Nahoru
  • Vstupte do výtahu ve čtvrté úrovni dolu Zahaleného lesa (AR1804 - Zahalený les - doly: 4.patro) a vraťte se na první úroveň.
  • Dejte klíč horníkovi v severovýchodním rohu první úrovně (AR1801 - Zahalený les - doly: 1.patro) a on zaplaví doly.
  • Opusťte doly a cestujte do města Baldur's Gate.
  • Na Wyrmově přechodu (AR0900 - Wyrmský přechod) vám Scar nabídne vedlejší úkol a pak půjde na velistelství Plamenné pěsti v jihozápadním BG (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad). Jakmile dokončíte první úkol, nabídne vám druhý. Po druhém "vedlejšáku" vás Scar zavede k vévodovi Eltanovi, který vás požádá o vyšetření Železného trůnu. Pokud oba vedlejší úkoly odmítnete, Scar vás vezme za vévodou hned, jakmile jej navštívíte na velitelství.
  • Vstupte do budovy Železného trůnu v jižním BG (AR1200 - Baldurova brána - jih - doky). Buď zabijte nebo uplaťte stráže, které vás konfrontují.
  • Ve třetím patře se setkáte s emisarem Tarem, který je na cestě do pátého patra, aby si promluvil s vůdci železného trůnu.
  • Ve čtvrtém patře vás Destus Gurn zamění s emisarem Tarem a vyzve vás, abyste šli do pátého patra, kde budete diskutovat o aktuálních problémech s některými vůdci Železného trůnu.
  • Vyhrožujte obchodníkům v zadních místnostech ve čtvrtém patře a řeknou vám, že vůdce Železného trůnu v Baldurově bráně, Reiltar, je na konferenci ve Svítící tvrzi.
  • Můžete vystoupit do pátého patra a bojovat proti Zhalimarovi a jeho partě, ale bude to těžká bitva a není povinná.
  • Vraťte se k vévodovi Eltanovi na velitelství Plamenné pěsti (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad) a informujte jej, že jakýkoli inkriminující důkaz by byl u Rieltara ve Svítící tvrzi. Dá vám cennou knihu, aby vás tam pustili.
Baldurova brána - severovýchod
x 0300 bg severo vychod
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0300
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní blikající psi - teleportují se (blink dogs), okroví slizové, zlobr, (unikátní)
Obnovitelní  --
Při táboření  --
Při přechodu  --
Kam dál?
Sever --
Východ --
Jih AR0800 - Baldurova brána - východ
Západ AR0200 - Baldurova brána - sever


Obsah: 

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0300 bg severo vychod

Legenda:

Všechny kanály (NE1-NE2) vedou do východní stoky (AR0226 - Baldurova brána - východní stoky).

icon trapPast na reputaci: Pokud je vaše reputace menší než 3, budete napadeni skupinou plamenné pěsti čítající 3 enforcerů (strážných), 1 zvěda a 1 bojového čaroděje. Plamenná pěst na vás okamžitě zaútočí jak v ulicích, tak v hostincích U Stydlivé mořské panny a U rozmařilého jesetera

Odměna: 1550xp, cep (3), skládaný luk (2), šípy, šípy +1, šípy zrušení magie, helma (3), malý štít, plátové brnění (3)

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

  • Obyčejný obchod (Store)

Hostince: 

  • U Stydlivé mořské panny (Blushing Mermaid)
  • U rozmařilého jesetera (Splurging Sturgeon)

Chrámy:

Úkoly:

Vzhledem k tomu, že jsou úkoly v Baldur's Gate tak rozvětvené, pro jejich splnění budete muset obejít vícero částí města.

Dále některé úkoly se vám otevřou, jen pokud budete mít špatnou pověst. Pokud tedy budete chtít udělat úplně všechny úkoly, budete si muset trochu pohrát s vaší reputaci, abyste splňovali dané požadavky. Snižovat reputaci si můžete skrze různé zločiny a zlepšovat naopak pomocí prospěšných úkolů nebo příspěvků v klášterech.

