon 20   misc25
Iolit 20   misc26
Měsíční kámen 25   misc27
Vodní hvězda 40   misc28
Zion 30   misc29
Chryzoberyl 35   misc30
Šandon 45   misc32
Akvarmarín 75   misc33
Rohovinový korál     msic35
Perla 100   misc36
Sfén 112   misc37
Černý Opál 150   misc38
Vodní Opál 175   misc39
Měsíční nuget 187   misc40
Hvězdný Safír     misc41
Diamant 500   misc42
Smaragd 750   misc43
Slzy Vládců     misc44
Kámen Darebáků 2500   misc45