Postup: 

Q-1: Marek a Lothander

část 1* | část2 | část 3 | část 4 | část 5 | část 6 | část 7*

Jakmile vás spatří Marek, pozdraví vás a upozorní na to, abyste nestrkali nos do záležitostí Železného trůnu. Zamiřte si to na tržiště ve střední části Baldurovy brány (AR0700 - Baldurova brána - centrum) a vyhledejteLothandera. Jakmile budete mít Lothanderovu polovinu protijedu vstupte do hostince u Stydlivé mořské panny (AR0114). Běžte po schodech do druhého patra (AR0115) a promluvte si s znovu s Markem. Ten na vás zaútočí. Zabíjte jej. V jeho ostatcích naleznete druhou polovinu protijedu, a tak bude vaše družina automaticky vyléčena.

Splnění úkolu: 10650xp, Markův lektvar protijedu, Orlí luk, dýka +2, šípy (20), lektvar volnosti, lektvar mistrovství zlodějiny, 201zl.

úkoly...

Q-2: Jacil

Vstupte do zamčeného Hraběcího domu (AR0307 - Counting house). Jacil vás osloví a poté přivolá blikající psy (teleportační psy). Všechny pobíjte.

Jacil: 600xp, kopí (EE - kopí +2), dlouhý luk, šípy +1, helma, šupinové brnění, lektvar léčení

úkoly...

Q-3: Assasin Larze

Vstupte do hostince U Stydlivé panny (AR0114). Přistoupí k vám Larze a vy jej můžete přesvědčit, aby na vás neútočil, když mu řeknete větu č. 1 a poté č. 2. Můžete jej ovšem jednoduše zabít.

Mírová varianta: 900xp
Zabití: 2000xp, řemdih, rukavice bojové zručnosti, [zrcadlení], [Melfův kyselinový šíp], zlatý prsten, ohnivý prsten, andělský prsten, 76zl.

úkoly...

Q-4: Degrodel, Quenash a pozůstatky Baldurana

část 1 | část 2 | část3* | část 4část5

Vstupte do hostince U Stydlivé mořské panny (AR0114). Běžte zadními dveřmi do severozápadní části hostince a tam běžte do sklepení (AR0112 - Baldurova brána - sklepení) a tam najděte Quenashe.

úkoly...

Q-5: Brielbar a Yago

část 1* | část 2 | část3*

Promluvte si s Brielbarou. Řekne vám, že Yago proklel její dceru a poprosí vás, abyste jí přinesl Yagovu knihu prokletí. Pokud máte Corana v partě a Brielbařin úkol odmítnete, tak vaši družinu opustí, jelikož je otcem daného dítěte. Zamiřte do Nízké lucerny v baldurských docích (AR1200 - Baldurova brána - jih - doky). Jakmile budete mít knihu, vraťte se  za Brielbarou, která bude opět v severovýchodní části Baldurovy brány a to v hostinci U Rozmařilého jesetera (AR0103). Pokud ji knihu dáte, bude šťastná, pokud jí ale řeknete, že ji nemáte a nebudete ztrácet čas, zaútočí na vás.V tomto případě byste měli utéct, jestli nechcete citelný pokles reputace.

Splnění úkolu: 1000xp, reputace +1, 200zl.
Nesplnění a zabití Brielbary: 975xp, velká ztráta reputace, dýka, dobrodruhova róba, zlatý náhrdelník

úkoly...

Q-6: Zkoušky Narlena Darkwalka

část 1 | část 2* | část 3 | část 4  | část 5

Jakmile se objevíte na této mapě, hned na začátku se všemi členy party zůstaňte stát na místě. Vyberte si jednoho zloděje z party, s kterým budete chtít úkol splnit a jen jeho samotného pošlete do hostince U Rozmařilého jesetera, kde se setká s Narlenem. Promluvte si s ním a ten vás vezme před dům, kde bude i s jeho kumpány krást a bude po vás chtít, abyste dávali pozor. Po chvíli k vám přistoupí strážce Plamenné pěsti. Můžete varovat Narlena, s celou partou utéct a dostat se tak do Cechu zlodějů ve východní Baldurově bráně (AR0800 - Baldurova brána - východ) v jednom kuse.

Pokud Narlena nevarujete nebo jej dokonce "prásknete", zaútočí na vás v cechu zlodějů, hned jak se tam objevíte. Pokud při tomto úkolu zabijete strážníka, Narlen vám dá menší odměnu.

úkoly...

Q-7:Lusselyn

Vstupte do hostince U Rozmařilého jesetera (AR0103. Promluvte si 3x s Lusselynem. Ten se s vámi vsadí o 100zl. že nezabijete slizáka v 2. patře (AR0104). Zabijte slizáka a vraťte se za Lusselynem pro výhru. Bohužel Lusselyn má problém s penězi, ale i tak vám něco dá.

Profit: 60zl.

úkoly...

Q-8: Pan Stín

Za žádných okolností nemluvte s Panem Stínem!. Ukradne vám Zlaté kalhoty! Můžete jej bez postihu zabít, ovšem obyvatel ve stejném patře se stane nepřátelským.

úkoly...

Baldurova brána - sever
x 0200 bg sever
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0200
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní ghastové, skuruti elity, koboldí komanda, hnědý rosol, (unikátní)
Obnovitelní --
Při táboření --
Při přechodu --
Kam dál?
Sever --
Východ AR0300 - Baldurova brána - severovýchod
Jih AR0700 - Baldurova brána - centrum
Západ AR0100 - Baldur's Gate - Severozápad


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0200 bg sever

Legenda:

Všechny kanály (N1-N5) vedou do centrální stoky (AR0225 - Baldurova brána - centrální stoky).

Past na reputaci: Pokud je vaše reputace menší než 3, budete napadeni skupinou plamenné pěsti čítající 5 enforcerů (strážných), 1 zvěda a 1 bojového čaroděje. Plamenná pěst na vás okamžitě zaútočí jak v ulicích, tak v hostinci U Tří starých sudů.

Odměna: 1550xp, cep (3), skládaný luk (2), šípy, šípy +1, šípy zrušení magie, helma (3), malý štít, plátové brnění (3)

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-) 

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

Hostince: 

Chrámy:

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Rinnie

Vstupte do domu AR0006 a tam si promluvte s Rinnie. Bude po vás chtít kopii knihy Příběh pramene jednorožce. Jeden můžete najít v Gullykinu (pokud jste jej ještě nevzali), jeden je v domě Varci v západní části BG (AR0600 - Baldurova brána - západ) a také v 6. poschodí Ramazithovy věže. Jakmile budete mít knihu vraťte se za Rinnie.

Reputace 15-20: 900xp, [Ochrana před jedem]
Reputace 1-14: 400xp, 80zl.

úkoly...

Q-2: Petrine a Bheren

Promluvte si s Petrine a vstupte do domu za ní (AR0004). Tam dejte řeč s Bherenem, vyberte mu kapsy a poté jděte po schodech nahoru (AR0005). Můžete buď zabít Petrininu kočku (zlo) nebo vybrat šuplíky, sebrat andělský prsten a vrátit jej Petrine (dobro).

Petrine: vrácení prstenu: 500xp
Petrine: smrt kočky: reputace -1
Bheren: smrt kočky, reputace 1-7: Plášť ochrany +1
Bheren: smrt kočky: reputace 8-20: 400xp, reputace -1
Okradení Bherena: Plášť ochrany +1

úkoly...

Q-3: Jardak a Drelik

Vstupte do domu Jardaka (AR0010). Tam k vám přistoupí Drelik a zaútočí. Zabte ho, poté běžte do dalšího patra (AR0011), tam narazíte na Jardaka, kterého zabte taky.

Odměna: 4800xp, krátký meč +1, dlouhý meč +1, helma slávy, střední štít, plátové brnění, lektvar síly ledového obra, lektvar geniality, [Silná náklonost], 134zl.

úkoly...

Q-4: Ramazith a Ragefast

část 1* | část 2 | část 3* | část 4

 Jakmile půjdete poprvé kolem věže (Tower), narazíte na Ramazitha. Bude po vás chtít, abyste mu přivedli nymfu od Ragefasta ze západního BG (AR0600 - Baldurova brána - západ).

Vstupte do Ramazithova zamknutého domu AR0137. Promluvte si s Ramazithem s postavou z vaší družiny, která má nejvíce životů. Pokud máte s sebou Abelu, dejte mu ji a on by vám měl dát na oplátku Chrániče OČ7. Chvíli se pak courejte jeho vstupní halou, dokud s vámi nedá řeč. Chtějte po něm, ať propustí Abelu. Zaútočí na vás a uteče na vrchol své věže. 

Běžte postupně do vyšších pater, kde budete bojovat s různými nepřáteli, až se dostanete nakonec k samotnému Ramazithovi, kterého zabijete. Jakmile bude mrtvý, můžete se Abele omluvit nebo jí vyhrožovat, ovšem tím ztratíte hodně reputace. Vyrabujte vše, co se dá a pramen vlasů nymfy, které dostanete doneste Halbazzerovi Drinovi do Čarovných rozmanitostí ve východním BG (AR0800 - Baldurova brána - východ).

  • 1.patro (AR0137): kecání s Ramazithem
  • 2.patro (AR0139): hnědé rosoly
  • 3.patro (AR0140): ghastové
  • 4.patro (AR0141): skurutí elity
  • 5.patro (AR0142): koboldí komanda
  • 6.patro (AR0138): boj s Ramazithem
Nymfa: 2000xp, pramen vlasů
Vyhrožování nymfě: reputace -5
Ramazith: 4000xp, amulet kouzelného vlivu, prsten ochrany +2, čtvrteční hůl, lumpova róba

úkoly...

Q-5: Ghorak

část 1 | část 2* | část 3

Vstupte do hostince U Tří starých sudů (AR0119). Běžte do druhého patra (AR0120) a tam se koukněte za malbu, kde najdete Lebku Kerepha. Zamiřte si to zpět do Domu Dámy v západní části BG (AR0600 - Baldurova brána - západ). 

rabování: Lebka Kerepha

úkoly...

Q-6: Areana a Cyrdemac

část 1* | část 2 | část 3*

Vstupte do hostince U Tří starých sudů AR0119, běžte do 3.patra (AR0121) a tam si promluvte se šlechtičnou. Bude po vás chtít zabití Cyrdemaca. Souhlaste za odměnu 2000zl. Můžete na ni použit kouzlo zmámení, abyste dostal odměnu bez splnění úkolu. Druhý způsob je, že zamíříte do Elfí písně ve východní části Baldurovy brány (AR0800 - Baldurova brána - východ), kde Cyrdemaca zabijete. Jakmile tak učiníte, vraťte se zpět. Ženská vám dá pouze 500zl, proto ji začněte vydírat. Pokud se vrátíte po dvou dnech a uděláte to tak 4x, získáte tím 2000zl., ale ztratíte dost reputace. Jakmile to tak uděláte popáté, zjistíte, že si na vás najala zabijáka zvaného Tor Lobo. Zabte jej.

zmámení šlechtičny: krvavý drahokam, 500zl.
smrt Cyrdemaca: 500zl.
vydírání: reputace -4, 2000zl.
Tor Lobo: 600xp, dlouhý meč, velký štít, plátové brnění, 78zl.

 

úkoly...

Stoky - západ
x 0224 bg sewers west
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0224
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní obří pavouci, obrovští pavouci, (unikátní)
Obnovitelní ghastové, ghoulové, mizící pavouci (phase spiders)
Při táboření obří pavouci
Při přechodu --
Kam dál?
Sever --
Východ --
Jih --
Západ

--


Obsah: 

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0224 bg sewers west

Legenda:

VÝCHODY:

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

Hostince: 

Chrámy:

Úkoly:

Vzhledem k tomu, že jsou úkoly v Baldur's Gate tak rozvětvené, pro jejich splnění budete muset obejít vícero částí města.

Dále některé úkoly se vám otevřou, jen pokud budete mít špatnou pověst. Pokud tedy budete chtít udělat úplně všechny úkoly, budete si muset trochu pohrát s vaší reputaci, abyste splňovali dané požadavky. Snižovat reputaci si můžete skrze různé zločiny a zlepšovat naopak pomocí prospěšných úkolů nebo příspěvků v klášterech.

Postup: 

Q-1: Šlumša král stok

Jakmile vás král spatří, pozdraví vás. Pokud se mu vysmějete zaútočí i se svým lidem. Pokud se tak stane, všechny je zabíjte.

Šlumša: 2500xp, 16zl.

úkoly...

Stoky - východ
x 0226 bg sewers vychod
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0226
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní mág zlobr, fázoví pavouci
Obnovitelní mrchožrouti
Při táboření mrchožrouti
Při přechodu --
Kam dál?
Sever --
Východ --
Jih --
Západ

AR0225 - Baldurova brána - centrální stoky
AR0112 - Baldurova brána - sklepení


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0226 bg sewers vychod

Legenda:

Cocoons - kokony s těly mrtvol

VÝCHODY:

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

Hostince: 

Chrámy:

Úkoly:

Vzhledem k tomu, že jsou úkoly v Baldur's Gate tak rozvětvené, pro jejich splnění budete muset obejít vícero částí města.

Dále některé úkoly se vám otevřou, jen pokud budete mít špatnou pověst. Pokud tedy budete chtít udělat úplně všechny úkoly, budete si muset trochu pohrát s vaší reputaci, abyste splňovali dané požadavky. Snižovat reputaci si můžete skrze různé zločiny a zlepšovat naopak pomocí prospěšných úkolů nebo příspěvků v klášterech.

Postup: 

Q-1: Scar a mág zlobr

část 1 | část 2* | část 3

Zlobr mág vás nejdříve pozdraví a ihned poté zaútočí. Zabíjte jej i s jeho mrchožrouty, prohledejte jeho tělo kvůli rubínovému prstenu a vraťte se za Scarem do velitelství Ohnivé pěsti v jihozápadní Baldurově bráně (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad).

Odměna: 650xp, meč bastard +1, rubínový prsten, 34zl.

úkoly...

Q-2: Arkion, Nemphre a Ordulinian

část 1 | část 2* | část 3 | část 4 | část 5 | část 6 | část 7

Seberte z kokonů jedno tělo a doneste jej Arkionovi do východní části Baldurovy brány (AR0800 - Baldurova brána - východ).

Kokon: mužské tělo

úkoly...

Stěna kokonů s těly mrtvol

Prohledejte všechny zamotaná těla.

Nález: Lektvar ochrany před magií, prokletý olej rychlosti, rubínový prsten, 299zl.
Stoky - východ
x 0225 bg sewers centrum
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0225
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní koboldí komanda
Obnovitelní slizy všech druhů
Při táboření koboldí komanda
Při přechodu --
Kam dál?
Sever info pod mapou
Východ info pod mapou
Jih info pod mapou
Západ

info pod mapou


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0225 bg sewers centrum

Legenda:

Každý východ souhlasí se stejným názvem východu na povrchu, příkladně: N1 vás dostane na povrch do severní části Baldurovi brány (AR0200 - Baldurova brána - sever) na místo N1.

VÝCHODY:

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

Hostince: 

Chrámy:

Úkoly:

Vzhledem k tomu, že jsou úkoly v Baldur's Gate tak rozvětvené, pro jejich splnění budete muset obejít vícero částí města.

Dále některé úkoly se vám otevřou, jen pokud budete mít špatnou pověst. Pokud tedy budete chtít udělat úplně všechny úkoly, budete si muset trochu pohrát s vaší reputaci, abyste splňovali dané požadavky. Snižovat reputaci si můžete skrze různé zločiny a zlepšovat naopak pomocí prospěšných úkolů nebo příspěvků v klášterech.

Postup:  

Q-1: Ratchild

Ratchild vás pozdraví a pak zaútočí. Zabíjte jej i s jeho koboldími komandy.

Odměna: 350xp, krátký meč, krátký luk, šípy ohně (20)

úkoly...

Q-2: Pokus o nájemnou vraždu

Jakmile slezete kanálem z doků (D1 v AR1200 - Baldurova brána - jih - doky) zamiřte k Undercellars: Sklepení (AR0112 - Baldurova brána - sklepení), kudy se dostanete k nájemným vrahům.

úkoly...

Plovoucí těla

Nález: mužské tělo (2)